Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 79 ... 109 110
Yskoud

Storer maakt zijn hype volledig waar!

Yates komt er goed doorheen terwijl ik Roglic eigenlijk vrij zwak vond ogen..

Aanklampen

Wie zei dat Storer moest knechten voor Bardet? bardet gaat zelf ook voor ritten, en storer in deze vorm was de rittenkaper (k.twoord) bij uitstek..

Mooi wat geld verdiend met hem op 15x inleg.. gisteren probeerde hij het al, ook Kron en Schachmann. Schamchman eruit gehaald want die bungelde bij de start al achteraan, voordat doel viel. Had beter Felix voor Landa eruit kunnen zetten..

danusz1986

Koning Reinardt buiten tijd.

Timvideo

Maar Koning Rein heeft een rit op zak.

bakfiets

Nou storer mocht zich bij mij bewijzen vandaag vanaf de bank. Hij is geslaagd. Bardet en storer zullen nog veel in de aanval te vinden zijn.

Ik mis toch de Movistar mannen voor een hoge score op dit moment. Had Lopez en mas er allebei instaan vooraf maar gewisseld. Tot nu toe breekt me dat op.

Drossard Kudus

Vandaag niet eens genekt door het banken van Haig en Bardet maar door het algemene passeren van Storer. Dat blijkt voor velen vandaag toch een voltreffer te zijn geweest. Wat betreft Bardet vooral blij over zijn manier van koersen, die gaan we nog wel zien de komende twee weken.

Met Carthy valt wel iemand uit de klimploeg weg dus kiezen wordt voor de komende bergetappes al wat gemakkelijker

Treenert

Mooi dagje met Storer, Kuss en Vine in mijn dagselectie na gisteren ook al de top-3 te hebben. Kon ook wel een injectie gebruiken met ook Demare in mijn team. Die ging gisteren en vandaag gemakkelijk omhoog vertelde hij aan France1. Pcs bevestigd dat ook wel, die gaat nog wel podium rijden als hij het in deze etappes relatief 'makkelijk' heeft.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Janse exit is wel echt balen met maar 6 sprinters vanaf begin. Nu nog 99.1% maar die is na de sprint morgen wel weg vrees ik. Wel blij dat ik Gross had vandaag.

Ted de la course

'@aanklampen
Storer reed voor de start ook achteraan. Daarom last minute eruit gehaald. Felix zat er naast dus weer veel gespaard vandaag..

Edit: Iemand enig idee wat er met Carthy aan de hand is? Die had ik er juist weer in gezet na het stuk van z'n ploegleider gelezen te hebben.

Vaak lijkt het wel alsof je met minder informatie betere keuzes maakt. Zo had ik ook eerst Jakobsen in m'n selectie. Gewisseld voor Philipsen na t nieuws over knie problemen. Gewisseld voor Demare na interview over gebrekkige voorbereiding.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

'@Ted, klopt maar als je weet dat hij gisteren ook al actief was, was het voor mij geen optie hem eruit te halen. Max kan nog wel eens last hebben van die valpartij... Beetje jammer dat Felix ernaast stond..

Heb ook maar vijf sprinters die overigens allen een heuvel over kunnen, plus 3x Jumbo en Bernal/Felix.. dat maakt de 2 sprint ritten wel makkelijker..

Benzardi

De hellingsgraad gaat minder omhoog bij De Duracelli's, van 18,5, 7,7 , 7,4 tot 1,8% vandaag, hierdoor staan we op 64,3%.
Morgen maar hopen dat Demare een goede dag heeft ;)

Boasson en Hagen

11 klimmers in de selectie, 2 op de bank: Storer en Bardet. Meteen afgestraft. Nog wel 21 plekjes gestegen op een of andere manier (Kuss?) maar dit had een mooie dag kunnen zijn.

Ted de la course

'@ aanklampen tja achteraf had ik beter gewoon de tv 10 minuten later aan kunnen zetten. Zag m achteraan zitten terwijl t meteen bergop zou gaan dus impulsief eruit gehaald.

