Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 156 ... 349 350
kelderfan

Staune-Mitte laat zien, waarom ik hem nog beter acht, dan bijv. Rick Plumers, die ik ook wel zie zitten om een stap hoger te zetten.
@Murcia
TJ Dames willen bij de top horen, maar zonder Vos doen zij niet mee in de finale. Dat is jouw overbekende dooddoener "Kort door de bocht".

Murcia

'@kelderfan
Ben je nog steeds zo bezig met je scorebordjournalistiek? Zo een opmerking over TJV dames die bij de top willen horen is een algemene lege stelling waar ik niks mee kan. Als Beekhuis zichzelf verbeterd dit jaar vind ik dat gewoon goed en ben ik niet zoals jij meteen bereid om haar bij het grof vuil te zetten. Zonder Vos rijd je hier niet mee voor de prijzen en kijk je dus als het even kan verder dan de neus lang is. Jouw oplossing is 10 van de 10 keer om dan maar Longo Borghini aan te trekken of de andere dames op het podium maar we leven nu eenmaal in de realiteit waarbij men de ploeg wil opbouwen zonder met geld te smijten.

kelderfan

Staune wordt uiteindelijk 6e. na zijn late aanval onder het vod, wat helaas niet heeft geleid tot top-vijf.

goldone123

'@kelderfan volgens mij is staune meer een klimmer dan, dan klassiek toch, als dat zo is is dit netjes.

kelderfan

'@Murcia
Bij jou is alles koek en ei, oh, je paasei. Want Beekhuis is een vrouwelijke knecht en ik zeg nergens, dat zij 't slecht heeft gedaan, maar de dames hebben niet meegedaan voor de knikkers en dat is scorebord-journalistiek.
Jij volgt 't wielrennen wel en wie heeft de naam van Longo Borghini gedropt. Dat is een steengoede renner, maar die zit goed bij haar ploeg.

Michieltje

Ja Staune is een klimmer en Pluimers, die vorig jaar 2de werd in LBL, niet. Dat Pluimers ook scoort ik LBL zegt vooral iets over zijn veelzijdigheid

kelderfan

'@Michiel
Hij heeft goed meegedaan want hij komt als 11e. over de streep en ook Boven zat in dezelfde groep. Daarnaast heeft Van Bekkum ook zijn steentje bijgedragen.

peerduell

'@Murcia Labecki ging uitstekend mee maar werd 2x door een lekke band teruggeslagen en heeft veel energie verspeeld met haar terugkeer aan het front. Dan kan het op zijn als de beslissing valt.

Murcia

'@peer
Dank! Wist ik niet en dat geeft nog maar weer eens aan dat de onthoofde ploeg het niet bar slecht heeft gedaan. Voor het seizoen heb ik al gezegd dat naast Vos en Henderson de ploeg moet werken aan meer progressie in de tweede en derde lijn. Beekhuis lijkt me iemand die van de derde lijn wat is opgeschoven al is het nog steeds geen winnaarstype. De jonge Riedmann kan dit op termijn worden en Labecky zou dat nu al moeten zijn maar haar kracht zit meer in de etappe koersen met haar sprintvermogen in gedecimeerde pelotons

AWestie

Van Baarle bevestigt interesse TJV bij Sporza

Murcia

Nog in gesprek met INEOS maar dat hij openlijk spreekt over de interesse van TJV vind ik wel opvallend, normaal hullen renners zich in stilzwijgen. Wat hij ook gaat beslissen, zijn bankrekening gaat er nog wat rooskleuriger uitzien.

tdola

Dat van baarle iig in gesprek is met tjv is positief, had ook kunnen zeggen ik zit goed bij ineos en verleng. Gelopen race lijkt me nog niet.

Voor tjv belangrijk lijkt me gezien Nederlander. Voordeel is opkomst van sheffield en Turner bij ineos lijkt me, dat maakt van baarle daar misschien iets minder noodzakelijk.

