Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 61 ... 109 110
KissMyAce2.0

Kunnen jullie niet zorgen voor wat meer zinvollere posts? Wat heb ik eraan als jullie vragen wie je.op moet stellen? Graag lees ik over strategie van ploegen en intenties van renners met bron
Alvast bedankt

Stijn Lemmens

Ga vandaag ook voor mijn sterkste team:

Roglic
Bernal
Carapaz
Vlasov
Carthy
Landa
Yates
Lopez
Aru

Hopelijk gaan ze knallen

Odin

'@tourminator

Kwam volgens mij vooral omdat de trein van FDJ in botsing kwam met een renner die van kop af kwam waardoor ze enorm veel snelheid verloren en totaal in verkeerde positie kwamen.

Laatst gewijzigd
Tijmen 257

Mijn team voor vandaag
Roglic
Bernal
Carapaz
Carthy
Landa
Lopez
Yates
Ciccone
Majka

Bank
Aru
Bagioli
Van hooijdonck
Schachmann

Ik verwacht dat vandaag roglic zijn trui niet gaat kwijtraken maar toch geen ploeggenoten, want de kans is groot op een vlucht of dat een carapaz of vlasov hem er toch op weet te leggen en hierdoor zijn trui verliest. Als dat gebeurt is van hooijdonck niks waard. Bagioli zal zijn trui ook wel kwijtraken, want vlasov staat kort. Voor jakobsen zal groen te zwaar zijn, dus geen teampunten. Daarnaast is de vlucht voorspellen moeilijk dus geen aru , daar moet ik eerst zien hoe hij het doet en schachmann vind ik moeilijk om niet op te stellen ,maar een kleine kans dat de vlucht het haalt dus geen schachmann

kevinraar

Mij team voor vandaag
Roglic
Carapaz
Mas
Vlasov
Landa
Martin
Ciccone
Kruiswijk
Bouwman

Bank
De la cruz
Bouchard
Arensman

Laatst gewijzigd
Franky122

Wie gaat morgen winnen denken jullie?

Nul verstand

Mijn laatste plek in mijn team is echt lood om oud ijzer voor mijn gevoel. Aru, Izagirre of Schachmann, tja..

pirazzi

Morgen is vandaag.

vevie

'@Tijmen: ik zie niemand Roglic hier er op leggen. Zeker Vlasov niet. Waar heeft die ooit aangetoond dat hij Roglic erop kan leggen? Carapaz kan het wel, maar nog niet hier, denk ik. Roglic blijft gewoon in de favorietengroep (als de vlucht voorop blijft) en zal ze naar de meet nog wat tijd aansmeren met zijn sprintje.

Tok

Goedemorgen allen, Wat een top forum! Ik kan er naast zitten, maar vanwege volgende redenen verwacht ik vandaag de klassementsmannen:

1. Begin van een ronde worden weinig cadeau'tjes weg gegeven (Roglic in goede doen, pakt wat hij kan pakken)
2.Bonificatieseconden (Carthy en MAL, beide al eens gewonnen op deze aankomst, en Landa hebben al wat goed te maken)
3. Ploegen en kopmannen willen weten waar ze staan (dus harde koers)

wielerfan80

'@Frankie122
Matthews denk ik

Guido Maltempi

Nog even wat mosterd na de maaltijd: leuk dat Soto gisteren 11de wordt. Had hem tijdens het puzzelen op de korrel als mogelijke budgetsprinter bij Euskaltel, uiteindelijk niet gekozen omdat JvR en Vermeersch meer zekerheid boden (en omdat ik toch niet zoveel kon met de $$$ die ik ermee vrij zou spelen). Ben benieuwd of hij dit kunstje nog een paar keer kan herhalen.

yoeri

Goedemorgen,

Na de tour weer binnen een paar minuten mijn team last-minute in elkaar moeten zetten. Tijdens de tour heeft dit niet zijn vruchten afgeworpen. Toch op het allerlaatste moment nog wat dingen gewijzigd die tot op heden niet ten goede zijn gekomen. Aberasturi, Vermeersch, Aranburu en Allegaert toch laten vallen. Het was veel gepuzzel deze keer. Voornamelijk door beloftevolle renners die aan de start staan en de grote hoeveelheid gelijkwaardige sprinters, op de toppers na.