Heb 6 sprinters maar dat is inclusief Vermeersch en Trentin. Laatste valt ook niet mee, had goede hoop dat ie net als in Burgos tot de finish door zou trekken maar t lijkt toch alle ballen op Molano te zijn. Die ik dan gelukkig ook wel heb.

arjenzvob

Vermeersch ook niet okselfris:

https://www.wielerkrant.be/nieuws/2021-08-19/ook-lotto-soudal-niet-ongehavend-uit-de-strijd-ploeg-komt-met-medische-update-over-vanhoucke-en-vermeersch

Fiepke

Vine gebankt vandaag, verder geen man uit top 15 zo ongeveer in m'n team, dus handjevol punten en flink gezakt haha

KV

Inderdaad 10% gestegen met cap Storer naar 91%. We staan opnieuw wat tussen de mensen. Hopelijk morgen eens Jasper EN Demare op niveau!

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Wie zet ik morgen als 9de man? Bernal voor 9 zekere punten (6jongere +3 door sivakov)

Of pidock voor 6 zekere punten en het gevoel te hebben dat hij punten oplevert😂 en tegen beter weten in eens meesprint

KV

Wat denk je zelf Jens? ;-)

Bozenik

Storer last minute erin gezet voor Carapaz, soms pakken die late wijzigingen gelukkig wel goed uit.

Valt me trouwens op dat weinig mensen hier Mas lijken te hebben. Heb hem zelf ook niet, vind het ook gewoon geen leuke renner. Maar heeft vorig jaar natuurlijk bewezen prima 2 grote rondes achter elkaar te kunnen rijden en was ook nu weer goed in laatste week Tour. Lijkt toch wel pijnlijk gemis te worden.

Pietje Precies

Poh, wat een mooie dag! Storer laat andermaal zien dat er weinig hype bij zit, wat een klasse zege!

Mijn Scorito ging tot dusver pover (kuch Démare) en het vertrouwen in Storer was groot, dus: no guts, no glory --> Storer captain! :)

Daarnaast ook een plekje gegeven aan Kuss en Grosschartner. Dus dat leidde tot bijna top-10 in de dagronde en een stijging van 16%.

Morgen helaas weer zo'n vervelende sprintetappe (uitvallen Rein maakt het niet beter). Gelukkig heb ik mazzel dat ik 5 opvullers heb.

kevinraar

Maar 73 punten gehaald gezakt van 98.5 naar 96.8

BrackenRidgeCycling

Nec gewonnen Kevin

Treenert

Feltet.dk: de analyses en voorspellingen van Emil Axelgaard zijn heel uitgebreid en doorwrocht. Maar hij zit er deze Vuelta en ook al.bij de Tour toch vaak behoorlijk naast als het gaat om het voorspellen van de etappes.
Vandaag wint zijn topfavoriet dus wel hé @Valvuillerdemoz

Laatst gewijzigd
vevie

'@Bozenik: ik heb Mas en Lopez. Wat hier werd gezegd over de Vuelta en Valverde in het verleden, zo kijk ik naar Movistar in Spanje. Het is de ronde van hun land, hier richten ze zich elk seizoen op. Dus Movistar mannen mee, vooral als ze van het kaliber van Mas en Lopez zijn. Die gaan allebei top 5 rijden en 1 van hen rijdt podium. Ik denk Mas door de afsluitende tijdrit.

Yskoud

Mas heeft net als Yates een veel te lage pickrate. Met Roglic, Lopez en Bernal zijn dit nu de kandidaten voor de top-5. Inderdaad opvallend. Heb zelf alleen Lopez niet, die vond ik totaal niet overtuigen dit seizoen.

Verder opvallend veel deelnemers, ruim 33.000. Dat is ook veel meer dan andere jaren. Veel nieuwkomers en beginners dus. Is ook te zien aan de keuzes.

1 2 ... 79 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.