Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 87 ... 109 110
ditisdavid

De veelgekozen renners in de kopgroep laten we het wat afweten, daardoor toch iets gestegen. Schachmann kan definitief een streep door.

pirazzi

Vansevenant was toch mee voor het hooggebergte?

Ragnar Lolbroek

Ja net diegene die je bankt, wordt nog 4e. Ook weer typisch.

Ab Normaal

Hier ook voor de tweede keer Storer op het bankje.

Yskoud

Storer red de meubelen vandaag. 99.6%.

In deze vorm kan hij er nog wel 2 winnen vanuit de vlucht.

Thomberg

Wat een drama. Schachmann officieel de grootste troll ooit. “Ik doe vandaag net of ik punten ga pakken, maar eindig dan alsnog buiten top 20”

Dikke vette zwarte lijst

LeoR 16

Iemand meer dan 28 punten ? :p

Mazza

Ciccone nog meer tijd verloren dan Bernal stond nog zo steady 7de in het klassement

Ragnar Lolbroek

'@Thombeg. Schachmann komt op de zwarte lijst jà. Voor GT'S toch zeker. Voor het klassiekerspel wordt hij mss nog eens overwogen voor de heuvelritten.

Chef83

Schachmann voor morgen??😁

Thomberg

'@LeoR wel minder, 21 punten hier. Zelfs mijn teampunten voor Hooijdonk zaten er niet in

kevinraar

47 punten gehaald gezakt van 95.5 naar 94.6

Benzardi

.

Benzardi

Je geeft zo'n Roglic de vrijheid om te demarreren en voor je het weet ligt hij als de Paus de grond te kussen.
Dit kan toch niet?

Maar ja...............zo blijft het wielrennen leuk en spannend, net als het klassement van De Duracelli's.
We zijn vandaag weer gedaald naar 59,7% omdat we maar 66 pointen hadden.

Thomberg

De vraag is, zal hij morgen het geel houden?

Milanjacks

Mijn smaakjes zijn een beetje op en ik zit bijna te denken om Storer op te stellen morgen...

Treenert

Tja dan denk je een fantastische dag te gaan krijgen, eindig je met een 'schamele' 87 punten.
Op naar morgen, zelfde dagopstelling, weer een ontsnapping, maar Roglic (c) waarschijnlijk.
Kan wel eens een Ineosdag worden; Carapaz óf Pidcock.

@Milan; ja natuurlijk

Laatst gewijzigd
KV

Milanjacks
24 AUGUSTUS 2021 OM 19:28
Edit: Een dergelijk toontje mag je wel achterwege laten.

Wel wel wel, jij stoute jongen :-D

De Tourminator

Helaas Storer op de bank en maar een schamele 25 punten. Schachmann en oeroeboeroe wel opgesteld, maar die 2 dan weer geen punten ...... We blijven rond de 80% hangen. We zullen zien of de bergetappes wel de nodige punten gaan brengen, maar dan moet er geen vlucht zijn die het einde haalt...

Thomberg

'@Milanjacks ik ben wel benieuwd wat je zei? 😅

Milanjacks

'@Thom

Ik weet ook niet waar dit over gaat wat mij part hoeft het niet verwijderd te worden. Ik heb om 19:28 in ieder geval niets gepost.

Laatst gewijzigd
Lance Beenstrong

Hier ook op meer gehoopt met Vermeersch, Aranburu en Bagioli(c) mee, gelukkig wel weer Storer opgesteld. Dus toch nog wel gestegen met 88 pnt vandaag. Storer kan t morgen niet meteen nog een keer toch? Overmorgen maar weer...

Treenert

Milan heeft wat kritische noten gebezigd, boeiuh!

@Lance: jawel kan zeker hoor, zat nog een goede kop op na de finish

Nog meer mensen die overwegen om álle klassementsmannen te banken? Erg veel zekere punten laat je er niet mee liggen. Ik kan de plekjes wel gebruiken nl.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Iemand meer dan 28 punten ? :p

39!

joris dor

108 en zei het nog dat Storer in mijn ogen kon worden, pak ik zelf Roglic als cap :s Waarom mezelf niet meer vertrouwen :s

1 2 ... 87 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.