"Er is geen nieuws over Wout van Aert", vertelde de woordvoerder voor de persbabbel. "We moeten de beslissing nog afwachten. Die zal genomen worden door de renner, de ploegleiding en de medische staf."
Mogen we dan vandaag nog nieuws verwachten? "Dat kan ik moeilijk zeggen. Er is geen nood om dat zo snel mogelijk te doen. Maar als het anderzijds duidelijk is, dan zullen we communiceren." Mocht Van Aert Antwerpen niet halen, dan wordt Mick van Dijke zijn vervanger. Via https://sporza.be/nl/2022/04/01/livestream-persconferentie-jumbo-visma-nog-geen-nieuws-over-wout-van-aert~1648816904182/
Enorm balen. Maar ik ben positief gestemd: Tiesj pakt em zondag!
Wat betreft Wout oogt hij niet heel ziek op het filmpje. Mocht dat zo blijven, dan hopelijk snel herstel en hoop houden op Parijs-Roubaix + misschien Fleche en Luik erachteraan?
Gaan het zien. Eerst maar eens herstellen.
Na de aankondiging dat Van Aert niet zal starten in de RVV start vervolgens ook Bouwman volgens PCS niet meer in de Volta Limburg Classic nadat eerder al Dekker en Van Belle niet konden starten. Waarschijnlijk ook ziek geworden.
Deze renners werden nog vervangen nog door Leemreize en Eenkhoorn.
JV zal dus waarschijnlijk maar met 6 renners starten.
Er waart toch een vreemde ziekte in het profpeloton en dus ook bij JV ondanks alle maatregelen van de ploeg.
Het lijkt erop dat de startlijsten regelmatig de komende tijd op het laatste moment nog zullen worden aangepast in allerlei nog te beginnen koersen.
Wordt een vreemd wielerjaar met regelmatig zieke renners.
Het feit dan Van Aert niet van start gaat mag de pret niet drukken zondag. Ik verwacht toch echt vuurwerk van de Jumbo-bloodhounds.
⭐⭐⭐⭐ Mathieu van der Poel
⭐⭐⭐ Tiesj Benoot, Christophe Laporte
⭐⭐ Tadej Pogačar, Valentin Madouas, Dylan van Baarle
⭐ Vocsnor, Tom Pidcock, Mads Pedersen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.