Erg jammer ja. Ik was van te voren sterk van mening dat het parcours niet zo geschikt was voor Valverde dit jaar en heb hem daarom ook niet mee. Als we het Tour parcours nu zouden rijden in Spanje zou hij een stuk aantrekkelijker geweest zijn. Desondanks maakte hij toch wel wat indruk deze eerste week. Had hem graag mij ongelijk zien bewijzen, want vind hem toch een mooie renner. Zullen nooit erachter komen hoe hij het zal hebben gedaan op de steile klimmen die we nog te goed hebben. Vraag me af of hij nog door zet volgend jaar of dat dit zijn laatste kunstje blijkt.
Na gisteren Cort op de bank heb ik vandaag bardet en ringel s op de bank. Gaat lekker…. Gelukkig nog wel stoter, haig en kuss voorin. En drie ineos in het team. Dus sivakov winnen, stoter 2e en dan bardet in bollen en ringel s, kuss en haig sprong in klassement. Dan kan het toch nog leuk dagje worden
'@Timvideo, ja misschien wel.
Wellicht is het ook een stukje teleurstelling/frustratie omdat mijn aanvallers stuk voor stuk hard tegen vallen (Majka, Simmons, Vanhoucke, Pidcock), ik Kuss niet had opgesteld (waarom ook in deze etappe?) en Storer zonder de pech van Bardet als knecht amper punten ging halen.
Wie weet dat ik in 1 van de volgende etappes wél meeval heb.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.