Laas en Meeus hebben nog niet samen gereden dit jaar. Niet een ideale voorbereiding als lead out lijkt mij. Zou dus best kunnen dat ze allebei gewoon gaan sprinten. Gamper lijkt wel gekoppeld aan Meeus in al zijn gereden koersen.
[Quote] Hoe denken jullie over jakobsen? [/Quote]
Jakobsen kan hier best een etappe winnen. De Vuelta is alleen wel verraderlijk met al het "Spaans vlak". Loopt het iets op, dan is Jakobsen in het nadeel. Dan wil ik nog niet praten over de bergetappes waar hij met de tong over het asfalt sleept...
Wel mooi dat zoveel mensen ineens voor Démare of Jakobsen gaan ipv Philipsen na dat ene stukje. Misschien zijn die andere 2 intrinsiek iets rapper, maar van JP weet je vrijwel zeker door zijn positioneringsvermogen dat hij in alle sprintetappes mee doet in de finale i.t.t. die anderen
Hoe werkt dat met die teampunten? Als je een knecht selecteert, krijgt die alleen teampunten als de winnaar van de etappe uit zijn ploeg ook in je scorito team zit? Dus als ik bagioli selecteer, en jakobsen wint de etappe maar ik heb jakobsen niet geselecteerd, krijg je dan wel of niet de teampunten?
Je moet renners daadwerkelijk opstellen om teampunten te ontvangen. Alleen op het einde van de Vuelta krijgt iedereen de bonus punten.
In jouw geval krijg je de punten omdat jij de teamgenoot (de ontvanger van de teampunten) heb opgesteld. De winnaar van de etappe hoef je zelf niet te hebben.
'@wielerfan80 heb Majka er daarom uitgehaald. Al vind ik het maar een raar idee dat hij eventueel zou knechten voor een jongen als DLC. Vind Majka überhaupt meer status hebben, maar goed. Majka heeft er ook nooit een geheim van gemaakt liever voor dagsucces te gaan dan een 3 weeks klassement te rijden
Pidcock gaat bij mij niet mee. Ik heb inmiddels een aantal interviews gelezen en geconcludeerd dat het de gok waard is hem niet mee te nemen.
Fenomeen, maar hij geeft duidelijk aan te knechten en te leren en de eerste week denkt niet goed te zijn. Derde week wordt voor de klassementskleppers. Blijft over week 2...
Daarnaast is 3milj echt veel. Door hem niet te nemen kan ik een aantal upgrades doen.
Ik snap heel goed als je hem wel neemt... En, net als bij het klassiekerspel, zal ik misschien tandenknarsend voor de tv zitten soms, maar dan ga ik gewoon genieten van een fenomenale sportman.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.