Plugge doet het prima, maar de connectie met en het instappen van Robert van der Wallen heeft vele deuren geopend. Die is op wel meer terreinen in de sport (PSV) een spin in het web en hij heeft zijn nek uitgestoken samen met de Lotto toen het hele project rond de ploeg op apegapen lag. Ook nu nog is hij volgens mij commissaris en kan er voor diverse zaken een beroep op hem worden gedaan, ik meen mij te herinneren dat hij Tom zijn salaris ophoestte.
Hij zou buiten levensgevaar zijn werd eerder gemeld. Daarna was de situatie stabiel, maar dat kan ook stabiel zijn in een (al dan niet kunstmatig) comateuze toestand. De vaagheid van het bericht doet niet veel goeds vermoeden wwt mij betreft. Normaal gesproken wordt het wel gemeld als er echt positief nieuws is. Maar het blijft gissen. Het is wellicht handiger om duidelijkheid te verschaffen als je dat wil voorkomen, maar dan gaan we weer terugvallen in de discussie over het vrijgeven van medische gegevens. Daarin trekt Jumbo-Visma in ieder geval een duidelijke lijn. Ik weet niet meer dan wat de ploeg meld op sociale media en zal wil ook geen voorbarige conclusies trekken.
Mick van Dijke die in zijn debuutjaar zowel RVV als PR rijdt. En dat in zo'n sterke selectie. Prachtig en knap!
En mooi natuurlijk voor de ploeg dat Van Aert kan starten. Fijn voor hem zelf maar ook gunstig voor bijv. Laporte. Stiekeme hoop overigens dat Van Aert zelf gaat vlammen, ook al tempert Zeeman de verwachtingen.
Ja, dat is zeker goed nieuws met zo'n klepper als Wout Van Aert erbij. En goed dat ook Mick van Dijke erbij kan zijn, want die maakt echt grote stappen voorwaarts.
Ik hoop dat Mike zijn schroom eraf gooit en mee gaat doen in de finale, want hij met Laporte en Van Hooydonck zijn de mannen voor Parijs - Roubaix. Go, go Mike want je bent een topper.
Wat een Oerlelijk shirt van JV in de TdF 😖😞👎
Veruit de minste van het hele peloton.
Typisch Marketingpraat onzin.
Lijkt wel of er een grote pot bruine verf erop is gevallen met daarop qua kleur totaal niet bijpassende sponsornamen.
Daar gaan ze er weinig van verkopen.
Zal wel een zwarte of bruine wielerbroek bij komen.
Het ergste vind ik nog dat we straks de renners van JV op TV waarschijnlijk moeilijk kunnen volgen.
Hopelijk gaan Roglic, Van Aert of andere renners zsm proberen in een ander shirt (klassementstrui) te gaan rijden.
Had mi dan geprobeerd een shirt te maken met alléén Van Gogh en zijn kleurrijke Franse Zonnebloemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.