Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 116 ... 349 350
AWestie

Ik heb dus juist het tegenovergestelde: volgens mij passen ze heel goed bij elkaar. Hoe botst het volgens jou zelfingenomen zijn met de ploeg?

Het is een karakter, maar volgens mij past hij juist ook binnen een team met directe communicatie, innovatie en toewijding. Alleen de vraag hoe hij past bij de familiaire en Nederlandse sfeer, maar of dat met zelfingenomenheid te maken heeft...?

Laatst gewijzigd
kelderfan

pgn22

Laatst gewijzigd
kelderfan

pgn23

Laatst gewijzigd
madeinstars

Wat voor soort renner zou het uberhaupt zijn? Hij oogt vrij groot en hij lijkt me niet explosief. Een soort Ganna wellicht?

Yeez

Valt niks zinnigs over te zeggen

kelderfan

'@AWestie
Dat zie je goed. Wat mij betreft groeit JV door naar 30 renners; want de jeugd wil ook aansluiten en wie offer je daarvoor op.👍

AWestie

Maar als je het team uitbreidt naar 30 renners heb je eigenlijk juist weer minder ruimte voor de jeugd, want die kan je nu inpassen in lagere wedstrijden.

S. Morgenstern

Waarom genoegen nemen met 30 renners? Ben je nu vergeten dat ze ook nog zoeken naar een extra veldrijder? En als we nog wat verder terug gaan en doen alsof dat situaties zijn die volledig los staan van ontwikkelingen er omheen (potje Van Baarle enzo), dan kunnen we ook wel tot een ploeg van 35 renners komen.

Yeez

Je hebt aan 50 renners nog te weinig als alle genoemde namen van kelderfan daadwerkelijk komen

kelderfan

'@Yeez
Volgens mij heb ik Arensman & Jansen op de korrel; JV van der Ploeg; en nog 1 of 2 jonge talenten. Dus hoe jij aan 50 komt is mij een raadsel. Of doe je aan hoku's poku's in je vrije tijd.
@S.Morgenstern
Inderdaad JV zoekt ook nog een veldrijder; maar is daar niet een aparte pot voor.
En Tom Dumoulin staat aan de start van de Volta Limburg. Quote:"Sportief manager Merijn Zeeman van Jumbo-Visma weet dat aan wedstrijdritme." Dat heb ik ook vaker laten vallen. Wedstrijdritme is een belangrijk onderdeel in het wielrennen.

Laatst gewijzigd
appiett

https://www.pzc.nl/sport-in-zeeland/tim-van-dijke-door-knieblessure-weer-in-ongewisse-over-seizoensstart~ae4f9b99/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.indeleiderstrui.nl%2F&cb=3799dc79a07ef967a2a41eedc22e6d76&auth_rd=1

Poeksel

Het verhaal over Van der Poel lijkt een beetje fake news te zijn. Er is volgens Sporza helemaal nog geen contact geweest.

"Sportief directeur Merijn Zeeman staat uiteraard open voor een gesprek, om uit te vissen of we interessant voor elkaar zijn", klinkt het bij het team. "Zo'n gesprek staat vooralsnog niet gepland. We hebben hem niet gesproken, noch iemand die hem vertegenwoordigt."

Rawolf

Een carrière binnen het hardlopen, (ultra) marathons, lijkt me wat meer bij deze van der Poel passen

AWestie

Fake news is natuurlijk wat anders. De situatie lijkt me dat Thijs gewoon zijn lichtje heeft opgestoken en daar een open antwoord over kreeg van TJV zoals hij dat ook meldde. Dat verschilt niet heel veel van het Sporza-verhaal, al dikt Thijs dat natuurlijk wat aan op zijn Zonnevelds.

Ik denk ook eerder trouwens dat Nils de richting op gaat die @rawolf noemt.

Abandon Hofstede. Die begint lekker aan zijn seizoen.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Toch wel genieten om Roglic zo over de kasseitjes te zien dokkeren.

Yeez

Veel pech in denain. Hofstede dnf met een val, eenkhoorn die bij hem stond en vingegaard die lek rijdt en een wiel van mick v dijke krijgt. Dat laatste was overigens dom, want beiden zijn niet meer terug in koers gekomen. Gelukkig redt roglic de dag ;)

S. Morgenstern

Dacht dat hij met deze helpers alle stroken achterin af zou werken.

Michieltje

Hofstede kunnen ze toch negeren?

Echt dom dat je snelste man een wiel afstaat

madeinstars

'@Michiel Hofstede gevallen. Hoe bedoel je negeren?

S. Morgenstern

Ik vind het niet zo gek om vandaag niemand de Van Aert rol te geven. Vingegaard rijdt vandaag voor zijn klassement, dus bij een lekke band moet hij geholpen worden.

Yeez

Als mick dat wiel niet afstaat zit die er nog. Nu ben je vingegaard en van dijke kwijt

Michieltje

Eenkhoorn die bij hem stond...

Ik ging er vanuit dat hij bij hem stond om zich te bekommeren

xistnc

Eenkhoorn heeft kennelijk op kop gereden van het peloton. Die stopte van achteruit bij Hofstede, dus die was sowieso al weg.

Van Dijke stond zijn wiel af aan Vingegaard, vlak voordat de koers ontplofte. Anders hadden ze afzonderlijk/samen nog wel terug kunnen komen.

Dekker hing toen achterin de groep, die heeft sowieso de laatste weken nog geen goede benen. Met Roglic in de kopgroep en Roosen voorin het peloton heb je dan min of meer het maximaal haalbare. Roosen heeft vooral Roglic geloodst, dus kan ik me best voorstellen dat je niet ook nog mee kunt zitten.

YogiBear

Dit was een beetje Pippi Langkous; ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan.

S. Morgenstern

Van Dijke die zijn wiel niet af staat aan Vingegaard was toch geen optie? Vingegaard is hier voor een serieuze test, niet om bij de eerste tegenslag te stoppen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 116 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.