Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 118 ... 349 350
Turtlehead

Wat betreft Vingegaard vandaag: die eindigt op enorme achterstand. Weet iemand of die een tweede keer pech heeft gehad? Anders is het toch wel matig van hem de laatste 20 km.

Michieltje

Ja, is ook wel een beetje zo Rahimns. Vind de communicatie van TJV punt nl soms onder de maat voor een ploeg die zichzelf zo prijst als het gaat over contact met de fans. Ook niets over bv Kroatië en de Young Guns. Roosen werd idd 11de, echt een hrmpf uitslag. Een uitslag waar die kleine van Tolhoek patent op had. Wereldkampioen top 11-15 ak kleine rondjes. Roosen had daarentegen een erg goede periode een paar jaar geleden, met enkele top uitslagen in Canada. Hopelijk breekt hij dit jaar terug door. Lekker knallen in z’n kampioenstruitje. Een type renner die m.i. prima zou passen in de Vuelta dit jaar. Staat me vaag ergens bij dat hij lang geleden ook een Vuelta reed, en in m’n herinnering sterk bergop reed. Maar die laat me wel vaker in de steek. Het kan ook Dennis van Winden geweest zijn.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Roosen ontbreekt nog steeds in de uitslag.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Turtlehead hij was na die fietswissel kansloos dan hoef je toch niet meer voluit te gaan koersen.

Yeez

Gaan we de openingspost met opstellingen ooit nog terugvinden?

tdola

Dubbel

Laatst gewijzigd
tdola

Roosen 11e gisteren.
En hofstede zijn we voorlopig weer kwijt met gebroken enkel, voor half mei niet terug ben ik bang. Naast Tim van dijcke iig 2e renner lang eruit, balen. En hessman ook al met sleutelbeen breuk.

AWestie

Zo zie je maar dat samenwerken en onderzoeksjournalistiek van de bovenste plank alles boven water kan halen, wij wisten gister al dat Timo Roosen 11e was geworden ;)

kelderfan

JV komt met een "sterrenensemble" naar de aftrap van Milaan - San Remo. Toch jammer dat Mike er niet bij is.
Maar met Roglic/Christoph Laporte moet Van Aert toch ver komen.

kelderfan

Het virus schijnt nog al huis te houden bij JV, want de opleidingsploeg kan maar 4 renners aan de start brengen van de Youngster Coast Challenge. Ik ben benieuwd of Ryan en Hagenes ook zo'n rol kunnen spelen als Roglic en Van Aert.😉

kelderfan

Hagenes brengt 't ploegske thuis met een 17e, plek in dezelfde tijd als de winnaar. Ook Owen Geleijn komt in de 1e,, groep binnen.

kelderfan

JV komt nu ook met de opstellingen voor de volgende koersen.
Volta Ciclista a Catalunya: Kruijswijk, Oomen, Dumoulin, Dennis, Harper, Gesink en Dekker!
Settimana Int. Coppi e Bartali; Foss, Bouwman, Van Belle, Van Dijke, Leemreize en Staune-Mitte.
Voor de Volta mogen Oomen en Kruijswijk laten zien, wat zij in huis hebben.
In de Settimana is het voor Foss en Bouwman om zich te mengen in de strijd.

Michieltje

Die Dekker mag onderhand wel eens wat laten zien

kelderfan

'@Michiel
Ik ben bang, dat hij en Hofstede weleens de klos gaan worden om ruimte te maken.
Want Kooij is hem inmiddels ruimschoots gepasseerd. Bovendien wil JV geen kleine rondjes inpassen.

Cen Morawec

Ik mis ook opstellingen in de openingspost. Gelukkig is er https://www.procyclingstats.com/team/team-jumbo-visma-2022

Primoz Roglic, Steven Kruijswijk en Tom Dumoulin zijn allemaal kopmannenm ,maar Primoz heeft nog 59 racedagen , Steven nog 61, en Tom maar 31 (Catalonië, Giro, Lombardia, en 2 thuisraces).

Weten jullie misschien waarom Roglic en Krijswijk meer mogen rijden dan Dumoulin?

kelderfan

Tom wordt heel voorzichtig gebracht om zich helemaal voor de Giro op te laden. Alleen de Strade heeft hij laten lopen.
Die is net als Vader maar voor de helft inzetbaar, lijkt 't wel.

kelderfan

Wout Van Aert is gelukkig blij, dat Roglic deel uitmaakt van de selectie voor de MSR.
Dat wordt een hele interessante uitgave met toch Mathieu van der Poel.
Bovendien is Pogacar een gevaarlijke uitdager en ook Thomas Pidcock kan in dat rijtje worden gezet, want hij lijkt volgens Strava in goede doen. Go, go Wout Van Aert.✌

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Het programma van Dumoulin na de Giro is gewoon nog niet bekend, maar dat als simpel gegeven nemen is natuurlijk niet interessant.

Yeez

Vader uiteindelijk dus niet in bartali. Bouwman wel. Dennis wel verwacht in catalonie, dekker niet. Die zal daar zijn om inhoud op te doen

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Bouwman waarschijnlijk door het invallen in Tirreno een minder zware koers gekregen.

Yeez

Ja, dat denk ik ook. Oomen volgens de voorbeschouwing ook ziek geweest

I Langof

@Morgenstern

Ik denk, dat  Tom Dumoulin niet veel meer gaat rijden 

Tom vertelde (wielerrevue) dat een renner met 70 koersdagen tegenwoordig al een uitzondering is: Hij zelf was van plan 50-55 dagen te koersen.HIj heeft al 7 dagen, doet nog een rondje en twee thuiskoersen en daarna de Giro. In de herfst rijdt hij Lombardia en Piemont of Varesine. Volgens mij wilde hij ook naar NK (road en ITT), EK (in Augustus road en ITT), WK (road, ITT en TTT) en CdN.
Dit komt al neer op 48 koersdagen, misschien doet hij noch het thuisrondje (Benelux tour)?

Quesada Quesada

Vrij logische selecties gezien de beschikbare renners. Alleen Dekker is voor mij een verrassing. Hopelijk komt hij in ieder geval 1 keer daadwerkelijk tot sprinten.

Turtlehead

'@Morgenstern: doe er idd nog Benelux Toer en een extra Italiaanse najaarskoers bij, plus evt. Team relay’s en, als hij de geest krijgt, Ronde van Polen, dan heb je toch een heel aardig seizoen lijkt me zo.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dekker stond op de startlijst van de E3 dus die klopt ook niet, logischer zal het zijn dat daar Mike zal starten als die weer helemaal fit is of Tosh.

Tot de redactie mijn selectiepost weer teruggezet heeft kan je ook hier kijken, link staat ook in openingspost

Laatst gewijzigd
1 2 ... 118 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.