Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 165 ... 349 350
kelderfan

Vader is gelukkig weer op de weg terug. bron: JV

kelderfan

quote: Nieuwsblad; "Jumbo-Visma komt met kopman Van Aert ambitieus aan de start in Luik: “Met Wout is de ploeg dubbel zo sterk”
Ik zit al te popelen om te zien hoe Wout 't gaat doen in de LBL. Ik zie 't weer gebeuren dat hij de kopman op sleeptouw neemt in de finale. Go, go Wout Van Aert.

madeinstars

Als je toch aan een Nederlands smoelwerk wil werken, zal je toch in de buidel moeten tasten voor types als Arensman. Je kan nou eenmaal niet iedere goede Nederlander in je belofteploeg hebben. Van DSM weet je in elk geval zeker dat ze de financiële strijd niet gaan winnen, maar het Arensman lijkt me wel een redelijk timide, dankbaar en loyaal type, dus wie weet of geld überhaupt het verschil kan maken. De trend van talenten bij DSM die vertrekken is voor Jumbo wel hoopvol dat er een kansje is.

Quesada Quesada

Als Nederlandse ploeg moet je natuurlijk altijd een poging wagen de beste Nederlandse renners/talenten aan je te binden, zeker als zij qua profiel renner ook nog goed bij je team passen. Dus alleen maar logisch dat Jumbo Visma interesse heeft in enerzijds Van Baarle, maar waarschijnlijk ook Arensman. Echter is het ook plausibel dat betreffende renners het prima naar hun zin hebben bij hun huidige ploeg en een langer verblijf daar verkiezen boven een overstap naar Jumbo Visma. We gaan het zien. In ieder geval mooi om Arensman zulke goede stappen te zien maken!

AWestie

Ik zou bijna liever Traen dan Arensman zien, lijkt me wel leuk een voorzichtig Noorse enclave

kelderfan

Volgens heeft @Michiel al een poos geleden aangedrongen op 't halen van talent Arensman. Nu hij 't zo goed doet, zal zijn team zich wel 2x bedenken om hem een beter contract aan te bieden. Wat jonge Nederlandse talenten betreft, lijkt mij JV een aantal keren al misgegrepen bij 't halen van jonge Nederlandse talenten. Wat dat betreft doen zij ín Noorwegen betere zaken. Maar toch hebben zij bijvoorbeeld Stian Fredheim gemist.
Ik hoop dat zij wel alert zijn bij jonge Nederlandse talenten als Menno Huising, Jelle Boonstra en/of Tibor del Crosso.
Ook wil hier Belg noemen Vlad Van Mechelen.

S. Morgenstern

Een poos geleden al? Goed zeg. Schijnt dat Zeeman vandaag voor het eerst van Arensman hoorde

Rawolf

Arensman timide? Ook lekker om elke DSM renner een stempel mee te geven.

Waeytens bewijst dat het zeker niet altijd zo is ;)

Laatst gewijzigd
Michieltje

Ik ben een soort van Nostradamus. Zonder strakke, groene broek.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Jij schijnt echt goed te zijn geïnformeerd. Als niet JV-fan ben je toch altijd op de hoogte van e.e.a. Of is Zeeman pas net uit zijn winter.. gekomen.
Maar @Michiel is toch beter bij de les.👍

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Dat doe je goed!

S. Morgenstern

Ja, heeft vier jaar zitten slapen en kwam vanmiddag na de rit op PCS pas tegen dat Arensman op zijn 18e tweede werd in l'Avenir

Laatst gewijzigd
kelderfan

Je buurman zeker in het zonnetje.🎉Je bent nooit te oud om bij te leren. Hij zal wel onrustig op zijn stoel hebben gezeten.
Die talenten komen steeds vroeger aan de deur kloppen en omdat allemaal bij te kunnen houden, zou hij jou moeten toevoegen aan zijn persoonlijke staf. Daar hoef je toch geen fan voor te zijn.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Toch de verwachte opstelling voor LBL met Van Aert, Benoot, Vingegaard, Kuss, Oomen, Roosen en Van Emden. Mooie opstelling denk ik, met 1 favoriet en 2 outsiders!

Yeez

'@tdola toch oomen ;)

Michieltje

Oh men, doet Sam mee om de ploeg te completeren of bewust voor hemzelf in dienst vd Giro?

S. Morgenstern

Of beide

Michieltje

Ok, welke van de drie dan?

S. Morgenstern

Ik denk omdat hij heel goed tot zijn recht komt in deze koers en na zijn hoogtestage net als in zijn beste jaar nog een laatste prikkel richting de Giro kan gebruiken. Geen idee binnen welk hokje dat valt, en of dat überhaupt zou moeten

Michieltje

Ok, dat klinkt doordacht en dus vooral als eerder bewezen prikkel voor de Giro. In dienst van de Giro dus.

kelderfan

Mooi dat Sam Oomen en Sepp Kuss meegaan. En ja Wout Van Aert met Benoot en Vingegaard zijn de speerpunten.
Hopelijk heeft Jona Vingegaard dan wel een goede dag. Ik ben benieuwd.

KissMyAce2.0

Wout in een vrije rol wordt tweede, dus we weten nu wie LBL wint

kelderfan

'@Michiel
Zonder prikkel kom je er niet toch. Goed dat hij een extra prikkel krijgt toegediend voor het grote werk.
Anders wordt weer een hongerklopje.
@KissMyAce2.0
Dat zou al een hele mooie prestatie zijn, want ja Poga is de gedoodverfde nr. 1; dan mag Vingegaard niet in zijn wiel zitten.

tdola

'@yeez
Je had gelijk en ik idd ongelijk. Oomen is eerder van de berg afgekomen voor lbl dan oa dumoulin.
Interessante selectie als van aert, vingegaard en benoot zondag alledrie goed zijn.
En zeker als kuss en oomen lang meekunnen. Roosen en van emden zullen 1e deel koers hun werk moeten doen lijkt me.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@KissMyAce2.0
Nu Pogacar door droevige omstandigheden de LBL moet overslaan, wordt Wout Van Aert i.p.v. 2e. de favoriet voor de eindzege. Dat wordt dus een heel ander verhaal in deze top-klassieker.

1 2 ... 165 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.