Merlier is een goede vriend maar die gaat zijn programma echt niet opofferen bij TJV. Geen Tour is voor een topsprinter onverteerbaar. Teuns is een goede renner maar dat Bahrain hem niet wil behouden zegt ook wel iets vind ik, die wil dus meer zijn eigen plan trekken en bij een ploeg als Jumbo-Visma zit men daar niet echt op te wachten. Dat Wout goede benen heeft geloof ik graag maar een trainingstochtje op donderdag is niet te vergelijken met komende weekeinde als het om het echie gaat. Ik lees die stukjes ook graag maar ze zijn vooral bedoeld om de lezers elke dag een stukje Wout te geven.
Dat Merlier in de belangstelling staat van QSA zegt niks over TJV natuurlijk. Ik blijf bij mijn punt dat Tim niet gaat tekenen bij een ploeg die hem sowieso niet gaat opstellen in de Tour. Teuns is een klein beetje anders omdat TJV eerder wel interesse toonde in hem maar nu zie ik ze niet voor hem gaan omdat hij qua opvattingen over hoeveel vrijheid hij voor zichzelf wil ver af lijkt te liggen van de ploeg.
'@AWestie
Mbt interview met Tratnik in het artikel van RTVSlo, waarvan u de bron citeerde, heeft Tratnik meer gezegd als in jouw commentaar te lesen is. Volledig antwoord op de vraag, dat de afgelopen dagen er geschreven is over het aanbod van Jumbo Visma voor komend seizoen en of dat waar is:
"Een medium heeft dit nieuws naar buiten gebracht. Die weten blijkbaar meer dan ik. Nog niets is gebeurd, want ik heb mezelf gezegt, om te wachten tot het einde van Giro op alle mogelijke aanbiedingen. Meerdere keren tekende ik het contract te snel, maar nu zei ik tegen mezelf, dat ik moest afwachten, wat er na de Giro gaat gebeuren. Dit jaar rijd ik nog voor Bahrain Victorious, ik wil graag het meeste halen uit de vorm en uit de goede omstandigheden, die ze me geven. Er staat immers nergens, dat ik niet verder kon met Bahrein."
Toen ik dit antwoord vandaag las, had ik het gevoel, dat de vraag over JV aanbood ging en het antwoord van Jan over het contract. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben. Of de transfer zal plaatsvinden, is hoogstwaarschijnlijk pas begin augustus bekend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.