Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 117 ... 349 350
Michieltje

Van Dijke had hier top 5 kunnen eindigen

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Waarom wordt er gedaan alsof het de logica zelve was dat van Dijke zijn wiel afstond..? Mick was hun grootste kans op een overwinning/goed resultaat vandaag.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Precies

kelderfan

Roglic prima in orde en laat zien, dat de keien voor hem geen al te grote probleem zijn. Vingegaard leek ook goede benen te hebben en ja een lekke band op een verkeerd moment. Maar buiten Roosen, Vingegaard en Roglic is 't een beetje mager te noemen.
Het is wel frappant dat Ineos maar met 5 man is gestart en toch met drie man in de finale heeft gezeten.

Rawolf

Nette prestatie van Roglic op kasseien. Ploeg valt wat tegen.

Wiel wisselen van Dijke en Vingegaard vond ik ook een rare actie. Zo ver zaten de autos niet dus even een tel langer wachten dan kan van Dijke Vingegaard terug naar voren rijden. Nu moest Jonas het zelf opknappen.

S. Morgenstern

Roglic en Vingegaard waren kopmannen. Als ze hier rijden voor een top vijf van Van Dijke, dan waren die twee niet opgesteld.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Duidelijk dat deze koers puur voor Roglic en Vingegaard was.

Cycling

'@Kelderfan Heb jij de wedstrijd gezien of kijk je alleen uitslagen? Van Dijke heeft zijn wiel afgestaan aan Vingegaard. Roosen had de opdracht om Roglic bij te staan. Hofstede is gevallen. Eenkhoorn heeft veel op kop van het peloton gereden. Alleen Dekker heeft misschien niet goed gereden, maar we weten niet of hij een lekke band gehad heeft. Tot aan de finale heeft de absolute kopman voorin gezeten. Oftewel knechten hebben prima werk geleverd. Ik vind de prestatie dan ook niet mager,

kelderfan

'@harryjohan71
Waarom heb ik niet gekeken? Ik heb de finale gezien vanaf dat Vingegaard lek heeft gereden.
Ineos heeft met eenzelfde opdracht gereden en zitten 5 man in de finale.
Het is dus pech, dat JV alleen nog met Roglic en Roosen in de finale heeft gezeten.

Michieltje

Vingegaard had niet geholpen hoeven worden. En al helemaal niet door Van Dijke

Daniel17

Ze hebben gewoon de opdracht gekregen om hem te rijden zoals de Touretappe (dus de klassementsrenners helpen bij pech en vooraan houden).

Michieltje

Jammer. En mi wat overdreven. Zonde van de jonkies hun kansen. Hopelijk krijgen ze snel meer eigen kansen

S. Morgenstern

Ik denk dat Van Dijke het wel gaaf vond om ook eens met Roglic en Vingegaard te koersen.

Michieltje

Oh het zal een dankbaar joch zijn, vast en zeker

Laatst gewijzigd
Yeez

Blijkt inderdaad dat roglic en vingegaard vandaag het belangrijkste waren, maar blijft jammer voor mick dat die zijn wiel moest afstaan en ze uiteindelijk min of meer tegelijk over de meet bollen. Het was daar sowieso kansloos om terug in de koers te komen. Nu offer je nog een man extra op, maar goed… goede oefening voor de tdf

kelderfan

Maar ik mis Timo Roosen in de uitslag, want hij heeft er lang bijgezeten in de finale.
Verder is 't wat @Yeez een goede test gebleken en duidelijk is, dat Roglic en Vingegaard het goed doen op de keien.
Lichtgewicht Vingegaard heeft 't zelfs boven verwachting goed gedaan.

Laatst gewijzigd
Murcia

Primoz reed weer zo makkelijk, die had er lol in. Voor de rest een pure oefening waar bij de pittige val van Hofstede een tegenvaller is en de wielwissel tussen Mick en Jonas volgens mij niet zoveel zin had. Eenkhoorn heeft veel vuil werk opgeknapt en Dekker viel tegen.

kelderfan

Opvallend nieuwtje. In een door Red Bull georganiseerde recordpoging op 't ijs heeft Nuis bij zijn recordpoging 103 km per uur gehaald en daarmee zijn eigen record verbeterd. Als je weet dat hij in een overdekte hal zo'n 60 km rijdt.
Red Bull is toch ook de sponsor van onze Wout Van Art, die met Nathan Van Hooydonck al de finale van de MSR heeft verkend.

AWestie

Roosen zat in de sprint ook ongeveer op de 15e-20e plek, dus ik denk dat zijn finish nog niet helemaal goed is verwerkt door de organisatie.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vermoed een fietswissel, volgens mij sprintte hij zelfs net top 10

Beer

Belangrijkste vaststelling toch ook voor mij het gemak waarmee Roglic over kasseien ging. Belangrijke (en moeilijke) opdracht wordt in de Tour om hem in de kop van het peloton aan de kasseien te brengen in het zog van de grote motoren van het team; waarschijnlijk van Aert en 2 man uit het viertal Laporte/Teunissen/Benoot/Van Hooydonck. Pogacar kan dit ook, maar je kan maar eens proberen om door te trekken.

Murcia

Dennis kan je ook prima als locomotief naar de kasseistroken toe inzetten, tijdrijders zijn bijna altijd zeer geschikt voor een prominente rol in dit werk. Zijn weinig mensen die over die locomotief heen kunnen komen als hij op snelheid is.

AWestie

Ik geloof dat ik bij de finish film van boven al tot tien kon tellen en toen zag ik nog geen Timo, maar goed maakt uiteindelijk niet heel veel uit. Jammer dat het team niet even duidelijkheid kan geven uit hun verslag haha.

Michieltje

Staan ze onderhand bekend om

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Is natuurlijk ook voor hun lastig als ze de uitslag zelf niet hebben ;)

@Awestie nog eens kijkend zal het net 11e zijn denk ik achter Welten.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 117 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.