Cycling

Pidcock zou ook vertrekken bij INEOS. Uiteindelijk gewoon een supercontract getekend bij INEOS. De kans is groot dat Van Baarle een identiek spel speelt.

Michieltje

Waarom is de kans groot?

kelderfan

'@Michiel
Ik denk ook dat de kans groot is, dat Van Baarle gewoon blijft; hij zegt zelf ik ben in onderhandeling met Ineos en ja, JV heeft interesse.
Dan zie ik die Tratnik eerder aansluiten.
On: Vooraf aan Parijs - Roubaix hebben Van der Poel, Florian Vermeersch en Van Aert een leuk onderonsje. Er word kennelijk lekker gelachen.
Als Van Baarle niet komt, dan lijkt die Florian Vermeersch ook wel een om in de gaten te houden.

tdola

'@kelderfan
Heb je interview geluisterd?
Van baarle zegt duidelijk dat hij met beide ploegen in gesprek is.
Dus niet alleen onderhandelen met ineos en dat tjv interesse heeft.
En dat zet de deur dus iig wat open voor een transfer naar tjv, al is het dus geen gelopen koers.

kelderfan

'@tdola
Quote: "Het gerucht van een nakende transfer van Dylan van Baarle van Ineos naar Jumbo-Visma doet al enkele dagen de ronde. Zelf ontkent de 29-jarige renner het nieuws ook niet.
"Er is inderdaad interesse. Maar ik ben nu nog in gesprek met mijn huidige ploeg. Dus meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen", vertelde Van Baarle, de nummer 2 van de Ronde."
Nee ik heb 't interview niet afgeluisterd, maar hierboven een quote en dat zegt toch alles!.

kelderfan

'@tdola
Ik heb inmiddels bij de NOS geluisterd naar een interview met Dylan van Baarle. Daarin zegt hij precies 't zelfde, als in mijn quote.
Wat de transfer betreft ben ik blij als hij gaat tekenen bij JV, want dat maakt de Vlaamse kern super sterk.

De Zeboe van de Zoncolan

Bij het AD zegt hij met beide ploegen in onderhandeling te zijn.

Yeez

Wout is steengoed na zijn pech. Wat een achtervolging. Steekt iedereen voorbij

AWestie

Dylan is een stuk duurder geworden en Wout fietst zich in vorm

tdola

'@kelderfan
Van baarle zegt letterlijk in interview sporza met ineos en tjv aan t praten.

Maar nu ook uae geïnteresseerd....wordt wrs lastig verhaal schat ik in.
Van aert 2e...knap en zonde tegelijkertijd.
Teunissen vind ik toch teleurstellend gezien hele 1e deel race geen trap teveel hoeven doen en toen t spel op de wagen ging moest hij afhaken. Maar dat vindt hij zelf wrs ook.

kelderfan

Ja die Wout Van Aert is echt steengoed om na zijn malheur op 't podium te eindigen.
Chapeau Wout met zijn2e. plek na toch een geweldige Dylan van Baarle.
Ik ben bang dat Dylan bij zijn club blijft.
Maar naast Wout wil ik ook Nathan Van Hooydonck benoemen, want die was heel sterk om Wout weer in positie brengen.
Jammer dat Laporte zoveel pech heeft moeten ondervinden in het begin van de wedstrijd.

Murcia

Wout was goed en dat is na de Corona een fijne constatering. Vandaag veel pech, was voor mij meteen al duidelijk dat hij in het bos pech kreeg want hij draaide daar als vijfde op van het peloton en later nog een keer maar telkens veerkracht en klasse getoond. Extra lekker zal zijn dat het verhaal dat in rechtstreekse confrontaties met Matthieu hij altijd minder is vandaag de prullenbak in kon. Nathan was uitstekend en Laporte heeft zich na zijn eigen pech volledig opgeofferd voor Wout. Affini, Roosen en Teunissen hun rol gespeeld al had ik stiekem de hoop dat Mike wat langer mee kon vooraan.

Yeez

sterkste wint vandaag. Wout top weer

1 2 ... 156 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.