Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 97 ... 109 110
pirazzi

Scorito geeft Storer als winnaar?

rkmmr

Lijkt idd iets mis te gaan bij Scorito

jenzrscl

Leuk dagje met cort mathhews kroRon +c)n trentin in me team
252punten

pirazzi

Dataleverancier per ongeluk etappe 10.

Westland95

Zal wel weer een eeuwigheid duren voor we de goede hebben.

arjenzvob

Toen de uitslag er nog wel goed in stond, en dat zal zo wel weer het geval zijn, zag ik dat ik met captain Kron (En Bagioli, Matthews, Großschartner) zowat 10% stijg! Is me dat wat! Verder stelt m'n bergteam waarschijnlijk niet zo veel voor en mag ik hopen in de buurt van de 90% te komen uiteindelijk, maar wat een weelde!

Morgen sprinten met Démare (het zal toch potverdikkie toch wel een keer haha) als kopman, Matthews, Aberasturi, Allegaert, Vermeersch. Roglic, Bernal, Vlasov, Bagioli als opvulling.

pirazzi

Dit kan echt niet, Scorito! Zou maar snel een andere dataleverancier nemen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Pagina laadt niet, maar zag 229 punten ...

Mazza

Ik sta helemaal te juichen dat Gross meesprint en 6de wordt kijk ik op m'n scorito niet op gesteld achJa

rkmmr

Gaat wel helemaal mis nu bij Scorito, app blijft crashen als ik op de Wielermanager klik.

Juist nu ik eindelijk eens een mooie dagscore heb, die ik toch wel graag zou willen zien. Met Cort, Bagioli en captain Matthews en ook Grossschartner opgesteld. Jammer dat Vine en Bardet er niet voorbleven dat was helemaal mooi geweest, al was de sprint dan vast anders gegaan..

Laatst gewijzigd
zeewolde

Lekker belangrijk of je nu direct je score ziet, of over 10 minuten.

MarvinG

Prima dag met Cort, Bagioli en Matthews. Flink gestegen en dat was wel nodig ook haha.

Ragnar Lolbroek

Großschartner helaas gebankt. Cap Matthews en Bagioli gelukkig wel. 191 punten gescoord en gestegen naar 86%.

Thomberg

En driemaal was scheepsrecht met Kron! Interessant om te zien dat hij mee wil doen (en doet) om de dag winst, maar dan juist niet vanuit een ontsnapping. Mooie stijging weer vandaag. Als Demare morgen de meubelen redt, kan het nog iets worden

Benzardi

Na deze etappe heb ik toch de smaak in mijn mond of ik een olifant heb liggen beffen.
GroB op de bank en op het laatste moment Bagiolli zijn aanvoerdersband afgenomen voor Roglic.

Waarom?

Maar nu het goede nieuws voor De Duracelli's we zijn met 0,1% gestegen naar 59,3%.
Morgen sprint etappe, dus dat word Demare als cappie.

kevinraar

144 punten gehaald gezakt van 92.0 naar 90.7

Thomberg

Die Soto (nog nooit van gehoord) toch ook wel een pareltje aan het worden. Niemand heeft hem geselecteerd maar toch. Sta je had hem en Storer (en/of Eiking) dan had je veel budget gehad voor de dure mannen.

Stel Demare wint morgen trouwens dan heeft hij bijna evenveel punten als Philipsen. Als er nog een sprint komt, kan hij er zelfs overheen. Toch gek, Philipsen reed een goede Vuelta en Demare een dramatische

jenzrscl

Het uitvallen van molano is wel meevaller dat trentin wel zal meedoen voormij ..
Hopen dat cort mee doet in massasprint
Demare kopman

ditisdavid

Soto reed behoorlijk goed in de Arctic Race, knap dat hij op dit niveau constant zijn uitslagen rijdt. Doet het dus ook een stuk beter dan ik vooraf had verwacht, want verder dan mijn longlist is hij niet gekomen.

floda

Vandaag weer eens een captain niet in de punten, dit keer gelukkig wel Cort opgesteld. Wel gezakt naar 91.6, morgen waarschijnlijk terug naar laag in 80. Van mijn sprinters nog Cort (die niet meedoet in normale sprints) aberasturi en Vermeersch over. Dus das morgen echt een drama. Hopelijk wordt het waaier etappe en kunnen we in het weekend dan weer klimmen naar de 90%.

Arne Riis

Een absolute topdag hier met Matthews, Bagioli, Trentin en Grosschartner en maar liefst 4% omhooggeknald naar dik 94% Morgen helaas de keuze tussen Trentin, Matthews, Jordi Meeus of (gotbetert) Piet Allegaert als kopman, dus dan ga ik weer net zo hard naar beneden….

Guido Maltempi

Bij mij stond Soto samen met Alex Kirsch op het lijstje met mogelijke 500k sprinters. Op basis van zijn resultaten dit seizoen leek hij de meest logische sprinter bij Euskaltel, maar voor zover ik kon overzien is daar vanuit de ploeg niks over gecommuniceerd. Daarom vond ik het een te grote gok om hem mee te nemen, terwijl je voor iets meer budget Vermeersch, JvRensburg of Sprintpiet kon pakken, die wel door hun ploeg bestempeld waren als sprintkopman.

Achteraf had ik natuurlijk graag Soto meegenomen ipv Vermeersch. Maar als ik eerlijk ben zou dat waarschijnlijk geleid hebben tot de 'upgrade' Kron > Simmons. Dus per saldo ben ik eigenlijk wel tevreden zo.

Thomberg

Het gekke is, over Simmons heb ik nooit getwijfeld. Leek mij een no-brainer. Storer stond er met Simmons en Kron vanaf moment 1 in. Had budget over dus Storer geüpgraded naar Knox (twijfelde lang tussen hem en Bagioli) en Bagioli naar Hamilton. Niet de beste keuzes 😅 maar Knox levert tenminste teampunten op. Afgelopen etappes met een beetje geluk exact alle punten gehaald die konden en al mijn opvullers maximaal benut. Dus mooi kunnen stijgen.

Hopelijk laat Hamilton in week 3 nog wat zien(kondigden hij in interview aan) en gaat Knox nog wat doen. Zolang Jacobsen groen heeft stel ik hem op

Laatst gewijzigd
Drossard Kudus

Mijn angst om Cort te banken heeft dus goed uitgepakt. Wel op de zekerheid Primoz als captain ingezet, valt in principe niet heel erg tegen, maar toch jammer als je Cort en Matthews bij de eerste drie ziet. Großschartner is wel een zure appel, maar viel op vlak van zekerheid/vluchtkansen buiten de boot.

Ik ben benieuwd of Cort zich ook gaat mengen in de echte sprintetappes vanaf nu. De groene trui begint in zicht te komen, al hoop ik natuurlijk dat Fabio die gewoon mee naar huis gaar nemen

Ted de la course

'@thombeg Philipsen heeft 99 punten meer dan Demare dus Demare komt daar morgen zelfs met een overwinning nog niet echt in de buurt. Helaas heb ook ik Demare gekozen.

1 2 ... 97 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.