Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 85 ... 109 110
Papa Bart

Bijna 5K aan bijna 10%. Met uitschieters ver over de 10%. En dan hebben we het alleen over de laatste 5K De aanloop is ook al niet mals. Dat red Bling toch nooit? Of een Uruburu? Dat de winnaar uit de vlucht komt lijkt zeker, maar dat wordt toch iets voor een betere klimmer, toch?

appien jan

Zo denk ik er ook over ja. Maar overal waar je kijkt is bling favoriet

Lance Beenstrong

Op zich wel wat voor Matthews, maar het ging weer erg warm worden in de Vuelta toch? Hij had eerder deze Vuelta last van de hitte volgens mij. Al scheelt t vandaag dat ze langs de kust rijden.

joris dor

Mijn gevoel zegt Storer, maar kan er volledig naast vallen ook

Donnie D

Wat verwachten jullie van Pidcock vandaag? Eerste week lekker geknecht, miss mag die nu een keer mee?

Kies graag voor zekere punten met Kuss, Van Hooydonck en Philipssen en laat daardoor Simmons en Padun op de bank. Voelt ook niet helemaal top.

MarvinG

'@Donnie D ik heb Padun nu ook op de bank, maar voelt ook niet helemaal lekker.

Matthews
Bagioli
Schachmann
Cort
Aranburu
Izagirre
Roglic
Bouwman
Bernal

Sloddies

De kans dat Matthews vanuit de kopgroep wint lijkt mij zeer klein. DQS en Alpecin laten met het oog op het puntenklassement (hoe ver hij ook achter staat) Matthews nooit wegrijden.

Aanklampen

DQS gaat niet achtervolgen voor puntenklassement lijkt me.. Dat is wel echt je ploeg oproken voor een heel ver doel. Als JP het puntenklassement wil, is hij een veel grotere kanshebber met al die hm en die tussensprints op rare plekken.

daandej

G.martin iets voor vandaag? Of liever safe met bernal

Aanklampen

straks maar met Magnus, Michael S, Andreas K, Michael M, Alex A en Max S, samen met Sepp, Primoz en Egan..

190km, welke ploeg haalt het in zijn hoofd om hier te gaan achtervolgen...

Hangtieniedanstaatie

Gewoon Kron cappen vandaag.

Treenert

Bagioli (C), weet niet of Matthews deze puist wel trekt. FJ gaat niet eens een poging wagen.

Laatst gewijzigd
KV

Grapjas Cerny: “we proberen met Fabio de klim in de finale te overleven”

KV

'@treenert

Zou Bagioli niet cappen. Blijkbaar nogal hard gevallen in rit 9 (geen fake news)

ditisdavid

Kron (C)
Matthews
Schachmann
Tratnik
G Martin
Storer
Roglic
Bernal
Yates

Bank: Ciccone, Padun, Landa en de veilige punten van Van Hooydonck en Philipsen. Dit is wel echt de week om het verschil te maken met de juiste dagopstellingen dus hopen dat ik goed zit...

Treenert

Zou Bagioli niet cappen. Blijkbaar nogal hard gevallen in rit 9 (geen fake news)
Dank! maar te laat, kon het niet meer wijzigen, wist het ook niet trouwens 😒. We gaan het zien.

Oei voor sommigen hier, Tratnik in de kopgroep moar tis nog nie gudaan

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Het samenraapsel van vandaag
Bagioli (c)
Schachmann
Matthews
Roglic
Oomen
Bernal
Carapaz
Mas
Ciccone

Milanjacks

In plaats van het geweld in de Vuelta kijken we op NPO1 naar de opening van de paralympische spelen en op Eurosport naar de Simac Ladies Tour... Wanneer gaan de zenderbazen eens beseffen dat niemand geïnteresseerd is in deze bagger.

Westland95

Ik wordt een beetje nerveus van dit koersverloop. Ik voel weer een kut kopgroep aankomen.

LeoR 16

Straf, ik ben er in geslaagd om een kopgroep van 30 volledig te missen. De enige concurrent in een vriendenpoule heeft natuurlijk wel 2 man mee .. :/

Edit: Bagioli toch mee

Edit2: Als ik de berichten hier onder lees van teams met 4 a 5 man mee (inclusief kopman), ga ik in het algemene klassement ook helemaal wegzakken. Gelukkig kan ik straks nog naar de Tour Poitou-Charentes kijken, zucht.

Laatst gewijzigd
Treenert

AG2R-Citroen: Bouchard, Calmejane, Champoussin
Alpecin-Fenix: De Tier
Astana-Premier Tech: Aranburu, LL Sanchez
Bora-Hansgrohe: Benedetti, Schachmann
Caja Rural-Seguros RGA: Lastra, Amezqueta
Cofidis: Martin, Jesus Herrada
Deceuninck-Quick Step: Vansevenant, Bagioli (c)
Euskaltel-Euskadi: Azparren
EF Nippo: Camargo, Craddock, Keukeleire, Cort
Groupama-FDJ: Le Gac
Ineos Grenadiers: Van Baarle, Narvaez
Intermarché-Wanty-Gobert: Eiking
Lotto Soudal: Vermeersch
BikeExchange: Howson, Schultz
Team DSM: Arensmann, Storer, Tusveld
Trek-Segafredo: Elissonde
UAE Team Emirates: Oliveira, Trentin

5 man mee

Laatst gewijzigd
Donnie D

0 Mensen voor mij in de breakaway haha. Hello darkness my old frieeeend.

Gelukkig ook de 'vaste' punten van Philipssen en van Hooydonck ingeleverd voor Simmons en Padun.

Mocht iemand nog tips zoeken, mag altijd een berichtje naar me sturen!

Westland95

Schrap mijn eerdere bericht, 5 man incl kopman mee.

Jasperdewaal11

Nou kijk is aan Schachmann (C), Aranburu en Eiking erbij van voren.

Thomberg

Alleen onze Duitse vriend mee vandaag die wel eindelijk punten kan binnenhalen. Verder niemand, had Kron wel echt verwacht hier hoor

1 2 ... 85 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.