Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 161 ... 349 350
kelderfan

Romain Grégoire heeft zijn volgende buit binnengehaald in de G.P. Palio del Recioto.
Nu is het wachten op Staune-Mitte.

Yeez

Gregoire heeft niks met jv van doen. Staune-mittet wordt 3e en ook archie ryan rijdt top 10

goldone123

Welke website gebruik je?

S. Morgenstern

Weet je zeker dat Oomen de hoogtestage vroegtijdig moet verlaten? Ik kan me goed voorstellen dat die er voor hem nu op zit, aangezien Catalonië - hoogtestage - Luik - Giro wel vaker gedaan wordt toch?

Waarom het nu voor Kuss, die volgens jou iemand is die juist wedstrijden nodig heeft, opeens niet goed zou zijn om voor zijn rustpauze twee koersen achter elkaar te rijden is me helemaal een raadsel.

Murcia

Ik heb toch nog steeds geen argument gehoord waarom de combinatie LBL en Romandie ongebruikelijk is. Dat de doelpalen worden verschoven en het opeens geen goede combinatie blijkt te zijn is natuurlijk geen antwoord. INEOS heeft twee renners meer dan JV en omdat zij de laatste successen hebben gehaald zijn zij nu kennelijk de maatstaf dit terwijl ze geen Development team kennen. Dus eigenlijk is de oplossing van kelderfan om naar 31 te gaan, volgend jaar weer gewoon 30 trouwens en daarmee de uitwisseling van development team en World Tourploeg wat moeilijker te maken.Argumenten spuien is zeer goed hier maar het telkens opportunistisch aanpakken qua oplossingen is wel wat irritant. Staune-Mittet en Ryan overigens prima bezig daar in Italië.

tdola

'@yeez

Waar haal je in hemelsnaam vandaan dat oomen van hoogte terugkomt en lbl gaat rijden??? Geloof ik namelijk helemaal niks van. Voorlopige startlijst moet je je echt niet op baseren.
Roosen en kuss dubbel lbl en romandie zou kunnen maar ook zeker niet zeker, zelfde opmerking als hierboven.

Wat we iig wel weten is dat eenkhoorn net als van emden niet op hoogte zit (en dus zeer zeer wrs ook niet meer gaat) voor de giro, want rijdt Waalse pijl.
Selectie Waalse pijl is duidelijk, zo lbl zal benoot, vingegaard en van aert zijn met ondersteuning, wrs deel vd renners die ook Waalse pijl rijden (of allen).

Fijn hessman weer fit. Enig idee hoe t met vd sande en t. Van dijke is? Wanneer gaan die weer koersen? Hofstede lang eruit lijkt me

kelderfan

'@S.Morgenstern
Heb je voorbeelden, dat JV-renners de combinatie Romandie + LBL hebben gereden?
@Yeez
Dat is weer goed van Staune om in zo'n klim-rit mee te doen om de knikkers en prima van Archie Ryan dat hij een toptien scoort. Mooi van die jongelingen, dat zich kunnen meten met andere grote talenten.

S. Morgenstern

Vorig jaar Pfingsten. De rest van de jaren mag je zelf bekijken als het je interesseert.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Murcia
Als volgend jaar hopelijk Van Baarle en Stratnik komen en dat waarschijnlijk Pluimers een kans gaat krijgen; naast mijn en @Michiel wens om ook Arensman te halen, dan wordt mijn wens voor uitbreiding wel erg groot, want wie moeten er allemaal voor wijken.
Zekere kandidaten, die wij kunnen bedenken zijn Hofstede en Dekker, maar de overige renners zonder contract lijken mij wel te blijven.

kelderfan

Ja Pfingsten, maar die mocht ook gelijk zijn biezen pakken. Dat lijkt mij een heel slecht voorbeeld.

S. Morgenstern

Wat een armoedig argument. Pfingsten was iemand die plekken in selecties op kon vullen, door zijn relatieve veelzijdigheid en de plek als één van de laatste renners in de selectie. Roosen past binnen de huidige uitstekend binnen dat profiel.

xistnc

Dan weet 'Timothy' vast wat hem te wachten staat?

kelderfan

Pfingsten was de sprintaantrekker van Dylan Groenewegen toch.

kelderfan

'@xistnc
Roosen zal zeker wel de nieuwe sprintaantrekker worden van Kooi; dus die zal zeker wel blijven.

S. Morgenstern

Vorig jaar was Pfingsten niet de vaste sprintaantrekker van Groenewegen. Reed heel wat koersen als eerste knecht van de klimmers.

Yeez

'@tdola ik kwam een foto tegen van foss, bouwman, dumoulin en oomen op hoogte.

Verder is die startlijst wel up-to-date, omdat wout er wel op staat en roglic niet. De eerste versie was nog met vader, vd sande en roglic. Verder wat @morgenstern zegt: catalonie, hoogtestage en luik is een gebruikelijke route richting de giro. Het is niet dat alle klimmers van de ploeg even lang en op dezelfde dagen een hoogtestage afwerken. Zo ging tom pas na de amstel en zat foss er bijvoorbeeld al vanaf 3 april.

Vd sande en tim van dijke trainen weer volgens strava. Tim staat op de planning voor bretagne met de academy en vd sande zal hongarije of noorwegen wel rijden. Dit heb ik al eerder gezegd, dus ik heb het idee dat je maar half leest

Laatst gewijzigd
YogiBear

Zag net op idl beelden van de wielbreuk van Van Aert en de snelle hulp van Roosen. Leek exact hetzelfde als bij Laporte. Wellicht is het hier al eerder voorbij gekomen, maar ik had dit nog nooit gezien en dan ook nog eens twee van hetzelfde team.

Fanny

'@Yeez
Quote: ik kwam een foto tegen van foss, bouwman, dumoulin en oomen op hoogte.
Yeez, waar heb je die foto kunnen zien ?

Murcia

Is een gevolg lijkt mij van het doorrijden op kasseien met een lekke band,dan gaan je spaken er gegarandeerd aan en is de band net vouwkarton. Wout gaf al aan dat hij ipv de rug van de strook door Wallers aan te houden hij naar de zijkant moest uitwijken en prompt lek reed op een steen.

Yeez

'@fanny als ik je dat zeg vind je mij een stalker denk ik ;) foto waarin foss was getagd op instagram

tdola

'@yeez
Omdat je een foto zag met oomen op hoogte denk je dat ie lbl rijdt!? Ik mis de logica.

Ik las idd eerder Tim bretagne met academy.
Vd sande had ik niet recent gelezen (of overheen gelezen), Noorwegen werd al gesuggereerd in jan/feb rond ploegenpresentatie.

Hopelijk beiden iig op de weg terug. Dekker in mei Hopelijk ook met nieuwe moed, moet nog een contract verdienen.

Goed werk van roosen daar in het bos, redt daar idd de koers van wout van aert. Knecht zijn wordt soms onderschat, maar dit was mijns inziens van onschatbare waarde.

Yeez

'@tdola pfff. Nee, omdat die op de voorlopige startlijst staat!

Quesada Quesada

Leuk gevonden @Yeez.
Dat lijkt me ook Chris Harper op de laatste foto (fietsend naast Foss), dus zullen ze met z'n vijfen op hoogtestage zijn?
Affini, Van Emden en Eenkhoorn gaan met name voor het vlakke mee naar de Giro dus voor hun is de noodzaak er niet echt.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Jos lijkt me überhaupt niet een type voor hoogtestages.

Anas

wie heeft er een link voor de foto?

1 2 ... 161 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.