Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 153 ... 349 350
Loek de Rooij

Het Twitter bericht over Milan Vader stemt mij nog niet echt gerust. "His situation is stable". Dat soort berichten zag je ook bij Amy Pieters en Michael Schumacher. Laten we hopen dat ik te negatief ben hier.

peerduell

'@murcia Zo zie je maar weer dat wat juiste duiding belangrijker is dan onwetendheid

Murcia

Plugge doet het prima, maar de connectie met en het instappen van Robert van der Wallen heeft vele deuren geopend. Die is op wel meer terreinen in de sport (PSV) een spin in het web en hij heeft zijn nek uitgestoken samen met de Lotto toen het hele project rond de ploeg op apegapen lag. Ook nu nog is hij volgens mij commissaris en kan er voor diverse zaken een beroep op hem worden gedaan, ik meen mij te herinneren dat hij Tom zijn salaris ophoestte.

Laatst gewijzigd
AWestie

Ik heb het in de updates rond Vader misschien niet gelezen, maar wordt hij nog in slaap gehouden dan? Stabiel en wakker is inderdaad wat anders dan stabiel en nog kunstmatig in slaap gehouden.

@Murcia Op die naam (en BrandLoyalty) kon ik even niet komen. Belangrijke spil ja.

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

'@AWestie, dat is dus compleet onduidelijk voor mij.

Yeez

Jongens zullen we stoppen met dat suggestief gedoe? Nergens blijkt dat die in slaap wordt gehouden. Was overigens ook aanspreekbaar toen de koersdokter hem vond blijkt uit een interview met de desbetreffende arts

Laatst gewijzigd
AWestie

Het is onduidelijk voor ons, dus vragen we. Weinig suggestief aan. Dank voor de verduidelijking, @Yeez.

Yeez

Uit alleen het woordje stabiel kun je toch niet linken naar de situaties van pieters en Schumacher…

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez hij werd wel degelijk onder narcose gehouden, alleen is niet bekend of dat nou nog het geval is. Verder zegt stabiel inderdaad niets of hij buiten levensgevaar is. Het zegt alleen dat situatie tov een week geleden niet verslechterd is.

Loek de Rooij

Hij zou buiten levensgevaar zijn werd eerder gemeld. Daarna was de situatie stabiel, maar dat kan ook stabiel zijn in een (al dan niet kunstmatig) comateuze toestand. De vaagheid van het bericht doet niet veel goeds vermoeden wwt mij betreft. Normaal gesproken wordt het wel gemeld als er echt positief nieuws is. Maar het blijft gissen. Het is wellicht handiger om duidelijkheid te verschaffen als je dat wil voorkomen, maar dan gaan we weer terugvallen in de discussie over het vrijgeven van medische gegevens. Daarin trekt Jumbo-Visma in ieder geval een duidelijke lijn. Ik weet niet meer dan wat de ploeg meld op sociale media en zal wil ook geen voorbarige conclusies trekken.

Sandy Casar

https://themasterpiece.teamjumbovisma.nl/

Het tourshirt. Erg fraai!

YogiBear

Wout start volgens Sporza.

Murcia

Tourshirt vind ik geslaagd,die link met o.a. van Gogh is natuurlijk super slim maar het ziet er ook mooi uit. Een startende Wout is altijd super,geeft de hele ploeg een boost.

madeinstars

ben niet weg van dat shirt. Hopelijk oogt het in het echt mooier.

AWestie

Ja ik ben vooral benieuwd naar hoe het er in het echt uit ziet. Nu lijkt het van een afstandje op het shirt na Roubaix 2021.

madeinstars

Overigens mooit dat Mick van Dijke P-R rijdt. Die maakt echt grote stappen.

Quesada Quesada

Mick van Dijke die in zijn debuutjaar zowel RVV als PR rijdt. En dat in zo'n sterke selectie. Prachtig en knap!

En mooi natuurlijk voor de ploeg dat Van Aert kan starten. Fijn voor hem zelf maar ook gunstig voor bijv. Laporte. Stiekeme hoop overigens dat Van Aert zelf gaat vlammen, ook al tempert Zeeman de verwachtingen.

kelderfan

Ja, dat is zeker goed nieuws met zo'n klepper als Wout Van Aert erbij. En goed dat ook Mick van Dijke erbij kan zijn, want die maakt echt grote stappen voorwaarts.
Ik hoop dat Mike zijn schroom eraf gooit en mee gaat doen in de finale, want hij met Laporte en Van Hooydonck zijn de mannen voor Parijs - Roubaix. Go, go Mike want je bent een topper.

madeinstars

Denk niet dat 'schroom' het probleem is bij Mike.

Fanny

Wat een Oerlelijk shirt van JV in de TdF 😖😞👎
Veruit de minste van het hele peloton.
Typisch Marketingpraat onzin.
Lijkt wel of er een grote pot bruine verf erop is gevallen met daarop qua kleur totaal niet bijpassende sponsornamen.
Daar gaan ze er weinig van verkopen.
Zal wel een zwarte of bruine wielerbroek bij komen.
Het ergste vind ik nog dat we straks de renners van JV op TV waarschijnlijk moeilijk kunnen volgen.
Hopelijk gaan Roglic, Van Aert of andere renners zsm proberen in een ander shirt (klassementstrui) te gaan rijden.
Had mi dan geprobeerd een shirt te maken met alléén Van Gogh en zijn kleurrijke Franse Zonnebloemen.

goldone123

Ik vind het een prima shirt.

Michieltje

Vind em ook spuuglelijk, alsof iemand op zn muil is gegaan tot bloedens aan toe.

Kunsttechnisch lijkt het meer op Cobra gesmijt

BraboCycling

Van Baarle in onderhandeling met TJV, droom versterking zou dat zijn!

Murcia

Lijkt mij volstrekt logisch, Dylan is enige Nederlandse toprenner die beschikbaar is en je hebt dus weer een renner voor zowel voorjaar als het rondewerk. Mocht het lukken met hem en Tratnik sla je een gouden slag nog ver voor augustus en kun je weer doorselecteren.

Sandy Casar

Meer dan prima transfer

1 2 ... 153 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.