Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 137 ... 349 350
Het Jachtluipaard van Numansdorp

Ik verwacht eigenlijk meer van Eenkhoorn en Pluimers dan van Dumoulin vandaag, maar hij mag me voor het eerst in 2 jaar tijd best eens positief verrassen.

Sandy Casar

Spijtig genoeg geen Gesink in Baskenland ondanks zijn betere vorm in Catalonië. Hij wordt vervangen door Leemreize. Reden onbekend

Quote van de website: ''Naast Roglic en Vingegaard staan namens Team Jumbo-Visma Milan Vader, Gijs Leemreize, Chris Harper, Sepp Kuss en Pascal Eenkhoorn aan de start van de Ronde van het Baskenland''.

S. Morgenstern

Dumoulin was toch einde carrière vorig jaar? Lijkt me dat een zilver medaille op de spelen en zijn rijden in BinckBank toch een positieve verrassing moeten zijn geweest..

tdola

Geen foss dus in baskenland.
Zal die helemaal geen koersen rijden meer ri giro? Lijkt erop of sartre? Maar lijkt me onwaarschijnlijker

S. Morgenstern

Sartre zou kunnen voor de hoogtestage toch? Zal ook van zijn blessures afhangen

Robert

Voor Gesink was het denk ik ook wel wat snel. Hij is net klaar met Catalunya.

BraboCycling

Zou je Foss niet de AGR kunnen laten rijden? Roglic heeft m vorig jaar ook gereden toch en niet onverdienstelijk?

Want nu staan daar volgens PCS: Van Aert, Dumoulin, Benoot, Laporte, Teunissen en Van Hooydonck, maar met name voor die laatste twee zal de AGR wel te zwaar zijn? En Van Aert is natuurlijk ook onzeker nu. Echt zonde dat je Tosh mist ook.

Laatst gewijzigd
tdola

'@rahimns
Selectie baskenland leemreize ipv gesink zou moeten.

AWestie

Wat een irritant commentaar op L1, Dumoulin voor, Dumoulin na en na nog wat over Tom even wat informatie over de oud wereldkampioen tijdrijden in Bergen.

Daarover gesproken: hij is op de voorposten, da's fijn.

Robert

Jammer van die lekke band de laatste kilometers van Tom.

Rahim Vlasblom
admin

'@tdola ik weet het maar ik had al net wat gewijzigd en als ik dat kort daarna nog eens doe dan verdwijnt dat bericht weer. Ik ga zo weer wat doen en dan pas ik dat aan.

IK

Gesink schreef op zijn Instagram, dat hij om familiale redenen niet bij de Ronde van Baskenland zal zijn.

ti-raleigh

4e Laporte
11e Benoot
18e Teunissen

Laatste man

Onbegrijpelijke tactiek. Was of meegegaan (Mick of Timo) of wacht to later in de koers. Affini oproken en Mike in de wind is echt nergens voor nodig zonder Wout.

tdola

Een renner van tjv in kopgroep hadden ploegen als uae, alpecin ed wrs niet toegelaten.
Affini doet nu wel wat, maar niet al te veel, en na 200km heeft ie sowieso wrs meer weinig rol van betekenis. En zo neem je toch soort van verantwoordelijkheid.

horsm

Mooi debuut van aVan Dijke.

wieler4live

Weer dat onze manen niet thuis geven in een monument natuurlijk is wva er niet bij maar ik vind het toch minimaal voor een ploeg die de beste wilt zijn in het voorjaar

S. Morgenstern

Van Aert die er niet bij is lijkt me iets meer dan een kleine nuance.

Prima koers van de overgebleven renners. Laporte in de sloot, maar nog netjes toptien. Benoot niet de benen van woensdag maar wel tot in de diepe finale knokkend voor een toptien. De rest goed op niveau, met Van Dijke met een heel goed debuut

kelderfan

Het is een feit, dat Tiesj het erg moeilijk had, maar Christoph Laporte moest een inhaalslag maken na een valpartij. Dus dat die niet verder dan een top-tien is gekomen, lijkt mij niet slecht, Het is gewoon jammer dat kopman Wout Van Aert er niet bij is. Hopelijk kan hij Parijs - Roubaix halen.

tdola

Erg jammer geen van aert, nu 9e en 12e of 13e ofzo.
Laporte en benoot waren niet sterk genoeg vandaag moeten we gewoon eerlijk zeggen.

Of van aert bij pogi en vdp had kunnen blijven??? Ik twijfel maar we zullen t nooit weten.

Nu hopen op baskenland en benieuwd wie agr en pr gaan rijden en of van aert nog vooral pr kan halen...

Quesada Quesada

Vooral frusterend om naar zo'n koers te kijken wetende dat Wout er voorin gewoon bij had gezeten.
Tiesj met een mindere dag. Zat veel achterin het peloton.
Laporte met valpartij wat hem veel energie heeft gekost.
Mick met een mooi debuut!
Al met al geen top koers maar ook niet heel slecht.

AWestie

Er is naar behoren gereden. Er had meer in kunnen zitten en je verwacht met twee lichte favorieten toch iets meer maar beide heren zijn natuurlijk nog niet van het niveau Pog-Poel.

Hoe dit met Van Aert was geweest zullen we nooit weten.

xistnc

4e Laporte
11e Benoot
18e Teunissen

Ik zeg: dikke kudo's.

AWestie

Na Bahrein zouden we het beste team zijn, als ik de beste drie man aanhou?

kelderfan

Gelukkig bezorgt Hagenes nog blos op het gezicht van de baas. Jammer dat zij die Stian Fredheim niet hebben kunnen strikken. Die heeft ook een dikke kudo verdiend.
Per is naar een mooie 2e. plaats geklommen en ook doet Jesse Kramer goed mee, als 1e. jaars.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 137 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.