Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 8 ... 109 110
Kannibaal van Schepdaal

'@LoZar: Geen Bagioli? Bron?

Treenert

'@Kevin:
Jasper De Buyst is door een automobilist aangereden, terwijl hij in de Pyreneeën aan het trainen was. ... Tijdens een training over de Coll de la Rabassa in de Pyreneeën werd hij aangereden door een automobilist. Volgens Het Nieuwsblad heeft de 27-jarige Vlaams-Brabander een rib en een schouder gebroken bij de aanrijding. Die gaat niet starten in de Vuelta.

Laatst gewijzigd
Fiepke

Heel mooi scorelijstje @Pietje Precies! Ben ik jaloers op.

Op PCS zij nin de startlijst inderdaad wat wijzingen bij DQS, o.a. Bagioli out. Verdere bron kan ik ook niet vinden. Kan me voorstellen dat VUELTA na z'n blessure te vroeg komt.

El Peruano

Mooie score Pietje.

Wat bedoel je met puntentelling? Groene trui, en dus minder sprinters meenemen dan bij de tour?

En parcours: veel geklim dus veel klimmers mee?

Als ik het vuelta parcours zo bekijk vrees ik vooral de 6-8 heuvel etappes, daar loop ik altijd veel punten mis door (i) winnende renners die niet in mijn team zitten of (ii) winnende renners die op De bank zitten.

BrackenRidgeCycling

Masnada staat er op nu bij cycling fever, mauri uit

danusz1986

Nee Mauri!!!

Pietje Precies

Thanks!

Ik bedoelde dat het puntenklassement in de Vuelta fors verschilt van de Giro en Tour. Daardoor eindigt de top van AK vaak zeer hoog in het puntenklassement. Vroeger had je dan ook nog eens het combi-klassement in plaats van jongerenklassement. Dus dat was al helemaal kassa voor de AK-mannen.

En inderdaad qua parcours heb je altijd zeer veel berg- (/heuvel/muurtje) etappes. Zodoende moest je doorgaans zo veel mogelijk AK-mannen hebben. Dat je dan af en toe best wat bankpunten hebt 'moet' je maar op de koop toenemen. Een topper niet hebben kost je immers veel meer. Dit jaar is het parcours wel iets meer allround dan in voorgaande jaren.

Arne Riis

PCS meldt ook Carthy op de deelnemerslijst. Ben benieuwd wat die moet gaan kosten. Als het niet te gek is, fiets ik die wellicht nog wel mijn team in.

Ragnar Lolbroek

Carthy zal wel 3 miljoen of 3,5miljoen kosten. 4 miljoen lijkt me wat veel, zo goed was die Giro nu ook weer niet.

rbc1912

Die Chris Hamilton is ook wel een hoofdpijndossier. Voor maar 1,5 miljoen natuurlijk een koopje als-ie koerst zoals in het voorjaar. Maar echt zo'n waardeloze Tour gereden

BrackenRidgeCycling

Hamilton viel uit in de tour, remember

Yskoud

Nee ik kan me niks herinneren van Chris Hamilton in de Tour. Ik kan hem ook niet vinden voor 1,5 miljoen in Scorito.

Komt waarschijnlijk omdat Chris niet naar de Vuelta gaat.

Jeffrey81

Ik denk dat ze Lewis bedoelen...

Valvuillerdemoz

Lewis lijkt wel weer in vorm...

JesperRenrad

Maar die kost 21Mio. Daarvoor neem ik liever Poga, Rog, Bernal en Jakobsen....

Mazza

Lucas Hamilton 🤔

Yskoud

Lewis knalt in de eerste bocht Pog, Rog en Bernal van de weg. Dan is hij die 21 miljoen wel waart. Lijkt me daarnaast ook makkelijker rijden met een topsnelheid 250 km per uur.

Ragnar Lolbroek

Geraakt Lewis wel over die steile geitenpaden

Jeffrey81

Zit wel een luchtje van mechanische doping aan dit verhaal!

geelinlatourette

Jaja, erg grappig. Gelieve on-topic blijven.

drop drover

Hamilton vervangt Hindley ;-)

Jasperdewaal11

Team "DoingSoMediocre" No thank you ;)

Yskoud

Ik hoop dat ze Chris dan nu ook 1,5 miljoen maken!

rbc1912

Lucas Hamilton uiteraard. Mijn excuses ;)

rbc1912

Maar dat-ie uitviel wist ik ook wel. Maar daarvoor was het ook vleesch nog visch

1 2 ... 8 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.