Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 169 ... 349 350
S. Morgenstern

Zou je bijna thuis gaan voelen zeker..

Michieltje

Gewoon negeren, hij wordt steeds irritanter met zn grote woorden

Koosr1946

Over IRRITANT gesproken, lees je de inbreng van KELDERFAN wel eens, over IRRITANT gesproken, elke winnaar moet gehaald worden.
Verder is het ook vrij IRRITANT dat je hier alleen maar POSITIEF mag schrijven over dit gele ploegje

Sjonge Jonge

Wat een onzin Koos.

Tuurlijk mag er kritiek zijn op de ploeg, tuurlijk is het klassieke voorjaar niet geslaagd zonder een monument.
Maar ook tuurlijk zit er veel meer tussen niet geslaagd en direct 'faliekant mislukt', en zijn er ook redenen (uitval van Aert en Roglic op cruciale momenten) die daarvoor aan te dragen zijn.

Maar om alleen hier te komen bij een minder resultaat en je gebruikelijke riedeltje negativisme (bij jou zelfs in hoofdletters) los te laten, laat wat mij betreft zien dat je een vrij triest leven moet hebben.

Ow ja Koos, ik vroeg naar aanleiding van een reactie van jou op het forum Team DSM om dan maar de vergelijking te maken in de resultaten van TJV en DSM dit voorjaar, maar ik vermoed dat je daar nog niet aan toegekomen bent?

Laatst gewijzigd
AWestie

Ik wil jullie dit kleine stukje literatuur van een bepaalde Belgische sportsite niet onthouden

Het winkelkarretje leek aanvankelijk te klein voor de lading overwinningen, maar na de coronabesmetting van de Belgische kampioen begon de Nederlandse mayonaise toch iets meer te schiften.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Koos is ook irritant idd

kelderfan

'@Koosr1946
Over irritant gesproken. Benoem ik elke winnaar om te halen voor volgend seizoen.
Dat is pas onzin, want Van Baarle wordt hier genoemd en is die door mij naar voren gebracht.

Yeez

'@michiel en wie vond je nu nog meer irritant naast Koos? Haha

Michieltje

Dat jachtluipaard uit dat vage dorp, Yeez

Yeez

Hahahaha. Numansdorp. Heb er nog familie wonen ook. Wil je niet wonen joh ;)

Michieltje

Zelfs Arthur is verhuisd

Murcia

Koos vind ik niet irritant maar gewoon vermakelijk, hij vervult de rol van nar perfect en is bovendien redelijk spaarzaam met zijn reacties zoals hoort bij een man van zijn leeftijd. Tussen de langdurige slaappauzes door zorgen zijn zijn hersenspinsels er voor dat ik mij hier volledig thuis voel.

horsm

Eigenlijk een rampzalig voorseizoen voor de ploeg: de kopmannen vallen weg door corona (Van Aert, Dumoulin), of worstelen met een knieblessure (Roglic) of zijn op zorgelijke wijze niet in vorm (Vingegaard). Vader valt op dramatische wijze. Kruijswijk haalt zijn oude niveau niet.

Desondanks zijn de uitslagen op wonderbaarlijke wijze toch prima. Ere- en podiumplaatsen in de monumenten, overwinningen in klassiekers (Nieuwsblad, E3), Parijs-Nice. De talenten doen het goed: Kooij wint zijn eerste wedstrijden, MIck van Dijke rijdt een uitstekende Ronde van Vlaanderen.

Kortom, het kan nog alle kanten op. Als Roglic, Dumoulin en Vingegaard hun niveau weer gaan halen, kan het nog een mooi jaar worden. Anders wordt het misschien iets minder dan de seizoenen hiervoor.

Murcia

Vingegaard vind ik niet zorgelijk maar juist wisselvallig. Won in Frankrijk, was goed in de Tirreno en redelijk in Baskenland. Daarnaast minder afgelopen week. Maar echt zorgen baart mij dat niet. Voor de rest helemaal eens met je analyse horsm.

