Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 105 ... 349 350
Sijbrands

....

YogiBear

'@KimJungPoels “ Maar Jakobsen was hier gewoon een paar niveau’s beter dan de rest, zoals hij dat het hele seizoen al overal is als het op zijn sprint aan komt.” Hiermee kan ik het alleen maar mee eens zijn. Hij is veruit de snelste en laat dat vandaag ook weer zien.

Quesada Quesada

Zag net een foto van Tiesj z'n knie op zijn twitter voorbijkomen. Dat ziet er niet best uit.
Desalniettemin heeft hij nog de hoop om fit aan de start te staan van de Vlaamse klassiekers. Maarten Wynants geeft in een interview (met sporza) ook aan dat de verwachting is dat hij dat gaat halen. Fingers crossed.

In hetzelfde interview geeft Wynants ook aan dat Dumoulin momenteel een aantal verplichte rustdagen heeft maar dat de ronde van Catalonie niet in het gedrang zou moeten komen.

YogiBear

Die verplichte rustdagen als gevolg van een corona infectie zijn wel logisch (zou het ook zijn met enig andere virus infectie zijn). Het is de hoop dat het geen al te grote impact op zijn conditie heeft.

Cen Morawec

Weten jullie misschien al wie Tom gaat steunen in Catalonië. Foss doet tegelijk hellas Coppi e Bartali. Bouwman was ondanks de hoogtestage hellas ook niet te goed in UAE en krijgt te weining rust na Tirreno. Sam Oomen? Sepp Kuss?

Quesada Quesada

Gesink en Kruijswijk in ieder geval.
Harper en Oomen verwacht ik ook. Maar in deze tijden is alles nog onzeker ;)

Yeez

Ik zou zeggen:
Dumoulin
Kruijswijk
Gesink
Oomen?
Harper?
Leemreize?
?

Bouwman lijkt mij uitgesloten nu hij de tirreno doet. Die combinatie lijkt mij redelijk zwaar

Quesada Quesada

Idd Bouwman lijkt me niet. Is het parcours van Catalonië al bekend?

Yeez

'@quesada ja! Veel klimmen en geen tijdrit

KJP

Veel lopende klimmen vooral. Op papier niet zo'n hele boeiende ronde van Catalonie.

Michieltje

Wordt Kelderfans wens misschien toch vervuld

kelderfan

'@Michiel
Van Empel bedoel je?

Michieltje

Yess

kelderfan

Doen en hoe eerder hoe beter natuurlijk.👍

Quesada Quesada

We zullen eens een koersdag doorkomen zonder valpartij. Man man man.

Van Aert overduidelijk niet op z'n sterkst.

AWestie

Zal de piek dus vooral terug te zien zijn in sprint snelheid?

Jopie

Ze staan bij TJV na vandaag in ieder geval weer met beide benen op de grond lijkt me, wat misschien alleen maar goed is. Vooral Teunissen blijft me toch tegenvallen, dit zou toch zijn terrein moeten zijn.

kelderfan

'@Quesada Quesada
Wout heeft toch last van een diepe wond in zijn knie door een valpartij. Maar hij lijkt ook minder sterk wat betreft zijn sprint. In de MSR heeft hij die snelle benen wel nodig.

Yeez

Reactie v aert:
Van Aert: “Benen waren niet goed genoeg”
“Ik werd goed gepiloteerd door Mike (Teunissen, red.) en Christophe (Laporte, red.) in de finale”, doet Van Aert zijn relaas. “Daarvoor hadden we de koers hard gemaakt. Alles verliep zoals ik wou. Maar de benen waren niet sterk genoeg om Pedersen pijn te doen. Hij ging van erg vroeg aan en was blijkbaar sterk genoeg om die inspanning vol te houden tot op de streep. Redelijk indrukwekkend.” Positief: met de knie gaat het goed. “Het gaat cava. Ik heb er niet te veel last van gehad. Het speelt altijd wel een beetje mee, maar het is geen excuus.”

Morgen dus de tijdrit. Is de gele trui haalbaar? “Ik ga voor een zo goed mogelijk resultaat. Ik heb er niet specifiek op gewerkt, maar het wordt een mooie inspanning.”

Cycling

'@Jopie JV moet ook de wedstrijd controleren, omdat zij de leiderstrui en topfavoriet voor AK en de rit hebben. Dit vergt energie van de renners. Zeker omdat Kruijswijk zo te zien nog niet in staat is om te knechten. Op dit zware parcours blijven dan maar enkele renners over om te knechten. Zeker toen Rohan Dennis moest lossen. Van Aert is prima afgezet door zijn knechten, alleen had hij de kracht niet meer om te winnen.

Laatst gewijzigd
Petje

Toppertje Kooij, wat een snelheid maar van ver.

Laatst gewijzigd
Yeez

geef Kooij een fatsoenlijke trein aub. Veruit de snelste hier

Murcia

Als je ziet vanwaar Kooij moet komen vandaag moet je alleen je hoed maar diep afnemen. Hij wordt redelijk aan zijn lot overgelaten en vanuit de wielrenwoestijn sprint hij naar plek 2. Echt een pareltje die jongen!

Quesada Quesada

Knap van Kooij. De laatste 2km alles zelf gedaan. Waarom hielp de ploeg (buiten Tosh) hem niet?

wieler4live

Waar is de trein voor Kooij hij is gewoon een van de snelste van het peloton

1 2 ... 105 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.