Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 15 ... 349 350
kelderfan

'@rahimns, @Yeez;
Jullie als kenners van de club. Ik heb een wel heel "domme vraag". Is TJV uit gewinkeld? Na de bekendmaking van wouw Benoot had ik zo'n zinsnede verwacht bij het commentaar of heb ik iets gemist in deze.
Want ik denk, dat TJV nu ook wat kleinere koersen kan inplannen met 29 renners en een paar (o.a. Tim), die staan te trappelen om mee te doen.

Flowtosti

Lijkt me niet dat Van der Sande er in finales nog bij gaat zijn. Heeft bij Jumbo toch andere rol gekregen?? Diens carriere met eigen kansen is wel over.

Poeksel

Ik denk dat ze voor Benoot al in principe klaar waren, dat zal nog steeds gelden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik zag in diverse berichten staan dat de ploeg eigenlijk al klaar was en dat Benoot een extraatje was die ze niet konden laten lopen toen die weer op de markt kwam en ja dus het lijkt me wel. Verder is er nou ook niet heel veel interessants meer te halen en lijkt me nu ze binnenkort gaan beginnen met hun voorbereidingen op het nieuwe jaar wel duidelijk dat ze klaar zijn voor komend jaar.

Verder zal het afwachten worden wat het programma wordt maar ik verwacht niet dat er opeens een rits aan extra koersen op het programma worden gezet. De filosofie die ze nu al een paar jaar volgen dat ze gaan voor kwaliteit en niet een kwantiteit aan koersen zal echt niet aan de kant geschoven worden. Wel zal het kunnen dat ze in het voorjaar nu iets meer koersen gaan rijden omdat de klassieke kern wat is gegroeid. Er is wel een kleine verschuiving maar het zal afwachten zijn. In dat opzicht ken jij deze club net zo goed als de rest die hier met regelmaat rondhangt.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat is wederom mooi nieuws maar nu voor de dames, die een WT-licentie hebben gekregen van de UCI.

kelderfan

'@rahimns
Ik bedoel ook niet veel koersen, maar je hebt nu 29 renners, waarbij een stel jonge honden
Die willen natuurlijk aan de bak. Ik vroeg omdat Team Qhubeka Assos geen licentie krijgt van de UCI.
Trouwens ik ben heel blij met 29 renners nu, want die Vader zal een beperkt programma krijgen, schat ik zo in.
Ik ben benieuwd naar het programma en ik vind 't ook prima, dat TJV nu eerder met de betreffende mannen zo'n belangrijke koers als RVV gaat verkennen.
Met Wout erbij heeft 't team een wel hele grote stap gezet Nu doe je echt op alle terreinen mee.
De voorjaarsklassiekers met Wout Van Aert, Christoph Laporte en Mike Teunissen;
De Waalse klassiekers plus AGr met Roglic, Dumoulin, Vingegaard en Benoot;
De Grote en kleine WT-rondjes met Roglic, Kruijswijk, Vingegaard en Kuss;
De koersen met sprinkansen voor Dylan Groenewegen en Olav Kooij.

AWestie

Ik denk dat het verschil best gemakkelijk te maken is tussen de casus Tolhoek, Higuita en Yates. Higuita deelde geloof ik zelf zijn bijdrage en had daar blijkbaar niks over vermeld bij zijn werkgever. Kan zomaar zijn dat Antwan al met goedkeuring van TJV op z'n Trek mag rijden. Yates werd stiekem gekiekt vorig jaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik denk dat we gewoon even moeten afwachten, over een paar weken is de teampresentatie en dan weten we gauw genoeg meer over de programma's en de koersen die de ploeg wil gaan rijden. Voor nu is het allemaal giswerk. En zie jij bij Qhubeka dan een renner die nog wat toevoegt aan deze ploeg... niet echt toch

$kedel

Ik verwacht wel dat ze iets meer vlaamse wedstrijden gaan rijden met deze selectie. Dat was de laatste seizoenen ook iets minder geworden met de krappe selectie en corona.
Wedstrijden als de Koksijde Classic en de Scheldeprijs voeg ik alvast toe aan het programma;)

Laatst gewijzigd
Michieltje

Nokereeeeeee

Beer

Samyn aub!

kelderfan

Mag ik ook roeptoeteren
In ieder geval de KBK. Omloop is dan voor Benoot en de KBK is vast en zeker voor Laporte.
Tevens Nokere (goed zo Michiel) en op de zelfde datum Milaan - Turijn met o.a. Foss, Hessmann, Kooij, Ryan en Vader..🎉

Laatst gewijzigd
sukhoruchenkov

Zou Kevin Inkelaar niet een optie kunnen zijn om nog toe te voegen aan de selectie? Ik zie zijn naam hier eigenlijk nooit voorbij komen, maar is toch een talentvolle jonge Nederlandse klimmer. Heeft het afgelopen seizoen de nodige pech gehad begrijp ik, maar het talent zal niet zomaar weg zijn.

AWestie

Nee, het team is rond

En voor wie de vorige bladzij nog gemist hadden: https://forms.gle/gYXA7SvJj8HgzW2t9

Laatst gewijzigd
wieler4live

Weet iemand of Dennis en of Harper het Australische kampioenschap gaan rijden volgende maand? Of is zelfs dat nog niet bekend?

Yeez

Harper denk ik wel. Dennis misschien de tt, maar die slaat de wegwedstrijd vaak over

kelderfan

Sepp Kuss rijdt zijn rondjes in Colombia. Gaat TJV daar beginnen?

Barttej

'@kelderfan
Nee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan hij is daar voor een bedrijf die fietstourtochten organiseert... heeft verder niets met JumboVisma te maken.

Laatst gewijzigd
AWestie

Dylan gaat weg, wow

Wheely

Een plekje beschikbaar dus, hoe gaan ze dit invullen?

Barttej

Geen plaats beschikbaar. Benoot in plaats van Groenewegen. Vrij logische stap van Groenewegen doordat er weinig kansen er meer waren bij de ploeg.

T80JZ

Hoe zo wow. Het vertrek van Groenewegen was te verwachten, misschien niet dit jaar dan wel volgend jaar. Voor beiden het beste.

Michieltje

Genoeg rappe mannen nu, als ze al een extra renner toevoegen dan geen sprinter lijkt me. Dit biedt wel mogelijkheden voor een Kooij om bv een Giro te rijden. Ik kan hier wel mee leven

Xevar

Met Kooij hebben ze ook al zijn opvolger in huis, die jongen is een pak getalenteerder dan Groenewegen is.
En dan hebben ze van Aert, Laporte, Dekker, Teunissen, van Dijke ook nog genoeg rappe mannen die een sprint kunnen winnen.

1 2 ... 15 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.