Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 136 ... 349 350
Quesada Quesada

Volgens een geüpdate versie van de startlijst starten de volgende renners in Sarthe:
Mick van Dijke
Jos van Emden
Olav Kooij
Loe van Belle
Owen Geleijn
Lars Boven

Yeez

Mick is even afwachten. Misschien moet die invallen id ronde gezien zijn verkenning van vandaag. Anders wel mooi voor Kooij om daar te sprinten

@kelderfan ook in sarthe mogen er vd organisatie maar 6 starten, dus geen man te weinig ;)

Laatst gewijzigd
AWestie

Ik doe niet alsof, maar hoef het niet zelf te proberen. Alsnog dank voor je linkje. En ik heb inderdaad niks met Peterson.

kelderfan

Dank je wel @Yeez maar wie wordt de gelukkige, mocht Mick de RVV doen.😉

Yeez

Ik gok een renner vd academy. Of mick doet vlaanderen en 2 dagen later alweer sarthe…

Rahim Vlasblom
admin

Volta Limburg Classic is toch ook weer aangepast. Geen Archie Ryan maar Gijs Leemreize die daar zijn opwachting maakt en Eenkhoorn vervangt Dekker.

Laatst gewijzigd
Petje

WvA in Luik zou een verlenging van zijn voorseizoen zijn ipv RvV en die kan hij nog winnen ook... Maar nog niets over vernomen natuurlijk.

AWestie

Via Sporza[/url] nog een korte reportage. Ik hoop dat The Bloodhound Gang niet blijft hangen en het viel me hier dan weer op dat Sammy voor de verandering juist geen mondkapje hoeft te dragen terwijl de ploeg hier juist de afgelopen weken heel scherp op was.

Laatst gewijzigd
xistnc

Hebben ze je nou alweer niet gebeld?

tdola

Met de selectie voor Volta mi de bevestiging dan van Dijke evt RVV rijdt ipv van Aert.
Daarover nog geen nieuws lijkt t.....

Yeez

Die houden ze als reserve achter de hand idd

AWestie

#announceWout (of Mick)

Quesada Quesada

Ze houden het wel spannend :p

AWestie

"Er is geen nieuws over Wout van Aert", vertelde de woordvoerder voor de persbabbel. "We moeten de beslissing nog afwachten. Die zal genomen worden door de renner, de ploegleiding en de medische staf."

Mogen we dan vandaag nog nieuws verwachten? "Dat kan ik moeilijk zeggen. Er is geen nood om dat zo snel mogelijk te doen. Maar als het anderzijds duidelijk is, dan zullen we communiceren." Mocht Van Aert Antwerpen niet halen, dan wordt Mick van Dijke zijn vervanger. Via https://sporza.be/nl/2022/04/01/livestream-persconferentie-jumbo-visma-nog-geen-nieuws-over-wout-van-aert~1648816904182/

Laatst gewijzigd
tdola

Dat er nu nog niet besloten is dat van aert niet start, kunnen we iig als positief opvatten lijkt me, echt hoge koorts/ziek in bed, dan was t nu al klaar geweest lijkt me voor zondag.
afwachten maar.....

tdola

Helaas helaas, covid+ van aert.k.u.t.
Hopen snel herstel en herkansing in Parijs roubaix!?

Quesada Quesada

Enorm balen. Maar ik ben positief gestemd: Tiesj pakt em zondag!
Wat betreft Wout oogt hij niet heel ziek op het filmpje. Mocht dat zo blijven, dan hopelijk snel herstel en hoop houden op Parijs-Roubaix + misschien Fleche en Luik erachteraan?
Gaan het zien. Eerst maar eens herstellen.

Turtlehead

Had Jumbo maar een orgie georganiseerd in januari.

AWestie

Nieuw jaar nieuwe forum problemen, vorig jaar al die 'next' en nu al die achteraf berichtjes. Je zou er bijna moe van worden.

WvA moet alleen zijn rustperiode opschuiven als het echt nuttig is voor hernieuwde doelen en het niet zijn programma voor TdF bemoeilijkt.

Fanny

Na de aankondiging dat Van Aert niet zal starten in de RVV start vervolgens ook Bouwman volgens PCS niet meer in de Volta Limburg Classic nadat eerder al Dekker en Van Belle niet konden starten. Waarschijnlijk ook ziek geworden.
Deze renners werden nog vervangen nog door Leemreize en Eenkhoorn.
JV zal dus waarschijnlijk maar met 6 renners starten.
Er waart toch een vreemde ziekte in het profpeloton en dus ook bij JV ondanks alle maatregelen van de ploeg.
Het lijkt erop dat de startlijsten regelmatig de komende tijd op het laatste moment nog zullen worden aangepast in allerlei nog te beginnen koersen.
Wordt een vreemd wielerjaar met regelmatig zieke renners.

Laatst gewijzigd
$kedel

Het feit dan Van Aert niet van start gaat mag de pret niet drukken zondag. Ik verwacht toch echt vuurwerk van de Jumbo-bloodhounds.

⭐⭐⭐⭐ Mathieu van der Poel
⭐⭐⭐ Tiesj Benoot, Christophe Laporte
⭐⭐ Tadej Pogačar, Valentin Madouas, Dylan van Baarle
⭐ Vocsnor, Tom Pidcock, Mads Pedersen

Laatst gewijzigd
Robert

Bouwman ook niet op de definitieve startlijst van de volta volgens de site van de organisatie. Strava is ook al een week leeg met activiteiten. Wellicht ziek.

Cen Morawec

Verwachten jullie ook vandaag een mooi wedstrijd in Limburg? Met kansen voor ons "lokaal idol en held" Tom? Van harte wens ik hem een duidelijke overwinning. Nog iemand vandaag in Gulpen?

Anas

Het is leuk om een ​​interview met Tom te lezen waarin hij overtuigend lijkt. "Maar ik wil mezelf pijn doen, proberen winnen. Ik weet ook wel dat dat nu een lastig verhaal wordt."
ik verwacht een agressieve koers van hem vandaag en in de amstel

Turtlehead

Ik hoop vooral op mooie daden van Tom, die praatjes waren in zijn topjaren al tenenkrommend.
Als met een sterk gemankeerde voorbereiding 'de Giro winnen' je referentiekader is, dan hebben we vorig jaar gezien hoe dat kan aflopen #camion.....

1 2 ... 136 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.