Okay, meevaller voor de mensen met Schachmann dan, en je gunt hem sowieso beters. Denk wel dat vandaag het iets te zwaar zal zijn voor hem. Zojuist even een blik geworpen op de huidige stand van zaken, wordt dit het begin van de doorbraak van Bayer? Of gaat Koning Rein iemand heel blij maken hier? Nog dik 100km tot de beklimming van de dag, we zullen het zien!
Ik hoop alleen al door die compleet stupide tv-reclame van Alpecin van dit moment dat het voor Alpecin Fenix bij de overwinning van Phlipsen blijft voorlopig!
Over irritante reclames gesproken: Wat is dat met die pop-ups van de laatste tijd op Wielerflits. Als je die wegklikt op het kruisje opent de site van de adverteerder ipv dat de reclame verdwijnt. Volgens mij mag dat niet zomaar.
'@aberastuuurrriii: MAL was een van mijn zekerheidjes. Heeft er vanaf het begin in gestaan. Die is altijd goed in de Vuelta. Je hebt van die renners die in bepaalde koersen altijd goed rijden. MAL gaat hier hoog eindigen. Hij gaat wel een geweldige oplawaai krijgen in de laatste TT, maar bergop zijn er weinig man beter.
Vijf man van voren (mis alleen de Movistars), Carthy, Padun en Storer staan kort genoeg om nog wat klaar te spelen en Martin kan ook vanuit de vlucht scoren. Al met al een prima dag dus, vooral blij met hoe ik Ineos heb ingeschat. En met 7 sprinters komt het goed uit dat de truipunten opdrogen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.