Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 62 ... 109 110
Timvideo

Okay, meevaller voor de mensen met Schachmann dan, en je gunt hem sowieso beters. Denk wel dat vandaag het iets te zwaar zal zijn voor hem. Zojuist even een blik geworpen op de huidige stand van zaken, wordt dit het begin van de doorbraak van Bayer? Of gaat Koning Rein iemand heel blij maken hier? Nog dik 100km tot de beklimming van de dag, we zullen het zien!

user26790

Bol in de kopgroep en op de bank. Het zal toch niet gebeuren? Wel nog aan gedacht om hem mee te nemen maar durfde het niet aan. Ik heb alle toppers voor de laatste klim ingezet.

arjenzvob

'@Timvideo Er is maar 1 Koning Reyn!

Maestro Mello

oef @Timvideo. Ik zou vannacht wakker liggen als ik jou was hoor. Als @nasibal hoort wie jij zojuist koning hebt genoemd dan heb je de poppen aan het dansen. Verder denk ik inderdaad ook dat het best wel eens een overwinning voor Bayer zou kunnen worden. Zou mooi zijn.

Milanjacks

Iedereen maar ook letterlijk iedereen zegt dat deze etappe voor het peloton is vanwege de enorme tegenwind, en wat krijgen we een kopgroep. Ik mis de Tour nu al die was een stuk makkelijker te voorspellen.

MarvinG

Ik heb niemand van de kopgroep, dus kan me er niet zo druk om maken. Heb de winnaar in ieder geval niet op de bank gelaten :P

joris dor

Calmejane ge gaat mij dit vandaag toch niet aandoen als ik je niet kon inpassen voor knox :o

KV

Als dit al een vlucht wordt zijn we vertrokken voor een 10-tal stuks

Achterhoek

De eerste bankpunten zijn vandaag wel binnen met Bayer. Hopen dat die de truien dan ook pakt kan ik um morgen nog opstellen

Aberastuuurrriii

Bayer in de vlucht is balen. Maar die had ik vandaag hoe dan ook toch niet opgesteld. Ik hoop dat hij 2 teuitjes overhoudt aan vandaag, lekker voor de komende dagen

Valvuillerdemoz

Ik hoop alleen al door die compleet stupide tv-reclame van Alpecin van dit moment dat het voor Alpecin Fenix bij de overwinning van Phlipsen blijft voorlopig!

Over irritante reclames gesproken: Wat is dat met die pop-ups van de laatste tijd op Wielerflits. Als je die wegklikt op het kruisje opent de site van de adverteerder ipv dat de reclame verdwijnt. Volgens mij mag dat niet zomaar.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Koning Rein! Mooi man!

Heb je hem opgesteld @nasibal?

vevie

En de Pats twijfelaars hebben gelijk gekregen. Richie heeft een stevige uppercut gekregen. Weg 4 mil.

Mijn bergsquad heeft iig z’n werk gedaan. Nu morgen weer pijn lijden.

Laatst gewijzigd
joris dor

Mja geweldig om Calmejane mee te pakken en te zien scoren, maar vandaag en gisteren punten te zien verliezen voor mijn scorito door op de bank te zetten en heuvels waar ik hem verwacht zal hij het aan een ander laten zeker :s pff wat een kl...start van de vuelta alweer....

danusz1986

Carapaz/Carthy out Mas en Lopez in.

KV

Wat een slagveld. En dan zit ik hier op het forum nog te zeggen: ik geloof niet dat Carapaz zal meedoen voor de prijzen.

Heb ik op het eind geld over en wordt hij in de voorbeschouwingen overal geprezen: OK, dan toch maar Carapaz erin fietsen.

Grrr.

Timvideo

Ach KV, hij zal nog wel wat punten bij elkaar fietsen. Je moet maar zo denken, na de 21e etappe staat er niemand meer in de buurt van Primoz.

Maar voor vandaag is Rein gekroond. Lang geleden dat die op dit niveau presteerde, mooi voor hem.

vevie

Jumbo zal het bergop beter moeten doen, want ze waren nergens vandaag. Movistar en Bahrein sterk als team, dat wordt oppassen voor Primoz. Yates duidelijk de friste man van Ineos. Worden nog mooie bergetappes.

Morgen zware dag. Lastig wie op te stellen. Zal wel weer flink kelderen, morgen.

kevinraar

maar 148 punten gehaald gezakt van 98.1 naar 97.3

Aberastuuurrriii

Vlasov en Carapaz tijd verloren. Ringel S en Martin helemaal veel tijd verloren. Sta al met 4 klassementsmannen op achterstand en dat na 1 (aardig steil Vuelta) bergje 😅. Begin spijt te krijgen dat ik toch niet MAL genomen heb. Ziet er sterk uit

vevie

'@aberastuuurrriii: MAL was een van mijn zekerheidjes. Heeft er vanaf het begin in gestaan. Die is altijd goed in de Vuelta. Je hebt van die renners die in bepaalde koersen altijd goed rijden. MAL gaat hier hoog eindigen. Hij gaat wel een geweldige oplawaai krijgen in de laatste TT, maar bergop zijn er weinig man beter.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Wat een vroege conclusies allemaal. Carapaz had ik natuurlijk liever voorin zien finishen maar hem aanvallend zien koersen is alleen maar mooier.

Er komen nog heel, heel veel bergen mensen.

Net boven gemiddeld gescoord. 97,2%

rbc1912

Hmmzzz... een hoop Movistar en Bahrain bovenin. Laat ik die nu net niet hebben.
En manmanman... die Hamilton. Je geeft hem een 2e kans en dan dit :(

ditisdavid

Vijf man van voren (mis alleen de Movistars), Carthy, Padun en Storer staan kort genoeg om nog wat klaar te spelen en Martin kan ook vanuit de vlucht scoren. Al met al een prima dag dus, vooral blij met hoe ik Ineos heb ingeschat. En met 7 sprinters komt het goed uit dat de truipunten opdrogen.

rbc1912

Aru wel netjes op de afspraak trouwens

1 2 ... 62 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.