'@Michiel
Laat je water er maar buiten. Je hebt gewoon gelijk met Pascal Eenkhoorn. Met de mogelijkheden die er zijn, lijkt mij ook dat de selectie wordt aangepast na de kwaliteitsonderzoek.
Maar wat anders WF meldt, dat de DDV wordt gereden met 6 renners. Dat wordt de macht der gewoonte kennelijk.
Op hun lijst staan Benoot, Teunissen, Roosen, Eenkhoorn, Kooij en Laporte.
Oh, eerst klopt PCS van geen kant en nu is WF in de war. Ja, ik ben ook benieuwd naar de selectie en dan hopelijk met Mick van Dijke. Want ik heb er lang op moeten wachten, dat hij mag aansluiten bij de Vlaamse klassiekers.
Ik las ook bij WF, dat hij meteen als een van de favorieten is gebombardeerd.
'@kelderfan hoe lang volg je het wielrennen nu al. We hebben deze discussie toch niet voor het eerst. Nee zolang de ploeg nog niet met een officieel persbericht komt zijn al die bronnen gewoon niet 100%, net zoals wat wij op de eerste pagina zetten niet met zekerheid de selecties zijn. Maak er nou geen raar spelletje van.
Bij IDL/HLN podcast Boonen & Wuyts gaat 't over 't succes van jongstleden vrijdag, over de RVV en natuurlijk over Parijs -Roubaix.
Plugge schuift Niermann naar voren als architect achter het succes van jongstleden vrijdag. Dus die zit ook achter het stuur bij de RVV en Parijs-Roubaix.
@rahimns
Natuurlijk kan er nog veel veranderen wat betreft de teamsamenstelling voor een bepaalde race.
En zijn PCS en WF niet altijd up-to-date. Ik maak er verder geen spelletjes van. Maar het is toch aan de volgers om hun gedachten daarover te uiten.
Gedachten uiten over de trend die je ziet bij de ploeg om met minder renners te starten terwijl je dan door de feiten wordt ingehaald komt nogal vreemd over inderdaad. Te meer als je later zegt dat je wel weet dat opstellingen onder voorbehoud zijn. Waarom trek je dan al conclusies op basis van onvolledige info?
@madeinstars
De enige die ik van PCS kan halen is de zoon van Van Petegem.
'@madeinstars @murcia triptyque is een echte beloftenkoers en jv kiest volgens de voorlopige startlijst ook echt voor de jeugd-jeugd:
Per Strand Hagenes
Colby Simmons
Jesse Kramer
Axandre van Petegem
Darren van Bekkum
Tijmen Graat
@kelderfan en ja, je mag daar maar met 6 starten ;)
'@Yeez
Je verbaast mij en ja met 6 is mooi getal voor die koers.👍
Leuk dat zij daar met 6 jongelingen starten. Daar is het ook "speciaal" voor bedoeld. Ik ben benieuwd naar Hagenes, Simmons en Kramer.
En ik zou Foss in ieder geval maar meenemen naar 't Baskenland. Echt mooi gebied om te koersen of grotten te bezoeken om 't vanonder te bekijken. Shit niet naar de wielrenners maar naar 't plafond.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.