Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 59 ... 109 110
JellevanderLinden

Prima gescoord met een goedkoop sprintteam zonder Philipsen, Demare en Jakobsen. 277 punten met Molano als kopman en verder Aranburu, Matthews, Aberasturi, Vermeersch, Allegaert, van Rensburg, Venturini en Roglic. Kijken of het de komende sprintritten ook zo goed vergaat :)

Noppie

Weer een heerlijke dag voor team Noppie!
Gestegen naar plek nummero 66.

Een goed begin is het halve werk 😁

DKrikk

Yates met 31 seconden verlies!?

joris dor

Wat een kutstart ... Ben al aan het twijfelen als ik morgen Knox inzet of toch reken op de punten van Philipsen :s

user27310

Vermeersch vandaag gebankt voor de zekere punten van van Hooydonck. Achteraf denk ik dan weer bij mezelf hoe kan ik dat doen..
Maar met plek 147 in vuelta en plek 39 bij topcoach ben ik zeer tevreden moet ik zeggen

arjenzvob

Démare captain. Maar prima sprintploeg kennelijk. Sta nog op een mooie 98%. Dat wordt nog wat als FDJ daadwerkelijk leert hoe je een trein opzet.

Yskoud

Ik neem aan dat de tijdverschillen door die val worden geneutraliseerd.

KV

Die val was buiten de 3km

Voorwiel

Interessant om te zien:
1. Fabio kan weer goed meekomen
2. Démare/FDJ laat het weer afweten bij een sprint in een grote ronde.

Hier een matige start met 57%. Heb vnml ingezet op klassement/bergen, dus hoop nog te stijgen.

Je weet wat ze zeggen Santiago de Compostella is nog ver.

vevie

Redelijke dag. Met een zwak sprintteam toch boven het gemiddelde. Morgen all out. Call of Duty: Modern Warfare.

Roglic C
Bernal
Carapaz
Mas
Lopez
Carthy
Vlasov
Landa
Ciccone

Laatst gewijzigd
La Primavera

Lekker allstar team voor morgen Vevie!

Sjas Patatje

Spijt van de "last minute" aanpassingen. Cort en Pidcock erbij genomen en geen Aberasturi en Molano.

Pidcock gaat zijn ritten nog uitkiezen hoop ik, net als Cort. Vandaag beide niet gezien in de sprint.

Démare viel ook erg tegen, weet iemand waarom? Ik heb de etappe niet gezien helaas.

Voorwiel

Carthy vandaag wel tijd verloren, evenals Knox.

Voorwiel

Treintje van FDJ werd ontregeld en kon niet meer goed positioneren. Démare haakte direct af.

DerbertHijkstra

'@Sjas Patatje, in principe zat iedereen van FDJ vooraan tot 500 meter behalve Démare, waarom precies weet ik niet.

Pidcock leek opzettelijk tijd te nemen vandaag, dus ben benieuwd wanneer hij wilt gaan. Al hoop ik van niet, want ik heb m niet.

Schachmann 2,5 minuut verloren, ik heb die niet zien liggen op de weg, maar die zal dan wel op zijn snufferd gegaan zijn toch?

Voorwiel

Ik zag op de achtergrond een Bora broekje met Duitse vlag weer opstappen. Die is dus ook gevallen volgens mij, maar wel redelijk vlot weer opgestapt.

kevinraar

332 punten gehaald gestegen van 78.1 naar 98.1

Thomberg

Pff meteen heftige tijdsverschillen, jammer voor de koers!

Demare mag bijna op de zwarte lijst hier. Had zelfs Minali beter C kunnen maken en dat zegt veel. Alhoewel Minali voor zijn doen erg goed ging

Benzardi

Wat een drama start voor De Duracelli's met 28,9%.
De val met Meeus zag er niet goed uit, dat word waarschijnlijk mijn 1ste uitvaller.

Dus met andere woorden ....................de toekomst ziet er zonnig uit. :)

kevinraar

Mij team voor morgen
Roglic
Carapaz
Mas
Vlasov
Landa
Martin
Ciccone
Kruiswijk
Bouwman

Bank
De la cruz
Bouchard
Arensman

Fiepke

Vandaag ook flink gekelderd, maar geen Jakobsen en Philipsen dus deels ingecalculeerd. Zuur dat Meeus valt en Demare z'n treintje helemaal kwijt was. Voor de paar pure sprintetappes die er zijn kom ik op een gemiddelde score, wat gezien investering in sprinters prima is.

Morgen ook alle Matadoren mee!

vevie

'@LaPrimavera: Thanks! En nu maar hopen dat ze morgen allemaal leveren. Carthy bijvoorbeeld heeft tijd verloren vandaag dus hopelijk begint hij er vroeg aan morgen en volgt de rest.

Phoenix0000

Van plekje 2 gedaald naar plaats 55. Valt me alles mee zonder 1 van de 3 sprinttoppers in het team.
Morgen met Roglic (c), Vlasov, Yates, Bernal, Carthy, Landa, Ciccone, Kuss en GroSS zien de consolideren.
Mis eigenijk allen de Mobbies, Carapaz en Bardet in de klimploeg.

Mazza

Zou Bagioli het morgen aan kunnen mss top 15 ofzo?

zomaareens

Grob of aru banken morgen?

1 2 ... 59 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.