Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 36 ... 109 110
Ragnar Lolbroek

Wat Eddix zegt. Eigenlijk vrij logisch dat er geen teampunten zijn voor rituitslag bij een individuele tijdrit.

Guido Maltempi

JP stapt natuurlijk niet af als hij in het groen staat....

... maar als hij de tussensprints lekker laat lopen, staat hij niet in het groen.

geelinlatourette

Ik denk eindelijk het winnende team te hebben staan, het puzzelen was weer leuk maar ik heb mezelf voorgenomen om geen last-minute wissels toe te passen. Heb nu:
7 AK mannen
4 klimmers
1 tijdrijder
6 sprinters (1A, 5 B/C)
2 aanvallers ( 1 allround/1 puncher)

Hasta la fietsa!!

Guido Maltempi

Over die tussensprints gesproken: 20-17-15-13-10 punten voor de eerste vijf renners. En daarna dus niks? Als er genoeg sprinters voor groen gaan, kan dat nog een leuk tactisch spelletje worden.

Matsoe

Ik heb nog een miljoen over, maar weet niet wat ik ermee moet doen

remcoach

Wie pakt de meeste punten na gehele ronde? Cort of Yates? ivm 20 zonder budget.
Ik neig naar Cort ivm tijdrit, punchen en soms sprint, Yates wordt vaak overschat en valt laatste jaren tegen maar alles op de vuelta dit jaar en lijkt in vorm tot zijn val in Burgos maar nu?

Tjaanameistro

zo, hier zijn ook een paar dm’s de deur uit gegaan. nu wachten op reactie

InHetGeel

Weet iemand waarom Dainese DNF was in de laatste etappe in Burgos?

Aberastuuurrriii

Großschartner is wel echt een groot vraagteken aan het worden. Kan verrassen en zomaar een boel punten binnen harken. Aan de andere kant vraag ik me af of ik hem vaak op ga stellen en kan ik die 1,5 miljoen ook goed gebruiken voor een extra sprinter...

Jari Litmanen

Ik ken Dainese en Meeus allebei niet. En statistieken maken me ook niet veel duidelijker. Hier op het forum heeft Meeus de voorkeur, lijkt het. Hij wordt in ieder geval vaker genoemd. Kan iemand uitleggen waarom hij beter is om te kiezen?

Cimolai wel echt zuur dat hij niet de enige sprintkopman is. Al kan het zomaar zoals in de giro zijn, waar verwacht werd dat David Dekker ook kansen zou krijgen, maar in de praktijk dit uitbleef. Lastige keuze. Cort, Cimolai, Danaise of Meeus.

Laatst gewijzigd
Treenert

Over die tussensprints gesproken: 20-17-15-13-10 punten voor de eerste vijf renners. En daarna dus niks? Als er genoeg sprinters voor groen gaan, kan dat nog een leuk tactisch spelletje worden.
Dat is voor mij ook de enige reden om Matthews (heel ms!) wel te nemen.

Itamar Einhorn heeft het idd over "Groepsplannen" in zijn antwoord dus geen vaste sprinter aldaar. Maar ja anderzijds mag je sportief gezien toch aannemen als Cimolai 3e wordt in de 1ste sprint er helemaal niet gewisseld wordt maar ja die sjekels hé.

Matsoe

Heb nu 7 sprinters, weet niet waarom, doe er niormaal minder, maar week niet hoe ik het anders moet doen ivm 10 klassement mannen/klimmers

Eddix

'@Matsoe als een aantal van die sprinters ook kunnen aanvallen zou het prima kunnen. Ik heb ook Bagioli in de hoop dat hij aanvalt, en ook af en toe mee sprint. Als je echt alleen ras-sprinters hebt zou ik overwegen er een in te wisselen voor een aanvaller/puncheur

Tjaanameistro

zou modolo nog een goede keuze kunnen zijn? miss nog een paar top 15 plekken maar dan kan 1 mil weer heel duur zijn, wat denken jullie?

Wicked Wout

'@waterdrager, ik heb hem er in staan. Icm winst voor JP kan t nog wel oplopen. En als JP inderdaad afstapt hoop ik dat hij het overneemt

Antonini

Ik zie Bagioli ook wel meesprinten, dqs heeft helemaal geen discipline om voor een sprintkopman te rijden, dat is alom bekend

eropenerover

'@tompot Molano reed de afgelopen Giro in dienst van Gaviria en kwam toen nog tot 3 top 10 plekken (en 1x 11de). Dan mag Trentin wel meer bereikt hebben, Molano lijkt mij gewoon sterker. Kan bovendien nog aardig een bergje verteren ook.

Treenert

'@Waterdrager: Modolo haalt alleen zijn 100 punten als JP etappes wint/groen draagt en zelf 3 á 4 x top 15 rijdt. Mezgec zit in hetzelfde schuitje.

Einhorn voegt er nog iets aan toe: כן ישתנה משלב לשלב
נעשה את הכי טוב שלנו 😂

Laatst gewijzigd
zomaareens

carapaz is onderhand wel een keer klaar met zn vorm zeker?

Wicked Wout

Waarschijnlijk had je dat al gedaan, maar volgens Google translate zegt ie: Team Zadelpen verdient inderdaad een like duim

Of was t nou toch: Zal variëren van stadium tot stadium
We zullen ons best doen

Voorwiel

Carapaz gaat de beste Ineos renner worden.

Ik ben trouwens klaar. Soms kom je het moment tegen dat je denkt, het is goed zo. En dat moment heb ik bereikt. Uiteindelijk heeft vrijwel elke topper in mn team gestaan, including Contador en Armstrong.

Succes en veel plezier allen!

vevie

'@voorwiel: dat idee heb ik ook. Niet dat het zou verbazen als Bernal de beste Ineos man wordt, maar ik gok zelf ook op Carapaz.

eropenerover

Hoe mooi zou het zijn als Yates nu iedereen op een hoop rijdt drie weken lang.

rbc1912

Ben ik de enige die vandaag voor de eerste x kennismaakt met Itimar Einhorn? :)

Risje89

'@Brabander nee hoor, de dagen dat ik de ronde van Beirut volgde, liggen ook ver achter me :)

1 2 ... 36 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.