'@Rawolf; ik zie van Aert niet als enige kopman; wel als dé leider. Als je daar achter al Benoot, Laporte en Teunissen hebt als schaduwkopmannen, hoeft voor mij de gok niet met Dumoulin er ook nog bij. Al kan je bv in de Strade en de Amstel wel kijken hoe het loopt tussen van Aert en Dumoulin. In het Vlaamse werk zou ik het laten.
Mee eens. Ik denk dat Tom in wedstrijden als de strade, agr en luik zeker van toegevoegde waarde is, maar de vlaamse kern lijkt nu sterk genoeg.
Mike heb ik persoonlijk wel afgeschreven als schaduwkopman. Misschien niet in kleinere wedstrijden, maar wel de wedstrijden met meer hellingen, zoals rvv en e3
'@Kelderfan; zou kunnen, ben benieuwd wat de keuze daar wordt. Persoonlijk denk ik wel dat het mogelijk moet zijn dat van Aert z'n piek plant van de RVV tot Roubaix en dat de Amstel wel moet kunnen als wedstrijd er tussenin. Vorig jaar reed hij die koers aanvallend; eventueel kan hij dit jaar in de buik van de grote groep blijven zitten en op een sprint mikken.
Ik bedacht plots nog iets anders dan die selectievoorbesprekingen: weer een ouderwetse poll. Die van vorig jaar was wel een klein succesje vond ik. Deadline zaterdag 18:00, gelieve eenmaal in te vullen (ik verplicht jullie expres niet om ook nog in te loggen o.i.d.): https://forms.gle/gYXA7SvJj8HgzW2t9
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.