Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 115 ... 349 350
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het is maar een voorlopige startlijst, laten we eerst eens rustig afwachten waar de ploeg mee op de proppen komt. En het zal zolang er een besmettelijke ziekte rondwaard in de wereld soms ook echt behelpen blijven maar dat is niet anders dan bij andere ploegen.

IK

Verder....

Yeez

Gaan we nu elke koers/startlijst waar er minder renners dan er mogen aan de start staan dramatisch doen?

$kedel

Ze zijn ondertussen weer een jaartje ouder geworden en Jumbo-Visma heeft een heuze verjaardagsquiz gemaakt:
https://www.teamjumbovisma.com/quiz/news/how-well-can-you-recognise-the-van-dijke-brothers/

Ik ben blijkbaar een stiekeme van Dijke met 6/7

KissMyAce2.0

Als we niet dramatisch doen is er niks meer aan

kelderfan

Quote: "Gaan we nu elke koers/startlijst waar er minder renners dan er mogen aan de start staan dramatisch doen."
Hoezo dramatisch? Of bedoel je dat 6 de standaard is.

Yeez

De standaard zou betekenen dat het overgrote deel vd koersen dit seizoen met minder dan het aantal toegestane renners wordt gestart. Dat is niet het geval. Door de corona perikelen begin dit seizoen was het helaas onvermijdelijk. De uitkomsten heeft het in iedergeval niet beïnvloed

Laatst gewijzigd
Murcia

De ophef over één renner minder bij TJV in een paar wedstrijden is dan ook gekunsteld, een ploeg als QSA die het maximaal aantal renners onder contract heeft staan kampt al met hetzelfde euvel. Ideaal is het niet maar het rechtvaardigt niet bepaald de conclusie dat dit een fout is van de leiding en er maar meer renners moeten worden aangetrokken.

kelderfan

Welke ophef bedoel je @Murcia. Het gaat nu over 1 koers Minerva tegenwoordig, waar JV met kennelijk 1 man minder van start gaat. En in dit geval gaat 't niet om corona, maar pech door valpartijen.

S. Morgenstern

De selectie voor De Panne is nog helemaal niet bekend.

Yeez

Die lijst is inderdaad al een tijd geleden ingediend. Helemaal als Tim er nog op staat. Die gaat nog wel worden aangepast

kelderfan

'@Michiel
Ben Hermans hervat na coronabesmetting in Settimana Coppi e Bartali: “Ik reis af met bang hartje”;
dus hopelijk kun je hem volgen in die koers en JV doet ook mee.
bron: Nieuwsblad

Michieltje

Ben ftw!

Turtlehead

'@kelderfan: is die Ben misschien iets als aanvulling voor de selectie van TJV?

Quesada Quesada

De Brabantse Pijl (13-04) staat ook al niet op het programma van de ploeg. Was een mooie koers geweest om voor sommige renners het gat tussen Vlaanderen (03-04) en Roubaix (17-04) of tussen Amstel (10-04) en Fleche (20-04) wat korter te maken. Of om überhaupt andere renners dan de de kopmannen (de jonkies bijvoorbeeld) de kans te geven voor zichzelf te rijden. Het is ook nog eens Tosh zijn meest favoriete koers.
Jammer.

Laatst gewijzigd
Quesada Quesada

Benoot inmiddels overigens weer volle bak in training. Vandaag een flinke rit in Wallonië. Dat zou goed moeten komen voor de komende Belgische klassiekers.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Turtlehead
Volgebs @Michiel is dat waardevolle aanvulling, maar Ben heeft nog een contract tot 2023.
Ik ben eigenlijk voorstander om bijvoorbeeld Arensman te halen, want een Nederlandse klimmer is volgens mij welkom en een goede aanvulling. Daarnaast zou ik Amund Jansen erbij halen, want die is een goede aanvulling op 't Vlaamse peloton.

kelderfan

Goed dat Benoot weer goed bezig is, want als Teunissen afhaakt, dan is Benoot echt nodig in 't treintje van Van Aert.

Yeez

https://www.ad.nl/wielrennen/wielerploeg-jumbo-visma-polst-nils-van-der-poel~a2043fe3/

YogiBear

Oei. Van der Poel en Van Aert in hetzelfde team. Onoverwinnelijk.;-)

kelderfan

Dat zou zeker een onverwachte aankoop zijn. Dat betekent eigenlijk dat 1 mannetje extra helemaal geen onoverkomelijke zaak zou zijn. Ik zou 't wel toejuichen, dat hij erbij gaat komen.

YogiBear

'@kelderfan Ik zie volgens mij nergens dat het dan dit jaar al zou zijn. Kan me echter ook voorstellen dat, mocht dit eventueel wellicht misschien lukken, pr technisch dit echt wel dusdanig de moeite waard is om hier wat extra geld aan te willen uitgeven. Eerst maar eens gewoon afwachten want ik zie nog nergens dat Van der Poel dit ook als optie ziet.

AWestie

Er staat inderdaad alleen dat TJV Nils heeft gepolst: geen termijn op te plakken.

@kelderfan Wil je ieder jaar dat het team één renner groter wordt? Beetje Rupsje Nooitgenoeg zo ;)

Yeez

Ze willen hem inderdaad alleen testen, dus nog helemaal niks aanbieden. Laat staan dat vdp zelf wil doorgaan als wielrenner. Hoe snel sommigen toch gaan…

Quesada Quesada

Ik betwijfel of zo'n zelfingenomen jongen als Nils vd Poel qua karakter bij Jumbo Visma zou passen.

1 2 ... 115 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.