De ploeg rijdt trouwens geen Frankfurt op 1 mei. Nieuwe wt koers, dus geen consequenties. Er rijden namelijk maar 11 vd 18 wt ploegen. Wt koers, dus er mogen geen renners vd academy starten, dan wordt het lastig 7 renners voor die koers te vinden, behalve mick v dijke en kooij. Derest gaat naar de giro, doet romandie of heeft er net een voorjaar opzitten. Tim v Dijke rijdt dan bretagne met de academy
Waalse pijl
Luik
Romandie
Giro
Hongarije
Veenendaal
Noorwegen
Is het programma tot 1 juni
quote:
"Hadden ze meer renners gehad voor Luik als ze Tour of the Alps wel hadden gereden? Die gedachtegang kan ik niet volgen, kun je hem uitleggen?"
Nee waarschijnlijk nog minder; maar kun jij nu uitleggen waarom JV maar met 3/5 man naar de LBL (een monument) gaat afreizen. Ik kom tot nu toe tot Vingegaard, Benoot en Van Aert, Of worden er nog renners ingevlogen vanuit Tenerife.
Wat was dan het goede punt met de Tour of the Alps, wat ook tot uiting kwam in de schaarste aan renners voor Luik? Begrijp je punt nog steeds niet, behalve dat je blijkbaar paniekerig wil doen over de voorlopige startlijst van Luik, maar waarom je dat koppelt aan de wens van Fanny rond de Tour of the Alps blijft me een raadsel.
Maar wat verklaart het dan precies, want "e.e.a" is wel erg vaag.
Verklaart het:
- dat er 'te veel' geblesseerden / zieken zijn?
- dat de selectie te smal is?
- dat er nog meer koersen (zoals tour of the Alps) op het programma moeten komen? (Zou raar zijn, maar verbaas me nergens meer over)
En als de verklaring dan bekend is, wat zou volgens jou dan de oplossing zijn van het 'probleem', Kelderfan?
Quote: "Maar wat verklaart het dan precies, want “e.e.a” is wel erg vaag."
Met e,e,a, kom je uit bij de hoogtestage, die ervoor zorgt, dat Kuss en Roosen LBL + Romandie combineren en dat is geen goed combinatie en 2e. Sam Oomen moet daarvoor de stage vroegtijdig verlaten en dat is ook geen goede zaak.
Het is in mijn ogen een noodgreep en de oorzaak is er teveel ja geblesseerde renners zijn.
Als je voldoende renners hebt zoals Ineos dan is geen probleem; maar ik zeg niet dat JV te weinig renners heeft.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.