Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 86 ... 109 110
Chef83

Hier ook 4 man mee incl cap bagioli

geelinlatourette

Sinds wanneer is Eurosport in het Chinees?😂 Wat een verschrikkelijke taal, ik zet het geluid maar gewoon uit…

Laatst gewijzigd
Timvideo

Alle mogelijke vluchters vandaag opstellen lijkt me evident. Maar ja, dan de kopman. Matthews, Cort, Trentin, Bagioli? Zal wel weer de verkeerde pakken.

Leuke voorspelling toch hoor @Westland. In eerste instantie leek het er op dat Cort en Bagioli er niet bij zaten. Voor mij jammer dat ze er wel bij zitten want ik heb ze beide niet. Wel Trentin (C) voor vandaag, die in goede doen leek een paar dagen geleden. Hopelijk heeft hij nog wat energie bewaard voor vandaag! Aranburu en Storer ook aanwezig.

Wel Vermeersch op de bank, gisteravond nog eruit gehaald, maar goed. Met 31 man is het nog best mogelijk dat die niet de top 20 haalt. We moeten nog 100km en een flinke bult over.

Weet iemand of het de bedoeling is dat Simmons nog iets gaat doen komende weken? Of blijft die lekker achterin het peloton een thee kransje houden met Pidcock...

Laatst gewijzigd
Aanklampen

vier man mee incl Cort (C)...

@Milanjacks, waar is jouw kopman Matthews? Zoals eerder aangegeven gaat BEX niet achtervolgen als bijvoorbeeld Stannard of SChultz mee is.

Overigens Paralympics bagger noemen.... tja.. NOS heeft alleen rechten in het weekend en er zijn geen beelden eerder dan Eurosport

Ragnar Lolbroek

Bagioli de cap en Schachmann mee. Van Baarle op het bankje. Niet gedacht dat die mee zou mogen. Nou ja... het is wat het is.

MarvinG

Ik ben deze ronde koning in het verkeerd lastminute wisselen. Gisteren Aranburu cap gemaakt, lees vanochtend in alle voorbeschouwingen en odds dat Matthews favoriet is. Dus gewisseld. Gelukkig dan wel Cort, Aranburu, Schachmann en Bagioli opgesteld.

ditisdavid

Lotto Soudal heeft sowieso de boot gemist met enkel Vermeersch (op de bank maar die zie ik nog steeds geen punten pakken) van voren. Voor de rest een redelijke groep voor mij met G Martin, Schachmann en Storer, maar zonder kopman Kron gaat het dus geen echte slag worden.

Laatst gewijzigd
Treenert

Wees blij met de beelden, en de interviews zijn in het Engels. Beter dan niets!!

Aanklampen

Kannonne, besef me nu dat teampunten van Roglic niet zo zeker waren... Had beter Bouchard mee kunnen nemen.

KV

Jammer. Bouchard en Storer (had gelezen dat hij interesse had in rit 12) vandaag niet verwacht en dus niet opgesteld. Captain Kron is dan niet mee zeg, hoe kan dat?!

Enkel Eiking mee. Wordt dus geen topdag.

Mazza

Bagioli heb ik C en Storer en G. Martin ook nog opgesteld wat maak ik mee

Fiepke

Ik heb één bankman in kopgroep en dat is Arensman. Verder met Bagioli (C), Schachmann in ieder geval 2 man mee en via teampunten wel diverse mogelijkheden. Maar al met al is het behelpen.

Edit: ook Aranburu zit er bij zie ik. Dat is al drie!

Laatst gewijzigd
Mazza

Eiking naar het rood?? Zou voor sommige mensen hier heel goed uitkomen

Drossard Kudus

Aranburu (c), Cort en Schultz mee, gelukkig geen bankwarmers in de kopgroep. So far so good dus.

Jeffrey81

Het moment dat je Minali had moeten opstellen ipv Oomen.....

jenzrscl

4 man mee Cort(c) schachmann trebtin aranburu

Thomberg

Het moment dat je Minali had moeten opstellen ipv Roglic ;-)

pirazzi

Aranburu kopman, Vlasov ook opgesteld, Schachmann, van Baarle en Vansevenant niet.

Timvideo

Wie was het hier ook al weer die zo sterk van mening was dat Storer niets meer dan een hype was?

ditisdavid

Dan zal de vlucht het morgen moeilijker krijgen, Wanty (of Cofidis maar Martin gaat Eiking in principe niet lossen) zal die trui willen verdedigen.

LeoR 16

Ik niet alleszins, al had ik in mijn ploeg geen plaats voor een knecht van 500k. Had Bardet op voorhand aangekondigd dat hij ging vallen en Storer alle vrijheid kreeg had hij natuurlijk wel in mijn team gezeten.

Timvideo

Aanval Primoz, dat is onverwacht voor een rit als vandaag!

Rije Rudy

Na het puzzelen nog 500k over en dan Storer 'geüpgraded' naar Simmons, zo zie je maar dat het kan lonen om wat europunten over te houden...

Milanjacks

'@Tompot

Nou nou wat een dreun. Als hij gister wat eerder de koers hard had gemaakt had die heel veel meer secondes gepakt dan dat wat hij hier doet. Roglic is een fantastische renner maar dat komt niet door zijn tactisch vernuft.

Boasson en Hagen

Voor de 2e keer Storer op de bank terwijl hij wint, had al 5000 plekken hoger kunnen staan als ik hem 2x had gecapt ipv gebankt.

1 2 ... 86 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.