Het zal dan toch een (gereduceerde) sprint worden zeker vandaag…
LeoR 16
Wie weet sprint Pidcock wel mee ;)
KV
Of Simmons!!!
Pom titcock
Simmons aan het knechten lijkt het
Jasperdewaal11
Pff Schachmann kopman was een enorme gok uiteraard maar dit is wel echt treurig om te zien. Stap dan af joh.
Thomberg
Simmons eindelijk in beeld, toch wat mediapunten voor mijn ploeg vandaag!
Maximilianus (nieuwe nickname) ziet er echt drama uit, stond al op de lijst maar bij gebrek aan beter toch weer opgesteld vandaag. Reminder to myself: “NIET DOEN”
Laatst gewijzigd
Platje
1 voordeel: Schachmann niet opgesteld.. alleen hoop ik dat er zo nog ff doorgereden wordt zodat Demare en Aberasturi er nog wel van af vliegen..
Timvideo
Valpartij, Roglic met half Jumbo aan het wachten, Yates wellicht ongelukkig geland.
Milanjacks
Zul je zien pakt Roglic hem alsnog.
KV
Kron als cap zal het hem dus weer niet worden…
Pom titcock
Matthews, aberasturi en allegaert op het podium vandaag, Thanks UAE
Mazza
Niet... Abrasturi en Allegaert niet opgesteld mag hopen dat ze toch nog lossen
Timvideo
Ik zit in hetzelfde schip Marijn, maar als ze erbij blijven mogen ze gerust 10-20e worden zolang ze maar niet plotseling podium fietsen.
Overigens zie ik nu Ciccone in de aanval, die zit ook op de bank oei! Laten we maar zien hoe het afloopt.
Laatst gewijzigd
Platje
Van mij mogen ze vol doorrijden voorop, Vine en Bardet mee!
Mazza
Timvideo, ik heb ook Ciccone op de bank na Storer 1x op de bank en Caruso op de bank lopen de bankpunten wel weer op
ditisdavid
Dit lijkt met Ciccone dan de eerste echte misser in de dagopstelling (kopmannen daargelaten) te worden, mag ook wel een verrassing heten dat de koers zo wordt beslist.
Edit: BikeExchange rijdt nu lekker door...
Laatst gewijzigd
Platje
Dit gaan ze nooit meer redden helaas
Timvideo
Zo zie je maar weer Marijn, valt allemaal reuze mee!
dewim
Nr1 en 3 op de bank. Kelk moet tot op de bodem geledigd worden 🙈
Mazza
Ja idd alleen Gross niet opgesteld... maar gelukkig red Bagioli de punten nog
danusz1986
Lekker wissel Bagioli naar Storer als captain. Waarom verander ik ook net voor de start.
ditisdavid
Matthews en kopman Kron redden de meubelen, want voor de rest alleen Roglic en Bernal in de punten.
Ben ik de enige bij wie Scorito de uitslag van etappe 10 voor vandaag hergebruikt?
Laatst gewijzigd
KV
Gross hier ook voor 2de dag op rij op het bankje waarin hij top 10 rijdt.