Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 78 ... 109 110
Ragnar Lolbroek

Ritwinst Kuss, zoethoudertje voor al het knechtenwerk?

arjenzvob

Goh, toch wel verrassend en erg jammer! Ik had hoge verwachtingen van Carthy. Zat vandaag wel op het bankje overigens.

Qua vlucht, Aranburu en Großschartner houden keurig de bank warm. Wel Kron mee. Hopen dat hij wint!

MarvinG

Aranburu en Oliveira zijn de enige 2 van mijn team die meezitten. Heb ze uiteraard allebei op de bank :)

Timvideo

Ja kansen Kuss inderdaad, evenals kansen dat ze alle support van Roglic opbranden en Bahrain, Movistar en/of Ineos dadelijk alle vrijheid heeft.

Nopper

Bouchard gelost, heeft die ook ergens last van? Is mij namelijk dan ontschoten. Deze etappe zou hij toch prima aan moeten kunnen.

Timvideo

En zie daar, met dik 40 km voor de boeg. Jumbo met schokkend slechte tactiek. Maar aiii wat een crash van Valverde, dit red Jumbo wel weer een beetje. au au.

Ab Normaal

En Lopez valt direct aan. Fijne vent, zo’n ploegmaat.

KV

Djeezes. Bouchard zeg. Wat is dat eigenlijk.

Pijnlijke beelden van Bala trouwens.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Lopez is voor het klassement

Aberastuuurrriii

Storer helaas niet mee, maar wat ik echt jammer vind is dat grande Alejandro eruit ligt. Op zijn 41ste mooi in vorm in zijn eigen Vuelta. Botte pech. Prachtige renner om te zien koersen

Mazza

Storer worden pijnlijke bank punten hopen dat die niet wint en vaker in de vlucht gaat dan

Timvideo

Erg jammer ja. Ik was van te voren sterk van mening dat het parcours niet zo geschikt was voor Valverde dit jaar en heb hem daarom ook niet mee. Als we het Tour parcours nu zouden rijden in Spanje zou hij een stuk aantrekkelijker geweest zijn. Desondanks maakte hij toch wel wat indruk deze eerste week. Had hem graag mij ongelijk zien bewijzen, want vind hem toch een mooie renner. Zullen nooit erachter komen hoe hij het zal hebben gedaan op de steile klimmen die we nog te goed hebben. Vraag me af of hij nog door zet volgend jaar of dat dit zijn laatste kunstje blijkt.

floda

Na gisteren Cort op de bank heb ik vandaag bardet en ringel s op de bank. Gaat lekker…. Gelukkig nog wel stoter, haig en kuss voorin. En drie ineos in het team. Dus sivakov winnen, stoter 2e en dan bardet in bollen en ringel s, kuss en haig sprong in klassement. Dan kan het toch nog leuk dagje worden

ditisdavid

Zeer tevreden met hoe Storer en Kron tot nu toe ogen, ook voor de rest van de koers maar beiden gelukkig ook nu opgesteld.

Timvideo

Had er hier nog iemand Storer gecapt?

danusz1986

KV dacht ik.

Lance Beenstrong

KV inderdaad, sws 1% op Scorito, heb t lef helaas niet gehad

LeoR 16

altijd balen als veel gekozen aanvallers winnen :(

Timvideo

Ach LeoR, 89% heeft Storer er niet bij. Valt mee toch?

LeoR 16

'@Timvideo, ja misschien wel.
Wellicht is het ook een stukje teleurstelling/frustratie omdat mijn aanvallers stuk voor stuk hard tegen vallen (Majka, Simmons, Vanhoucke, Pidcock), ik Kuss niet had opgesteld (waarom ook in deze etappe?) en Storer zonder de pech van Bardet als knecht amper punten ging halen.
Wie weet dat ik in 1 van de volgende etappes wél meeval heb.

Laatst gewijzigd
floda

Na gisteren 72 bankpunten, nu meer dan 80 bankpunten…. Bij opstellen bardet en Felix was het de beste score van de dag geweest…. Desondanks goede dag. En gestegen naar 92,5

danusz1986

Carthy kiezen voor Mas en Lopez + Yates inruilen voor Carapaz en Kuss is nou niet het beste wat ik kon doen vooraf.

Mazza

Aii.. zie nu dat Morin is uitgevallen was belangrijke man in de sprints voor Allegaert.

Guido Maltempi

Bardet (logisch) en Kron (stom) op de bank vandaag. Schachmann verdienstelijk 121ste. Waardeloos dagje wel.

Positieve noot: blij met de wederopstanding van Bardet, die had ik eigenlijk al afgeschreven maar kan vanaf nu mooi voor de bollen gaan.

Guido Maltempi

Aii.. zie nu dat Morin is uitgevallen was belangrijke man in de sprints voor Allegaert.

Dat viel in de praktijk wel mee, die heeft geen enkele leadout gedaan... check z'n klasseringen maar in de sprintetappes.

1 2 ... 78 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.