Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 40 ... 109 110
GoldenWallie

Pidcock stress is bij mij ook toegeslagen.. heb hem er nu wel in. Grote kans dat ie eruit gaat.. maar wie stel ik dan op voor de “pidcock” etappes?

Aberastuuurrriii

Heb ook geen echte punchers in het team op de AK renners na. Bezorgt kopzorgen. Maar om nou een Landa te vervangen voor Pidcock gaat me toch net te ver. De AK renners gaan in de "Pidcock etappes" ook wel kort eindigen in de daguitslag

Pim96

[Quote] Fenomeen, maar hij geeft duidelijk aan te knechten en te leren en de eerste week denkt niet goed te zijn. Derde week wordt voor de klassementskleppers. Blijft over week 2…
Daarnaast is 3milj echt veel. Door hem niet te nemen kan ik een aantal upgrades doen [/quote]

Ik heb de interviews ook gelezen en trek opzich dezelfde conclusie. Alleen ben ik juist hele benieuwd of Pidcock zich niet ook gewoon staande kan houden in de derde week. Wellicht wat te vroeg hoor, maar heeft vorig jaar toch bewezen dit te kunnen. Daarbij wel echt lekker licht in gewicht in tegenstelling tot krachtpatser van Aert. Nu heeft hij zich vooral op klassiekers dit jaar gericht dus vast iets anders getraind. Zou vooral leuk zijn dat hij kijkt hoe ver hij komt. Dit is namelijk ook een leermoment en dan zal hij zijn grenzen willen bekijken.

Zelf zit ook heel erg met de vraag wie nou een soortgelijke vervanger zou zijn voor Pidcock. Ik kom dan snel op Schachman, maar dat artikel maakt me ook niet heel blij van hem. Matthews ook optie, maar die stond er al in. G.Martin dan extra? Aranburu? Loop je allebei weer tijdritpunten mis ..

xandermelthoven

cimolai of molano.... wat een dillema

Melkboer

Ik hoor weinig mensen hier over Schachmann. Stond er bij mij als een van de eerste in en is er niet meer uitgegaan. Is hij voor jullie ook een must have? Of juist niet?
Toch bizar dat je aan iemand begint te twijfelen omdat niemand het erover heeft 😂

Melkboer

Oh wacht had de laatste posts nog niet gezien 😅

nasibal

.

Laatst gewijzigd
Quasome

M'n team staat! Althans, daar denk ik morgenochtend natuurlijk weer anders over, maar ik ga (dit keer echt) proberen niet weer in die valkuil te stappen van ondoordachte last-minute aanpassingen. Er heerst slechts nog één dilemma: Knox of Arensman? Wie heeft het bevrijdende inzicht?

Antonini

Nasi is back?

KV

Nasi lijkt er idd een punt achter te zetten!

Pfoe. Ik heb zo meer en meer het gevoel: aan wie moet ik eigenlijk al mijn geld uitgeven…

La Primavera

.

+1

Traditiegetrouw zijn alle renners moe/zwak/misselijk/mentaalverrot etc vlak voor de Vuelta. Logisch want het zit verder in het seizoen nadat vele al een Klassiekerseizoen/Giro/NCs/Tour/OS hebben gereden. Zo'n Schachmann bericht doet mij wel wat minder. Zo zullen er nog 140 zich voelen zaterdag bij de start.

Laatst gewijzigd
Aberastuuurrriii

'@Laprimavera Precies. Zo zie ik het ook, Schachmann gaat gewoon mee.

Net zoals het bericht over Pidcock. Ik heb hetzelfde gezien met WVA zijn 1e tour, die kwam ook om "te leren en te knechten". Uiteindelijk een dik, vet puntenaantal. Het is dat ik hem voor 3 mil niet meer mijn team in krijg, maar hij bezorgt me voor deze Vuelta de meeste FOMO van allemaal

PieterZegen

Ik vraag me af of Aranburu zich gaat mengen in de massasprints. Heeft iemand daar iets over kunnen vinden of een briljant inzicht over?

KV

Tuurlijk wel. Wat gaat ie anders doen?

Linkesoep

Vermeersch er hier ingeklikt, maar toch de twijfel. Ken hem eigenlijk niet zo goed. Op paar korte uitslagen en 1x goede proloog.
Wat zou ie moeten kunnen doen? Strijden rond 7de plek? Stiekem keer top5 of hopen dat ie überhaupt top10 red?

Dank als er wat serieuze reacties komen! Toch ook wel veel lomp geroeptoeter hier. Iets wat jammer :). Al lees ik 't wel met veel plezier elke pagina

PieterZegen

'@KV Hij zou zich ook kunnen focussen op de aanval en punch etappes en de sprints laten lopen. Daar heeft hij meer kans op ritwinst, maar voor Scorito is het natuurlijk wel lekker als hij in de massasprints ook nog top 10 rijdt.

Treenert

Wat betreft de Bora sprinttwijfels: Meeus heeft aangegeven reeds met 4 man in Vuelta a Burgos de sprinttrein te hebben getest en dat Palzer en Laas (leadout) zich deze week hebben aangesloten om de sprinttrein te completeren en een aantal sprinttrainingen samen af te werken. Hij voelde in Burgos ondanks redelijke noteringen dat er nog het nodige in het vat zat, vandaar ook de extra trainingen.

joris dor

Wat ik mij afvroeg, heb je met Narvaez geen ideale goedkopere vervanger voor Pidcock om te punchen en heuvels te gaan afleggen en ook nog eens de punten van een Ineos kopman te gaan verdienen?
Ik stel mij enkel de vraag omdat Pidcock aangaf te willen leren en Narvaez toch al wat ervaring heeft met de giro en het daar niet slecht deed als knechtenrol.

KV

Misschien weet Jordi gewoon nog niet wat zijn bazen zaterdagavond gaan verkondigen…

Toch wel vreemd dat dit dan zo op de website staat?!

-Wielerfan

M'n team staat!

Roglic
Bernal
Carthy
Mas
Landa
Bardet
Ciccone
Kuss
Aru
Grobschartner

Matthews
Cimolai
Molano
Venturini
Vermeersch

Pidcock
Schachmann
Aranburu
Bagioli

En robbertje gesink voor de team/trui punten.

Ketjap Manis

Mooi team wielerfan. Wie maak je kopman in de vlakke sprints?

hdpveen

Vlasov wel of niet? Begin ineens sterk te twijfelen over hem.

steefje9

De laatste puzzelstukjes lijken in elkaar te vallen.
Enige wat ik jammer vind dat de ploegen zo weinig los laten van doelstellingen van de renners.

Neem Cort. In potentie een puntenpakker die ritten kan uitkiezen, proloog redelijk aankan en zou kunnen meesprinten. Maar wat gaat ie doen..?

Titaantje

lijkt me toch inmiddels wel duidelijk dat Cort zijn hekel aan massasprints ook in de prktijk omzet in zeer beperkte deelname eraan.

Ric

Maar wat als Cort na de proloog heel cort staat en de puntentrui wil hebben (voor een of meerdere dagen) en wel ineens mee gaat sprinten en het daarna toch op z’n heupen krijgt.
Ik neem de gok ( wel een dure gok)

1 2 ... 40 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.