Als je toch aan een Nederlands smoelwerk wil werken, zal je toch in de buidel moeten tasten voor types als Arensman. Je kan nou eenmaal niet iedere goede Nederlander in je belofteploeg hebben. Van DSM weet je in elk geval zeker dat ze de financiële strijd niet gaan winnen, maar het Arensman lijkt me wel een redelijk timide, dankbaar en loyaal type, dus wie weet of geld überhaupt het verschil kan maken. De trend van talenten bij DSM die vertrekken is voor Jumbo wel hoopvol dat er een kansje is.
Als Nederlandse ploeg moet je natuurlijk altijd een poging wagen de beste Nederlandse renners/talenten aan je te binden, zeker als zij qua profiel renner ook nog goed bij je team passen. Dus alleen maar logisch dat Jumbo Visma interesse heeft in enerzijds Van Baarle, maar waarschijnlijk ook Arensman. Echter is het ook plausibel dat betreffende renners het prima naar hun zin hebben bij hun huidige ploeg en een langer verblijf daar verkiezen boven een overstap naar Jumbo Visma. We gaan het zien. In ieder geval mooi om Arensman zulke goede stappen te zien maken!
Volgens heeft @Michiel al een poos geleden aangedrongen op 't halen van talent Arensman. Nu hij 't zo goed doet, zal zijn team zich wel 2x bedenken om hem een beter contract aan te bieden. Wat jonge Nederlandse talenten betreft, lijkt mij JV een aantal keren al misgegrepen bij 't halen van jonge Nederlandse talenten. Wat dat betreft doen zij ín Noorwegen betere zaken. Maar toch hebben zij bijvoorbeeld Stian Fredheim gemist.
Ik hoop dat zij wel alert zijn bij jonge Nederlandse talenten als Menno Huising, Jelle Boonstra en/of Tibor del Crosso.
Ook wil hier Belg noemen Vlad Van Mechelen.
Je buurman zeker in het zonnetje.🎉Je bent nooit te oud om bij te leren. Hij zal wel onrustig op zijn stoel hebben gezeten.
Die talenten komen steeds vroeger aan de deur kloppen en omdat allemaal bij te kunnen houden, zou hij jou moeten toevoegen aan zijn persoonlijke staf. Daar hoef je toch geen fan voor te zijn.
'@Michiel
Zonder prikkel kom je er niet toch. Goed dat hij een extra prikkel krijgt toegediend voor het grote werk.
Anders wordt weer een hongerklopje.
@KissMyAce2.0
Dat zou al een hele mooie prestatie zijn, want ja Poga is de gedoodverfde nr. 1; dan mag Vingegaard niet in zijn wiel zitten.
'@yeez
Je had gelijk en ik idd ongelijk. Oomen is eerder van de berg afgekomen voor lbl dan oa dumoulin.
Interessante selectie als van aert, vingegaard en benoot zondag alledrie goed zijn.
En zeker als kuss en oomen lang meekunnen. Roosen en van emden zullen 1e deel koers hun werk moeten doen lijkt me.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.