Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 76 ... 109 110
Thomberg

'@KV ja I know, ik had hem gister ook opgesteld. Hij zat er bij de slotklim ook goed bij dus ik verwacht ook veel van hem! Wat ik alleen wilde zeggen is dat hij 10-12 heeft aangestipt en de etappe gister past goed in dat rijtje en die van vandaag stuk minder. Lijkt me teveel klimmen voor hem. Daarom zou ik een ander kiezen maar Kron kan er ook best wel bij zitten natuurlijk

Thomberg

https://www.cyclingnews.com/news/ef-education-celebrate-vuelta-a-espana-stage-win-but-rue-loss-of-gc-options/

Mensen interesse in Carthy, zie artikel hierboven. Ga hem denk ik toch opstellen dan…

vevie

Carthy krijgt iig nu ruimte om aan te vallen met zijn opgelopen achterstand, dus een extra aanvaller erbij.

Teeke_de_Kapper

Gisteren reed iemand van LottoSoudal in een ruk alleen van waaier 2 (met rode trui) naar waaier 1 (met Movistar). Weet iemand wie dat was? Zag er geweldig sterk uit.

kevinraar

Mij team voor vandaag
Roglic
Mas
Vlasov
Carapaz
Landa
Ciconne
De la Cruz
Kruiswijk
Bouwman

Bank
Martin
Bouchard
Arensman

Fiepke

Bernal, Roglic, Vlasov, Landa en Lopez zeker mee vandaag. Aru mag na korte finishes ook sowieso mee.

Laatste drie plekken: Carthy (???), Vine, Schachmann, Arensman of Oomen. Arensman lijkt sowieso de pineut.

Jasperdewaal11

Prima uitslag gister om te zien dat mijn selectie ook dit soort etappes scoort. Nu weer een bergen test met de volgende namen:

- Roglic (c)
- Bernal
- Vlasov
- Carapaz
- Landa
- Ciccone
- Mas
- Aru
- Oomen (voor teampunten) of Bizkarra (de klever)

pirazzi

'@Teeke_de_Kapper: Dat zal Andreas Kron of Maxim van Gilst geweest zijn.

Wicked Wout

Door de hype snap ik dat iedereen vandaag graag Storer in de aanval ziet. Maar zijn er binnen die ploeg niet namen waarbij vandaag (nog) beter past? Onze eigen Arensman bijvoorbeeld?

Mr. Burns

Door de hype snap ik dat iedereen vandaag graag Storer in de aanval ziet. Maar zijn er binnen die ploeg niet namen waarbij vandaag (nog) beter past? Onze eigen Arensman bijvoorbeeld?

Dat Storer na Roglic de favoriet is bij de bookies voor vandaag is inderdaad absurd, maar dat hij een goeie kans maakt om te winnen of in ieder geval hoge ogen te gooien vanuit een vlucht is helemaal niet gek. Heeft vooraf al aangevallen dat hij veel wilt aanvallen en met Bardet op achterstand zullen ze alle vrijheid hebben. Arensman en meer DSM gangers zullen het inderdaad ook wel proberen, verwacht dat er minimaal twee mee zullen zitten eigenlijk.

Schat de kans dat een vlucht vooruit blijft zo'n 75%. Zie eigenlijk alleen Movistar rijden maar die zijn lastig in te schatten. In ieder geval geen BEX (mag ik hopen) die weer op kop gaan sleuren. Met Roglic als kopman kun je prima gokken op wat meer vluchters dan B-klassementsmannen. Schachmann probeerde gisteren ook al mee te zitten dus zou hem niet banken vandaag (heb hem zelf niet), zelfde geldt voor Storer & Kron die ook al even meezaten gisteren. Zie mensen die G. Martin er ook uitlaten. Zou hem zelf niet zo snel gekozen hebben in dit veld maar als je dat toch gedaan hebt waar ga je hem dan opstellen als het blijkbaar niet bij een etappe als deze is? Ook nog een flinke rits aan bergpunten voor het oprapen vandaag dus reken er maar op dat hij zal proberen mee te zitten.

bakfiets

Carthy als aanvaller is ook interessant. Al zullen de ploegen hem ook weer niet teveel ruimte geven. Het is vandaag een korte etappe. Maar als iemand vanuit een vlucht kan winnen is het carthy. Mijn laatste plekje gaat tussen izagirre, storer, schachmann en carthy.

Voor de rest: roglic, bernal, carapaz, landa, ciccone, padun, bouchard, kuss.

