Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 39 ... 109 110
Aardappel

'@steefje9

In ieder geval genoeg zand voor mij om beide niet mee te nemen.

steefje9

'@aardappel @rider,

Ja lastige al dat gezandstrooi. Ik twijfel nog.

Hoe denken jullie over jakobsen?

Rider

Persoonlijk kies ik maar 1 van de 3 top sprinters, in mijn geval Démare. Maar voor alle 3 is wel iets te zeggen natuurlijk.

Pim96

Laas en Meeus hebben nog niet samen gereden dit jaar. Niet een ideale voorbereiding als lead out lijkt mij. Zou dus best kunnen dat ze allebei gewoon gaan sprinten. Gamper lijkt wel gekoppeld aan Meeus in al zijn gereden koersen.

[Quote] Hoe denken jullie over jakobsen? [/Quote]

Jakobsen kan hier best een etappe winnen. De Vuelta is alleen wel verraderlijk met al het "Spaans vlak". Loopt het iets op, dan is Jakobsen in het nadeel. Dan wil ik nog niet praten over de bergetappes waar hij met de tong over het asfalt sleept...

rbc1912

Hij reed in Burgos toch ook niet voor een ritzege? Ik hoop dat-ie een mooi klassement gaat rijden. 10e lijkt me een uitstekend doel. Dan is-ie zijn geld wel waard

Aberastuuurrriii

Wel mooi dat zoveel mensen ineens voor Démare of Jakobsen gaan ipv Philipsen na dat ene stukje. Misschien zijn die andere 2 intrinsiek iets rapper, maar van JP weet je vrijwel zeker door zijn positioneringsvermogen dat hij in alle sprintetappes mee doet in de finale i.t.t. die anderen

steefje9

'@pim96, bedankt voor het bevestigen van hetgeen hoe ik er ook over dacht. Dank!

Ketjap Manis

Meeus moet de sprints idd delen, GroB kopman.
https://bit.ly/3AzA1Fp

daandej

Wat verwachten jullie van schachmann? Is hij de 2 miljoen waard of is er een betere klimmer in die Categorie qua punten

Aberastuuurrriii

'@daan de jager Er zijn betere klimmers, bijvoorbeeld Padun, Caruso, De La Cruz, Majka. Alleen Schachmann is ook uitstekend in het middensegment, punchy type. Dat hebben die anderen niet zo

Tjaanameistro

ik kom denk ik in de vluchters ook net te kort met storer bagioli en vine

Guido Maltempi

“I will try to hunt for stages and I will be given the necessary freedom to do so. If I am in a good position in the overall standings after two weeks through an offensive driving style, that would also give us tactical opportunities, ” said Schachmann.

ZK

He’s looking to lead the sprint finishes at La Vuelta.
misschien zijn ze "out" vergeten te schrijven achter "lead" ?

Valvuillerdemoz

[Quote]Je hebt ronde ( ) gebruikt. Die moet je allemaal veranderen naar rechte [ ].[/quote]

Zo dan

Edit: It worked! 💪

Laatst gewijzigd
twente4ever

Hoe werkt dat met die teampunten? Als je een knecht selecteert, krijgt die alleen teampunten als de winnaar van de etappe uit zijn ploeg ook in je scorito team zit? Dus als ik bagioli selecteer, en jakobsen wint de etappe maar ik heb jakobsen niet geselecteerd, krijg je dan wel of niet de teampunten?

Rider

Je moet renners daadwerkelijk opstellen om teampunten te ontvangen. Alleen op het einde van de Vuelta krijgt iedereen de bonus punten.

In jouw geval krijg je de punten omdat jij de teamgenoot (de ontvanger van de teampunten) heb opgesteld. De winnaar van de etappe hoef je zelf niet te hebben.

Laatst gewijzigd
ZK

Ja dan krijg je teampunten, mits je bagioli die dag ook hebt opgesteld. Puntentelling en speluitleg even goed doorlezen, staat goed omschreven.

ZK

Ook in interview van vandaag zegt Meeus niets over delen van sprints... Lekker duidelijk dus.. https://sporza.be/nl/2021/08/12/jordi-meeus-kijkt-uit-naar-de-vuelta-hoop-paar-keer-mee-te-doen-voor-winst~1628761010755/

wielerfan80

In de wielerflits voorbeschouwing van vandaag staat dat Majka hoger in de pikorde staat dan De La Cruz, vanwege laatstgenoemdes aflopende contract. Weet iemand waar dat op gebaseerd is of verzint wielerflits dat gewoon?

Rider

'@wielerfan:
Zo werkt het vaak met aflopende contracten, je zal teams zoiets niet vaak expliciet horen zeggen.

Aberastuuurrriii

'@wielerfan80 heb Majka er daarom uitgehaald. Al vind ik het maar een raar idee dat hij eventueel zou knechten voor een jongen als DLC. Vind Majka überhaupt meer status hebben, maar goed. Majka heeft er ook nooit een geheim van gemaakt liever voor dagsucces te gaan dan een 3 weeks klassement te rijden

De Lead-Out

https://www.deleadout.com/post/tien-om-te-zien-tijdens-de-vuelta

daanmeels

bij Mauri Vansevenant heb ik zon gevoel dat of alles goed valt of dat hij niet door de verf komt

arjenzvob

Pidcock gaat bij mij niet mee. Ik heb inmiddels een aantal interviews gelezen en geconcludeerd dat het de gok waard is hem niet mee te nemen.
Fenomeen, maar hij geeft duidelijk aan te knechten en te leren en de eerste week denkt niet goed te zijn. Derde week wordt voor de klassementskleppers. Blijft over week 2...
Daarnaast is 3milj echt veel. Door hem niet te nemen kan ik een aantal upgrades doen.

Ik snap heel goed als je hem wel neemt... En, net als bij het klassiekerspel, zal ik misschien tandenknarsend voor de tv zitten soms, maar dan ga ik gewoon genieten van een fenomenale sportman.

Antonini

Schachmann klinkt niet echt positief in dit interview: https://www.eurosport.de/radsport/vuelta-a-espana/2021/maximilian-schachmann-nicht-topfit-vor-vuelta-spurt-reise-nach-japan-noch-in-den-knochen_sto8488254/story.shtml

1 2 ... 39 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.