Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 113 ... 349 350
Murcia

'@I Langof
Mijn opmerking over het delen van de kamer, zijnde logisch doelde op het feit dat ze wisten dat op de Teide dit de situatie ging zijn. Als Tom daarover zou miepen komt het als prima donna gedrag over en dat geloof ik dus niet.
Tony was iemand van de oude Oost-Duitse stempel, je doet je trainingen en stelt niet teveel vragen en uit al helemaal geen twijfels over wat je aan het doen bent. Dit zal altijd botsen met de natuur van Tom. Bovendien was Martin close met Primoz en de actie van Tom op de Peyresourde in de Tour 2020 zal het humeur van de Duitser behoorlijk hebben verpest.

S. Morgenstern

Tony Martin en Dumoulin hadden een conflict over tijdrit trainingen, wat nog erger werd toen ze een jaar later beide NK werden? Oké, gek verhaal

Laatst gewijzigd
kelderfan

Het is nu een feit, dat Primoz en Jonas er voor gaan in de GP de Denain; wel met oog op de TdF.

tdola

'@rahimns
Waar zijn de programma's op pagina 1 gebleven?

I Langof

@Murcia

Jij grappt over "prima donna gedrag", maar het Telegraaf stukje gaat over "de vedette van Jumbo-Visma". Tenminste de Telegraaf toont hem nodige respect. ik ga did aansprak onthouden

Ik zei al: genieten van het goede werk van de Jumbo Visma kopmanen en geen druk maken over Dumoulin.

Murcia

'@I Langof
Ik weet niet of je uitspraak een gevolg is van een taalbarrière of een moedwillig verkeerd uitleggen van mijn woorden want ik maakte helemaal geen grap maar geloof gewoon niet dat Tom niet met een andere renner de kamer wilde delen wat jij suggereerde. En verder snap ik bij God niet wat een willekeurige Telegraaf tekst met mijn reactie te maken heeft. Als je wilt genieten van de kopmannen bij TJV en je niet druk wilt maken over Tom en zijn prestaties maar wel hem een vedette noemt is het raar dat je die vedette kennelijk niet tot de kopmannen rekent.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola weer eens verdwenen na een bewerking... verzoek al ingediend bij de redactie om deze terug te zetten.

Ik begrijp verder niets meer van deze hele discussie over Tom, zal wel aan mij liggen.

Michieltje

Tompouce, verzin een list 🐱

I Langof

'@Murcia ,
Sorry ik heb "prima donna gedrag" verkeerd begrepen als aanspeling an "de vedette" in het Telegraaf stukje.

Renaissance

Is het voor JV niet beter om zich neer te leggen bij de hegemonie van pogacar en zich te richten op andere doelen? Zoals het groen van WvA. Roglic kort erachter houden mocht er geluk zijn en Pogacar pech hebben, maar zonder pech is het toch een kansloze exercitie? Of zouden ze dat bij JV anders zien?

AWestie

Als we zo gaan denken in topsport gaat het wel heel saai worden. "Oh, is er iemand heel goed? Dan gaan we iets anders doen"

Murcia

Ik zal dat soort opmerkingen ook nooit begrijpen,als topsporter ga je de strijd aan en niet bij voorbaat met je pootjes omhoog liggen. Daarbij is de ploeg al op vele fronten bezig mee te strijden, de klassiekers en de massasprints zijn ook niet afgeschreven. Juist de wil om overal leidend in te zijn vind ik goed en een teken van ambitie. De vraag die ik heb is dan of de user werkelijk bezorgd is of dat het een andere ingang is om toch maar weer kritiek te leveren op de ploeg nu de nadruk op de plek van de UCI-ranglijst en het aantal zeges plotseling weer is verstomd. De beste instelling is nog altijd zowel in sport als het dagelijks leven deze quote van Mark Twain: “It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog.”

Michieltje

Ik vind die groene trui trouwens totaal niet interessant, snap niet zo goed waarom deze ook een doel is

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel dat jij deze niet interessant vind wil nog niet zeggen dat de ploeg dat wel vind en blijkbaar is het een trui die Wout graag wil winnen, begrijpelijk ook wel omdat er veel Belgen zijn geweest in het verleden die deze trui om de schouders hebben gehad. Dus waarschijnlijk kijken ze elders toch iets anders naar deze trui. Het is voor de Belgen ook alweer even geleden dat ze hem hadden.

Laatst gewijzigd
Murcia

Persoonlijk heb ik ook niks met de groene trui, net als de bergtrui heeft deze voor mij veel van haar vroegere glans verloren. Dat gezegd hebbende, als je kopman daar een doel van wil maken is het logisch dat je hem daarin volledig ondersteund. Het is in Vlaanderen nog altijd een dingetje en Wout zelf lijkt gezien zijn opmerkingen over het winnen van de puntentrui in de rondes van een week zoals P-N en de Dauphiné ook oprecht blij om ze in zijn mancave te mogen hangen en daarbij dus de belangrijkste puntentrui te kunnen toevoegen. Fair enough!

Laatst gewijzigd
Michieltje

Rahimns. Nee, dat blijkt
Hoe zit het met de puntenverdeling? Moet Wout met elke tussensprint meesprinten om kans te maken?

Laatst gewijzigd
tdola

Als t zelfde is als laatste jaren dan 20 punten voor 1e bij tussensprint en 50 voor 1e aan finish.
Of de groene trui overal moet meesprinten is afhankelijk van meerdere factoren en dus niet zo 1, 2 3 te beantwoorden.

Michieltje

Die heb je dus niet zomaar binnen. Zal mi altijd ten koste gaan van de gele trui ondersteuning. Primoz is er ook niet zo blij mee

KJP

Primoz doet er goed aan de komende weekjes tov Wout even niet na te denken over waar hij al dan niet blij mee is. Heeft gisteren nog een WT rondje gewonnen door het werk van Wout.

Michieltje

Hij heeft al nagedacht

https://www.google.nl/amp/s/www.wielerflits.nl/nieuws/primoz-roglic-over-groene-ambities-van-aert-wout-en-ik-moeten-elkaar-helpen/%3Famp

Barttej

JUmbo-Visma voor E3: Van Aert, Benoot, Affini, Dekker, Eenkhoorn, Laporte en Van Hooydonck.

Yeez

'@barttej dat is de voorlopige startlijst. Best kans dat dit nog afwijkt

Barttej

Uiteindelijk is dit een inschrijvingslijst, maar heel veel zal daar niet meer van afgeweken worden. Behoudens ziektes of blessures.

Yeez

Raar dat teunissen niet rijdt

Turtlehead

'@Michiel: dank voor de link. Zo te lezen doet Roglic nog een poging iets van controle te houden over zijn kopmanschap. Maar gisteren is volgens mij de leidende rol overgegaan op Wout.
Die krijgt zeker medekopmansxhsp en een man of twee mee in steun.

1 2 ... 113 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.