Mijn team voor vandaag:

Roglic (c)
Bernal
Vlasov
Carthy
Landa
MAL
Padun
Aru
Schachmann

Twijfel:

Bagioli
Pidcock
Simmons

Bank:

Fraille
Kron
Bayer
Demare
Dainese
Molano
Matthews
Meeus

Ben bang dat dit team mij weer geen geweldige score gaat opleveren na de tour. 81% behaald slechts, 10 uitvallers uiteindelijk en nog een paar geblesseerden die nog rondreden.

Timvideo

Schachmann leek flink gevallen te zijn toch? Wellicht dat er berichtgeving is dat hij zich prima voelt, maar daar heb ik niets van gezien.

Er gaan trouwens nog genoeg kansen voor ontsnappingen komen, maar dat ze het vandaag halen lijkt me vrijwel onmogelijk.

Het lijkt me trouwens prima om te gokken op renners als Simmons, Storer en Bagioli. Als je dat over de 7 bergop aankomsten iedere keer doen deze Vuelta gaat dit zich ongetwijfeld een keer uitbetalen. Als je daarom trouwens Aru de hele ronde laat banken juich ik dat alleen maar toe.

Zelf laat ik Aru trouwens ook op de bank hoor, Kruijswijk krijgt een kans om iets goed te maken ten opzichte van zaterdag. Het is hier vooral dat Roglic de grote favoriet is vandaag om te winnen, dat is dan direct 21 punten voor een ploeggenoot. Met een Van Hooydonck zou ik het niet doen natuurlijk, maar Kruijs kan hopelijk nog wel top 20 rijden dan is alles bonus. Zelfde idee met Landa en Haig mochten die uit de slof schieten.

Zal je net zien dat Aru gaat winnen. Gisteren al weer de trein van kapitein demare verprutst maar hij was de meest gekozen captain dus schade blijft beperkt. Aranburu natuurlijk laten banken, maar niet meer dan logisch gezien zijn geschiedenis in tijdrijden. Bied wel direct perspectief op zijn vorm dus meer dan tevreden. In de tour had ik na twee etappes geloof ik al drie kwart van mijn renners tegen het asfalt zien gaan, mooi dat het hier vooralsnog goed verloopt.

Wel opvallend hoe weinig verschillen er zijn tussen teams, de meesten hier hebben vandaag toch wel Roglic, Bernal, Carapats, Landa, MAL & Vlasov. Budget was normaal wellicht niet zo veel mis mee geweest, maar ik neem aan dat ze oprecht geloofden dat Pogacar zou mee doen toen ze 49 miljoen vast legden. Tel daarbij op dat er erg weinig sprints zijn en sommigen wellicht zich heel goed kunnen behelpen zonder ook maar een van JP, Jakobsen of Demare erbij te hebben en dat maakt dat iedereen een flinke selectie aan kleppers erbij heeft.

Het zal lastig worden verschil te maken op dagen als deze. Van de andere kant heb ik er wel zin in om vanmiddag vlak voor de beklimming de tv aan te zetten, hopelijk wordt het een mooie rit

Eddix

Gisteren zwaar teleurgesteld door Demare, en als hij de overige sprintkansen niet kan presteren gaat hij bij mij op de zwarte lijst. Heb zelf geen JP of Jakobsen, net als dat ik geen Cavendish, JP of Merlier had in de Tour.. Misschien ben ik gewoon niet zo goed in het uitkiezen van de juiste sprinters...

