Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 60 ... 109 110
Phoenix0000

Is het een gekke gedachte om ervan uit te gaan dat er een groep vluchters voor rood gaat rijden?
Aranburu, Tratnik, Baglioli.... Zij zullen wel weg mogen en met een minuut of 10 voorsprong het wel net kunnen halen.

John Berger

Zie het ook wel gebeuren dat er een groep van 10 tot 20 vluchters voorop blijft. Types als Champoussin, Vermeersch, Carr, Bagioli ..... en anders wordt het een gevecht tussen Roglic, Carapaz, Bernal, Carthy, Ciccone of Yates. Wordt een mooie strijd. Denk niet dat Roglic zijn rode trui nog weken wil verdedigen.

ditisdavid

Lijkt me sterk dat het peloton goede klimmers in dit stadium een flinke voorsprong in het klassement gaat geven. De laatste twee winnaars op de eerste bergaankomst vanuit de vroege vlucht waren Madrazo en King, dat lijkt me een goede graadmeter voor wie morgen weg zouden mogen.

Laatst gewijzigd
Thomberg

Ik denk niet dat een aanval het haalt. Er zijn veel ploegen die koers willen maken omdat ze denken de etappe te kunnen winnen en zelfs rood kunnen pakken. De Mobbies hebben sws een scenario in hun hoofd waarbij Bala wint!

Ragnar Lolbroek

Voor morgen
Roglic
Bernal
Carapaz
Landa
Mas
Ciccone
Großschartner
Hamilton
Oom en

Bank
De la Cruz
Aru
Bagioli (gaat zijn wit wellicht kwijt zijn morgen)

bakfiets

Ik sta nu boven de 90%. 3 tjv is wel lekker de eerste 3 etappes. Morgen lastig. Zal er een groep voorop blijven. Kans is aanwezig maar wie stel je dan op. Ik ga denk voor het sterkste bergteam en roglic als c.

Aberastuuurrriii

Zit te twijfelen tussen Bagioli, Aru en ringel S. 8 kilometer á 9% is toch behoorlijk steil. Ik verwacht Aru in de meer klassieke klim etappes. Vooralsnog gaat ringel S erin

arjenzvob

Bagioli wil zijn witte trui verdedigen, die gaat er bij zitten verwacht ik.
Ik neem morgen Roglic, Bernal, Carapaz, Vlasov, Carthy, Landa, Ciccone, Großschartner en Bagioli mee.
Mijn bank houden o.a. Schachmann, Aranburu, Kron en Tratnik warm.

Nu al best lastig, want wellicht wil Aranburu het rood pakken vanuit de vlucht. Schachmann kan natuurlijk ook vanuit de vlucht en Kron had deze etappe, naast een aantal in week 2, ook aangestipt...

De vraag is, haalt de vlucht het? Zo vroeg in de ronde verwacht ik het nog niet, dus alle klassementskleppers opstellen.

user27310

Hier gaan morgen ook de klassementsmannen mee.

Roglic (C)
Mas
Bernal
Carapaz
Carthy
Landa
Kuss
Gross

De laatste plek twijfel ik nog over.
Pidcock. Verwacht hem nog niet goed genoeg om iets te kunnen klaarspelen eigenlijk en weet ook niet of dit zijn terrein is..
Van hooydonck. Evt berg aan teampunten
Aru. Hoe goed kunnen we hem verwachten..
Aranburu. Gaat ie op jacht naar rode trui uit vloege vlucht..

Iemand die me kan helpen?

kevinraar

sta op plek 633 had ik aranburu opgesed had ik zelfs op plek 70 gestaan

Laatst gewijzigd
Mazza

Ik volg al een tijdje deze pagina en zie soms Ringel S staan maar ik heb geen idee wie dat is...hahaha

Lo Zar

Großschartner a.k.a. alt s a.k.a Pringles

De Tourminator

Demare viel toch wel erg tegen vandaag. Plaats 5 kan een keer gebeuren, maar 14e is toch echt niet best. Keuze vooraf was Demare+Ciccone of Philipsen+Padun. We zullen zien aan het eind wat de beste keuze was. Hopelijk gaat de volgende sprint veel beter...

La Primavera

A.k.a. Der Felix

Maestro Mello

Ik ben het eens met @arjenzvob. Bagioli reed die tijdrit té goed om nu niet te proberen die witte trui vast te houden. Meen mij ook te herinneren dat hij vorig jaar in de eerste ritten ook aardig meeging op vergelijkbare puisten.

jenzrscl

Ik verwacht toch een mooie kopgroep..

En waarom niet met pidcock erin,
Liet zich al dan niet bewust uitzakken en heeft 5minuten
Gaat mijn ploeg in , in de hoop dat hij toch die 3 miljoen waard is, aranburu zal ook wel in vlucht willen voor puntentrui.

Twijfel nog tussen kron/mauri/vine voor 1 plek

appien jan

Ik kom nergens de naam Storer tegen voor morgen. Maar die heeft toch ook aardig vorm laten zien in tour de l’ain. Staat al op een aardige achterstand. Dus die kan toch ook zomaar in de kopgroep belanden morgen

Valvuillerdemoz

Vandaag al mijn sprinters in de top 9. Ongekend sterke start van deze Vuelta voor FC Xavi!

Mijn 9 voor morgen:

Roglic
Bernal
Kuss
Carapaz
Landa
Vlasov
Ciccone
Bouchard
Bagioli

Voor de bankpunten gaan: Aru, Knox, Schachmann, Kron, Pidcock (?)

Vamonos!

Aberastuuurrriii

Ik snap de argumenten wel die hier gegeven worden. Iedereen staat toch dicht in het klassement en kan zomaar een truitje pakken. Het zal aan JV liggen of de kopgroep het gaat redden. Ik verwacht zelf dat Rogliç de etappe wel wil winnen, iedereen is gretig. De laatste 20 kilometer is vrijwel alleen omhoog dus is er aardig wat marge nodig en ik verwacht niet dat die zo vroeg in de Vuelta gegeven zal worden. Ik gok op mijn klassementsrenners vandaag

Berend

Ik heb voor vandaag:

Roglic, Bernal, Carapaz, Vlasov, Landa, Carthy, Kuss.

Nog 2 plekken over, ik ga voor Bagioli en Aru, denk ik. Maar heb ook nog Bouchard en Pidcock op de bank.
Maar ja, die komen vast later deze ronde... hoop ik ;)

Wicked Wout

Laatste plekje gaat tussen Aru, Simmons en Storer. Eigenlijk verwacht ik de klassementsmannen (waar ik Aru dan ook toe reken). Maar winnen gaat ie niet doen. Dat zouden die andere twee vanuit een vlucht wel kunnen. Na de bankpunten van aranburu wil ik dat niet nogmaals hebben... misschien toch maar een gokje wagen

pirazzi

Bij Felix Grossschartner werkt alt + s niet bij mij, wel alt gr + s : Großschartner.

pirazzi

An sich is op zichzelf wel goed.
"(Duits), op zichzelf, onafhankelijk van betrekkingen tot het andere (,,Ding an sich” = het ding zoals het onafhankelijk van een kennend subject, ,op zichzelf' is, Kant)."

Harderijder

Mijn laatste plek gaat tussen Aru, Bagioli of Storer. Voor nu staat Aru erin.

Laatst gewijzigd
Rider

Nieve ging ook lekker op deze berg, maar of ik het aandurf…

1 2 ... 60 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.