Spijtig genoeg geen Gesink in Baskenland ondanks zijn betere vorm in Catalonië. Hij wordt vervangen door Leemreize. Reden onbekend
Quote van de website: ''Naast Roglic en Vingegaard staan namens Team Jumbo-Visma Milan Vader, Gijs Leemreize, Chris Harper, Sepp Kuss en Pascal Eenkhoorn aan de start van de Ronde van het Baskenland''.
Zou je Foss niet de AGR kunnen laten rijden? Roglic heeft m vorig jaar ook gereden toch en niet onverdienstelijk?
Want nu staan daar volgens PCS: Van Aert, Dumoulin, Benoot, Laporte, Teunissen en Van Hooydonck, maar met name voor die laatste twee zal de AGR wel te zwaar zijn? En Van Aert is natuurlijk ook onzeker nu. Echt zonde dat je Tosh mist ook.
Van Aert die er niet bij is lijkt me iets meer dan een kleine nuance.
Prima koers van de overgebleven renners. Laporte in de sloot, maar nog netjes toptien. Benoot niet de benen van woensdag maar wel tot in de diepe finale knokkend voor een toptien. De rest goed op niveau, met Van Dijke met een heel goed debuut
Het is een feit, dat Tiesj het erg moeilijk had, maar Christoph Laporte moest een inhaalslag maken na een valpartij. Dus dat die niet verder dan een top-tien is gekomen, lijkt mij niet slecht, Het is gewoon jammer dat kopman Wout Van Aert er niet bij is. Hopelijk kan hij Parijs - Roubaix halen.
Erg jammer geen van aert, nu 9e en 12e of 13e ofzo.
Laporte en benoot waren niet sterk genoeg vandaag moeten we gewoon eerlijk zeggen.
Of van aert bij pogi en vdp had kunnen blijven??? Ik twijfel maar we zullen t nooit weten.
Nu hopen op baskenland en benieuwd wie agr en pr gaan rijden en of van aert nog vooral pr kan halen...
Vooral frusterend om naar zo'n koers te kijken wetende dat Wout er voorin gewoon bij had gezeten.
Tiesj met een mindere dag. Zat veel achterin het peloton.
Laporte met valpartij wat hem veel energie heeft gekost.
Mick met een mooi debuut!
Al met al geen top koers maar ook niet heel slecht.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.