Vandaag verwacht ik toch wat meer klassementsmannen. De steile klim op het eind is voor de meeste aanvallers te zwaar vermoed ik. Toch wil ik een beetje gokken op de aanvallers die kansen ruiken (Aranburu en Bagioli). Ik denk dat die twee er graag bij willen zitten. Het omgekeerde kan echter ook gebeuren, als ze meer op etappe overwinningen inzetten kunnen ze vandaag ook laten lopen, om morgen de ruimte te krijgen..

Verder heb ik ook Aru, heb zijn intenties voor vandaag niet kunnen vinden en heb hem daarom puur op gevoel geselecteerd. Ik zou hem wel kunnen vervangen voor Oomen, die krijgt bij winst Roglic aardig wat truipunten.

Selectie vandaag:
Roglic (c)
Bernal
Vlasov
Mas
Landa
Ciccone
Aru of Oomen
Aranburu
Bagioli

Papa Bart

Goh ik schuif me een ongeluk. Vlucht of AK? Wie heeft de truien na vandaag? Voor nu dit fraaie ensemble:

Rog (c)
Bardet
Carapaz
Bernal
Kuss
Vlasov
Carthy
Baglioli
Ciccone

Gaat Baglioli het wit redden? Grijpt Uruburu de punten trui? Of Bling? Of trekt een aanvalslustig clubje zo hard door dat ze het redden? Arendsman, Pidcock, Schachman, Simmons? Ik kan ze allemaal opstellen, maar 7K aan bijna 10%.. het is niet nogal een pukkeltje..kweenognie!

MarvinG

Vandaag:

Roglic (c)
Bernal
Carapaz
MAL
Landa
Ciccone
Martin
Padun
Bouwman

Aranburu en Bagioli zou ik willen opstellen, maar die berg op het eind lijkt me te zwaar voor ze. Dus voor nu gok ik er nog op dat ze het rustig aan doen vandaag ;)

Treenert

Kwam volgens mij vooral omdat de trein van FDJ in botsing kwam met een renner die van kop af kwam waardoor ze enorm veel snelheid verloren en totaal in verkeerde positie kwamen.
Soms vraag ik mij wel eens af of zulke toevalligheden wel zo toevallig zijn. Dat uitzakken 'toevallig' dwars door of schurend tegen de trein van een ander.

Aranburu en Bagioli zou ik willen opstellen, maar die berg op het eind lijkt me te zwaar voor ze. Dus voor nu gok ik er nog op dat ze het rustig aan doen vandaag
Die zullen idd voorop moeten blijven vanuit de ontsnapping, ik zie wel de noodzaak voor Aranburu en Bagioli wil heul heul graag, bij mij hebben ze een plekkie.

Laatst gewijzigd
Bagagedrager

Iemand die hier een goede tip heeft om de etappes al eerder te volgen dan om 14.30 bij Eurosport?

Laatst gewijzigd
MarvinG

Alleen lastig wie ik eruit moet laten dan, verwacht dat Roglic de trui behoudt... dus Bouwman heeft teampunten. Wellicht Padun of Martin eruit, hmm...

Papa Bart

Tegenwind! Maakt de kans voor vluchters een stuk minder!

Risje89

Niks over Schachmann in het medisch bulletin, zal wel meevallen dus. Verkies hem boven Aranburu/Matthews voor vandaag.

Jasperdewaal11

Mijn post van de uiteenzetting voor het team wil hij niet posten op de een of andere manier :s.

Dan maar de ploeg voor vandaag:

- Rolgic (c)
- Bernal
- Carapaz
- Landa
- Ciccione
- Vlasov
- Aru
- Oomen
- Mas

Antonini

Schachmann viel niet hard zag je op de beelden, viel alleen even om. Maar zie vandaag niet als een typische etappe voor hem. Eerder etappe 6 van woensdag of daarna etappe 10, 11, 12, 15. Daar zie ik ook mogelijkheden voor Simmons en Pidcock om hun waarde te bewijzen.

wielergekkie

Vandaag puur de klassementsrenners ingezet.

Roglic(c)
Landa
Bernal
Ciccone
Martin
Carapaz
Kuss
Carthy
Caruso

We zullen zien!

1 2 ... 61 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.