AWestie

Roglic was ondertussen weer pijnvrij toch? Dumoulin had geloof ik 'zin' in de tijdritten van de Giro, dus daar verwacht ik ook wel een boel van.

Jonas, Wout en Primoz vliegen voorlopig onder de radar tot de Dauphine dus mei zal (op de tijdritten na?) denk ik geen vetpot voor TJV zijn. De Giroploeg heeft namelijk nog niet echt geschitterd om verschillende redenen en in Hongarije gaat Kooij voorlopig fikse concurrentie hebben uit eigen land. Lijkt me wel echt leuk als hij van Dylan en Fabio wint.

kelderfan

bron: Wielerrevue; "Merijn Zeeman heeft veel vertrouwen in Sam Oomen, die bij JV veel progressie heeft geboekt."
Ik denk ook dat Oomen nog veel beter kan.
Hij had in de LBL beter gescoord als de ploeg compleet was geweest. Door het ontbreken van Roglic, Benoot en Van Der Sande moesten vooral Kuss en ook Sam Oomen het werk opknappen voor hun kopman Wout Van Aert.
Dat heeft Van Aert, Oomen en Kuss veel krachten gekost. Dat was ook de reden dat Oomen 20 meter te kort kwam om mee te kunnen met de 1e. groep. Ook Wout Van Aert gaf aan, dat hij om die reden was blijven zitten, toen Remco zijn coupe pleegde.

S. Morgenstern

Oomen had met Roglic en Benoot erbij zich helemaal leeg kunnen rijden naar de voet en niet nog wat achter hoeven houden.

kelderfan

Het was in deze nog beter gegaan als Wout een Benoot. Roglic en Oomen erbij had gehad in de finale.
Nu moest hij veel werk alleen opknappen en dat werkt in de meeste gevallen niet goed.

S. Morgenstern

Benoot en Roglic erbij was inderdaad beter geweest voor de kansen van Jumbo. Oomen had dan echter zeker niet mee geweest op de laatste klim, omdat hij zich dan helemaal leeg had gereden naar de voet.

Anas

Info: Ik doe een stage in de boekhouding in een hotel in Brussel vlakbij de luchthaven en ontmoette daar David Braisdhford.
Hij was erg aardig, we hadden het over van baarle of hij zei dat als het puur financieel was, het voor de UAE zou zijn. maar dat hij bij ineos of Jumbo meer het project voelt...
Is nog te vroeg om zijn keuze te kennen.
Bovendien zal pidcock Tdf aansturen. We spraken over Dumoulin waar hij zei dat hij wachtte om te zien wat hij zou doen in de Giro en dat hij misschien geïnteresseerd zou zijn...

Yeez

Tsja… deze verhalen…

AWestie

Ik heb op de hoek van de straat een zwerver met een oude Bianchi horen fluisteren dat Brian Bulgac terugkomt bij de ploeg

KJP

Het is een redelijk voorjaar, maar gezien de veelwinnaars die je in de ploeg hebt ook niet meer dan dat. Parijs-Nice en de E3 prijs zijn wel echte twee mooie grote overwinningen, en met De Omloop komt er nog een interessante derde koers bij. Maar doordat een monument ontbreekt en ook Roglic minder indruk maakt dan in voorgaande seizoenen vind ik de seizoenstart zeker niet goed.

Daar zijn wel overduidelijke redenen voor inderdaad. Al maakt Roglic tot nu toe buiten de tijdrit sowieso niet de indruk die hij normaal op me maakt.

Cycling

'@Rawolf De ploeg die het zo slecht doet, staat gewoon bovenaan in de UCI ranking. Dat ze het ultieme resultaat niet behaald hebben klopt maar dat ze het slecht doen in de ranking is natuurlijk grote onzin

Rawolf

Ben het eens met Kimjungpoels, hij verwoordt het misschien beter. Logische kwaliteit, als je een land te leiden hebt.

Qua rankings is het blijkbaar maar net naar welke je kijkt

Laatst gewijzigd
1 2 ... 169 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.