Jasperdewaal11

Schachmann zie ik dus niks doen als hij zich gister op het eind ook niet laat zien (los van of hij in een ontsnapping mee wil) dus die blijft op het bankje.

Tijmen 257

Roglic ( c)
Bernal
Yates
Ciccone
Carthy
Aru
Schachmann
Majka
Lopez

Bank
Landa
Carapaz

Ik gok op een aanvaller die wint hierdoor geen landa en carapaz, want die zullen van de klassementsmannen op een niet hele steile eindberg niet erg vooraan eindigen. En na gisteren moet ik het nog zien. Majka bergtrui???? Toch maar roglic cap? Want gister schachmann cap en dat liep niet zo goed af.

Rob94

Pff dit is een puzzel. Of ik zet vol in op het klassement team, of ik ga er nog wat aanvallers bij zetten.

Tot nu toe heb ik

Roglic
Mas
Vlasov
Ciccone
Landa
Carapaz
Carthy
Majka (vlucht?)

En dan hebben Bagioli, Kron, Schachmann en eventueel Knox nog potentie om de selectie te halen. Lastig lastig.

KV

'@Tijmen

Een niet zo steile eindberg? Zou dan toch eens even de laatste 4km ervan bekijken.

Neemt niet weg dat ik Carapaz ook niet opstel vandaag. All-in voor de vlucht (hopelijk een grote). Je moet iets doen als je op een troosteloze 81% staat.

geelinlatourette

Vandaag gaan we het doen met de volgende toppers:
Roglic (C)
Bernal
Vlasov
Landa
Ciccone
Kuss
DLC
Bouchard
Schachmann

Bank: Carthy, knox, Nieve en Tratnik. Eigenlijk de enige twijfel die ik had was Carthy ipv Schachmann, maar ik geef de Duitser nog een kans, ook omdat ik (net als vele anderen) een etappezege verwacht van een sterke vluchter.

Treenert

Mensen interesse in Carthy, zie artikel hierboven. Ga hem denk ik toch opstellen dan…
Die gaan ze nog niet weg laten rijden, 4.28 is te gevaarlijk. Verwacht dat hij vandaag juist laat lopen om daarna vrij spel te hebben.

Schachmann zie ik dus niks doen als hij zich gister op het eind ook niet laat zien (los van of hij in een ontsnapping mee wil) dus die blijft op het bankje.
Die heeft zoveel achterstand opgelopen gister, dat moet wel bewust zijn geweest als hij niets is tegengekomen (?) .

All-in voor de vlucht (hopelijk een grote)
Maakt me niet zoveel uit als ik er maar 3 bij heb zitten, 3 van 3 tel ik ook goed 😂

@Kevin: géén Bouchard? 🤔

Laatst gewijzigd
Hangtieniedanstaatie

Schachmann is niet goed genoeg, werd er gewoon afgepierd gisteren. Deed nochtans zijn best.

De Haai van Milheze

Lees veel over teampunten voor Oomen/Kuss/Pierre, maar hoe groot is de kans dat Jumbo vandaag nog een trui heeft? Zelf zijn ze er in elk geval niet echt geïnteresseerd in.

KV

'@Treenert

Ik ga voor 4 vluchters :-). Incl cap. Liefst een grote groep dus owv alle Roglic cappers.

Laatst gewijzigd
Treenert

'@KV Een vluchter cappen vind ik wel stoer, ben benieuwd wie dat gaat zijn.

Schachmann is niet goed genoeg, werd er gewoon afgepierd gisteren.
Oké, heb ik niet gezien/gelezen. Jij wel?

LeoR 16

Schachmann leek toch echt meer al "zwoegend" dan al "fluitend" te lossen.

Hangtieniedanstaatie

Ja, heb ik gezien. Wat LeoR zegt dus ook.

Lance Beenstrong

Nog 1 plekje voor Aranburu, Tratnik of Carapaz... verwacht eigenlijk wel een behoorlijke kopgroep. Weet alleen niet of ze de zegen van Movistar/Bahrain krijgen. Die zouden gezien de huidige zwakte van TJV vandaag meteen aan moeten grijpen om Roglic vroeg te isoleren. Maar durven ze dat al?

MarvinG

Roglic
MAL
Bernal
Landa
G Martin
Ciccone
Padun
Bouwman

Voor het laatste plekje twijfels tussen Schachmann, Bagioli of toch Carapats meenemen...

1 2 ... 76 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.