Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 162 ... 349 350
Yeez

Doe maar weer een nieuwe pagina

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

volgens de site van de organisatie zou dit de selectie zijn voor Luik, maar is natuurlijk nog onder voorbehoud.

Wout van Aert
Jonas Vingegaard
Sam Oomen
Sepp Kuss
Tiesj Benoot
Timo Roosen
Jos van Emden

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

De fietswissel van Timo en Wout - kampioenenwerk!
https://twitter.com/JohnvdBroek/status/1516431567169761288?s=20&t=V1ItsESdDhGl22Yr2xxLzg

Bonorrie

geweldige fietswissel. Max Verstappen kan het niet sneller met z'n bandenwissels :)

kelderfan

Wouw die Timo Roosen is onmisbaar en ook bij Wout een dubbelgevouwen achterband. Is hij net als Laporte te zwaar voor die Cervelo-fiets.

Yeez

Nee, doorgereden op de velg over kasseien. Die klappen doen een velg snel breken

tdola

Dames tjv vandaag.maar met z'n drieën in Waalse pijl. Wel koster in de kopgroep.

Yeez

Kwam door corona

tdola

Yep, begrijp ik, overmacht. Koster 14e

Michieltje

Ik lees dat Primoz 25 april al op hoogtestage gaat ter voorbereiding op de TDF. Dat wordt dan een verdomd lange hoogtestage, waarschijnlijk aangevuld met nog eentje na de Dauphine

Michieltje

Wel een fijne renner die Benoot. Altijd lekker vooraan in het peloton aanwezig.

Chris1995tjv

aii vingegaard zojuist algelost

wieler4live

Het lijkt "LIJKT" dat de echte puchers niet echt helemaal top zijn dat biedt kansen voor zondag voor WVA wishful thinking

Murcia

Benoot voor Poga,dat zie je ook niet elke dag. Ploeg had met één goede en één minder goede kopman daarnaast toch de ondersteuning die je moet hebben. Gesink en Jos meer dan hun plicht gedaan vandaag.

kelderfan

Benoot is goed bezig en jammer net buiten de toptien. Gesink en Van Emden (de oudjes) hebben hun werk zekergoed gedaan. Leemreize toch ook wel redelijk, maar of dit de beste ondersteuning is mag ik toch betwijfelen.
Jonas is kennelijk ook ziek geworden, want hij moest de groep toch heel snel laten gaan.
Op naar zondag met Wout Van Aert en Tiesj Benoot.
Maar wie riep, dat Teuns een halve zachte was, want die liet zich toch wel even zien vandaag.

Michieltje

Daar dacht ik ook aan, Kelderfan. Halfzacht in zn hoof

Michieltje

Volgens mij zei die slome dat 🐢

Murcia

Teuns heeft de pech dat zijn imago van buiten de koers soms overlapt met het beeld van de renner. Die keer dat hij moest afzeggen omdat hij een ongelukje had gehad met zijn grasmaaier en een foto de media instuurde waarop het leek alsof het ding over zijn hoofd was gereden zorgde voor het beeld van een man die niet helemaal 100 punten is. Niet fair misschien, maar zo werken die dingen. In de koers is hij een sterke, zei het wat wisselvallige renner.

Yeez

Des te jammer dat roglic hier niet fit aan de start stond als je flip en pogacar vandaag ziet. Deze wedstrijd hoort op zijn erelijst. Zondag ook een mooie kans voor wout om lbl te winnen, maar dan moet vingegaard wel terug in orde zijn

Laatst gewijzigd
kelderfan

Zijn palmares ziet er toch anders uit dan wisselvallig. Of horen Pogacar en Allaphilippe nu ook bij die klas van wisselvalligheid.

Yeez

https://www.teamjumbovisma.nl/wedstrijdverslag/nieuws/benoot-elfde-in-waalse-pijl/

Volgens de ploeg was het de bedoeling om een resultaat te rijden met vingegaard op de muur, maar die kende een mindere dag. Iets wat hij volgens Niermann wel vaker heeft in eendagskoersen.

kelderfan

Ja @Yeez, die heb ik zeker gemist. Hopelijk is hij fit in de Dauphine. Dan wil ik de JV-trein zien.

Murcia

'@kelderfan
Het palmares van Julian en Pogacar is een 'klein' tikkeltje groter, of ga je hier serieus deze twee renners met Teuns vergelijken. Want dan raad ik je aan om toch de uitslagen van deze drie eens apart door te nemen. Overigens rijdt Teuns dus de combi LBL en Romandië, volgens jou de meest ongebruikelijke ooit.

Michieltje

Iedere gek heeft zn gebrek

kelderfan

Dat klopt helemaal @Murcia want Pogacar en Allaphiippe zijn van een andere orde, maar waren vandaag ook niet op de afspraak. Nee maar waarom is Teuns een halve zachte en wisselvallig; want hij is niet van het niveau van Roglic, Pogacar en Allaphiippe. Maar Jonas is ook wisselvallig in eendaagse wedstrijden. Dat hoort bij 't spel.
Dat Teuns nu Romandie doet ipv de Dauphine verbaast mij wel.

1 2 ... 162 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.