'@Kelderfan het is maar een voorlopige startlijst, laten we eerst eens rustig afwachten waar de ploeg mee op de proppen komt. En het zal zolang er een besmettelijke ziekte rondwaard in de wereld soms ook echt behelpen blijven maar dat is niet anders dan bij andere ploegen.
De standaard zou betekenen dat het overgrote deel vd koersen dit seizoen met minder dan het aantal toegestane renners wordt gestart. Dat is niet het geval. Door de corona perikelen begin dit seizoen was het helaas onvermijdelijk. De uitkomsten heeft het in iedergeval niet beïnvloed
De ophef over één renner minder bij TJV in een paar wedstrijden is dan ook gekunsteld, een ploeg als QSA die het maximaal aantal renners onder contract heeft staan kampt al met hetzelfde euvel. Ideaal is het niet maar het rechtvaardigt niet bepaald de conclusie dat dit een fout is van de leiding en er maar meer renners moeten worden aangetrokken.
De Brabantse Pijl (13-04) staat ook al niet op het programma van de ploeg. Was een mooie koers geweest om voor sommige renners het gat tussen Vlaanderen (03-04) en Roubaix (17-04) of tussen Amstel (10-04) en Fleche (20-04) wat korter te maken. Of om überhaupt andere renners dan de de kopmannen (de jonkies bijvoorbeeld) de kans te geven voor zichzelf te rijden. Het is ook nog eens Tosh zijn meest favoriete koers.
Jammer.
'@Turtlehead
Volgebs @Michiel is dat waardevolle aanvulling, maar Ben heeft nog een contract tot 2023.
Ik ben eigenlijk voorstander om bijvoorbeeld Arensman te halen, want een Nederlandse klimmer is volgens mij welkom en een goede aanvulling. Daarnaast zou ik Amund Jansen erbij halen, want die is een goede aanvulling op 't Vlaamse peloton.
'@kelderfan Ik zie volgens mij nergens dat het dan dit jaar al zou zijn. Kan me echter ook voorstellen dat, mocht dit eventueel wellicht misschien lukken, pr technisch dit echt wel dusdanig de moeite waard is om hier wat extra geld aan te willen uitgeven. Eerst maar eens gewoon afwachten want ik zie nog nergens dat Van der Poel dit ook als optie ziet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.