Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 132 ... 349 350
kelderfan

'@Michiel
Laat je water er maar buiten. Je hebt gewoon gelijk met Pascal Eenkhoorn. Met de mogelijkheden die er zijn, lijkt mij ook dat de selectie wordt aangepast na de kwaliteitsonderzoek.
Maar wat anders WF meldt, dat de DDV wordt gereden met 6 renners. Dat wordt de macht der gewoonte kennelijk.
Op hun lijst staan Benoot, Teunissen, Roosen, Eenkhoorn, Kooij en Laporte.

Laatst gewijzigd
Quesada Quesada

Dat artikel staat vol met fouten dus daar zou ik niet teveel waarde aan hechten.

Murcia

Misschien is de opstelling die Yeez een pagina geleden gaf de juiste?

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan en Astana dus maar met 2?? je begrijpt zelf toch wel dat die lijst nog niet compleet is, laten we gewoon rustig afwachten tot de ploeg zelf de selectie deelt.

kelderfan

Oh, eerst klopt PCS van geen kant en nu is WF in de war. Ja, ik ben ook benieuwd naar de selectie en dan hopelijk met Mick van Dijke. Want ik heb er lang op moeten wachten, dat hij mag aansluiten bij de Vlaamse klassiekers.
Ik las ook bij WF, dat hij meteen als een van de favorieten is gebombardeerd.

Sjonge Jonge

Laten we het er inderdaad op houden dat WF in de war is, meteen dat ook weer opgehelderd.

S. Morgenstern

Ik voel het aan mn water

Dat kan, maar dat is iets anders dan de lijnen uit voorgaande jaren en degene richting Vlaanderen die we door kunnen trekken.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan hoe lang volg je het wielrennen nu al. We hebben deze discussie toch niet voor het eerst. Nee zolang de ploeg nog niet met een officieel persbericht komt zijn al die bronnen gewoon niet 100%, net zoals wat wij op de eerste pagina zetten niet met zekerheid de selecties zijn. Maak er nou geen raar spelletje van.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Morgenstern. Ok, dan verwarde ik Mn water met de lijnen. Of was t nu andersom. Veel water is wel goed voor de lijn. Een lijntje ook

Loek de Rooij

Ook dat staat niet lijnrecht er tegenover en mag met recht rechtlijnig genoemd worden. En nu verder met wielrennen. Ik wil geen arbiter spelen, maar zo blijft de lijn rechter.

kelderfan

Bij IDL/HLN podcast Boonen & Wuyts gaat 't over 't succes van jongstleden vrijdag, over de RVV en natuurlijk over Parijs -Roubaix.
Plugge schuift Niermann naar voren als architect achter het succes van jongstleden vrijdag. Dus die zit ook achter het stuur bij de RVV en Parijs-Roubaix.
@rahimns
Natuurlijk kan er nog veel veranderen wat betreft de teamsamenstelling voor een bepaalde race.
En zijn PCS en WF niet altijd up-to-date. Ik maak er verder geen spelletjes van. Maar het is toch aan de volgers om hun gedachten daarover te uiten.

Yeez

Via de ploegsite:

Ddv:
Benoot
Teunissen
Roosen
Kooij
Dekker
Eenkhoorn
M van Dijke

Volta Limburg:
Dumoulin
Bouwman
Dekker
Van belle
Archie Ryan
Boven
Pluimers

kelderfan

Prima @Yeez dat Mick zijn kans krijgt om zich te tonen in dit veld voor de DDV.
ook in de Volta Limburg staat JV met een leuke ploeg aan de start.
Ik kijk uit naar de verrichtingen van Benoot/Teumissen en Van Dijke in de DDV
En laat die jonge garde zich maar tonen in de Volta.

AWestie

'@kelderfan Maar het heeft weinig zin om (al meerdere keren) te roepen dat het gek is dat een kleiner team meedoet, terwijl die lijst op WF/PCS ook nog niet definitief is. Je weet dat het niet up-to-date is, dus trek dan ook geen voorbarige conclusies, toch?

madeinstars

Nog geen nieuws over wie van de jonkies er in de Tryptique starten?

Murcia

Gedachten uiten over de trend die je ziet bij de ploeg om met minder renners te starten terwijl je dan door de feiten wordt ingehaald komt nogal vreemd over inderdaad. Te meer als je later zegt dat je wel weet dat opstellingen onder voorbehoud zijn. Waarom trek je dan al conclusies op basis van onvolledige info?

@madeinstars
De enige die ik van PCS kan halen is de zoon van Van Petegem.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@madeinstars @murcia triptyque is een echte beloftenkoers en jv kiest volgens de voorlopige startlijst ook echt voor de jeugd-jeugd:

Per Strand Hagenes
Colby Simmons
Jesse Kramer
Axandre van Petegem
Darren van Bekkum
Tijmen Graat

@kelderfan en ja, je mag daar maar met 6 starten ;)

Laatst gewijzigd
Murcia

Gemiddelde leeftijd 19 jaar, dat is echt piepjong. Wel een mooie ploeg zo en een mix van Team Oranje en de buitenlanders.

Laatst gewijzigd
tdola

Geen Foss in Volta Limburg, benieuwd of hij nog wedstrijdkm gaat maken voor de giro.

Quesada Quesada

Mits fit genoeg verwacht ik Foss in het Baskenland. Reed hij vorig jaar ook als laatste koers voor de Giro.

Yeez

Foss zou inderdaad nog baskenland kunnen doen en dan op hoogte met dumoulin

kelderfan

'@Yeez
Je verbaast mij en ja met 6 is mooi getal voor die koers.👍
Leuk dat zij daar met 6 jongelingen starten. Daar is het ook "speciaal" voor bedoeld. Ik ben benieuwd naar Hagenes, Simmons en Kramer.
En ik zou Foss in ieder geval maar meenemen naar 't Baskenland. Echt mooi gebied om te koersen of grotten te bezoeken om 't vanonder te bekijken. Shit niet naar de wielrenners maar naar 't plafond.

tdola

WIe van oorspronkelijke selectie/selectie die er nu staat dan thuislaten voor Baskenland als Foss daar zou rijden?
Gesink, Eenkhoorn, harper?
Roglic en vingegaard niet, vader moet zich ook wat ontdekken. Kuss?

Quesada Quesada

Eenkhoorn

Yeez

Eenkhoorn kan inderdaad ook de sarthe rijden. Foss kan dan baskenland doen.

1 2 ... 132 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.