Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 171 ... 349 350
Poeksel

Zuur ja, maar hij heeft zichzelf zo wel ontdekt als muurrenner. Dat belooft wat voor de toekomst.

Laatst gewijzigd
Chris1995tjv

We gaan weer vrolijk verder met het behalen in ere plaatsen...

madeinstars

Goh, het zit allemaal even net niet mee, maar dit was wel een heel straf nummer. Gesink ook weer ouderwets geweldig werk gedaan. Benieuwd of Dennis dit rondje kan winnen in deze vorm.

Robert

Pfff wat scheelt het. Balen

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Wordt het al tijd om het Tourplekje van Kuss ter discussie te stellen? Mijn god wat is die ontzettend slecht zeg, al het hele seizoen. Doe maar eventjes wisselen met Gesink.

kelderfan

Rohan Dennis laat zich van de goede kant zien. Hij had 't bijna binnen, maar ja Dylan Teuns is in bloedvorm.
Toch is hij de nieuwe leider in 't klassement. Go, go Dennis.

S. Morgenstern

Jumbo maakt zijn selectie op basis van de mogelijkheden die de renners hebben. De enige renners die in de weegschaal liggen zijn nieuwe renners met hun directe concurrenten. Kuss is gewoon een zekerheid en gaat met een normale voorbereiding natuurlijk gewoon mee maar de Tour de France.

AWestie

Al zat ik wel te likkebaarden toen hij op buitenblad gewoon de rest even op meters ging zetten. Man, volgens mij is hij in vorm.

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Ik mag inderdaad hopen dat Jumbo zijn Tourselectie maakt op basis van de mogelijkheden die de renners op dit moment hebben. Wat Kuss de afgelopen jaren heeft gepresteerd is totaal irrelevant en zou nooit mee mogen wegen bij het maken van de selectie.

Op dit moment is hij gewoon één van de slechtere renners van de ploeg en heb je er helemaal niks aan in de Tour. Kan je wel blijven hopen dat hij na een hoogtestage spontaan weer met de beste mee omhoog fladdert straks, maar dat is vooral veel wishfull thinking.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Meteen maar dat contract ontbinden dan, want met deze vorm heeft hij nergens wat te zoeken. Zit alleen maar in de weg eigenlijk.

ti-raleigh

Kuss is al jarenlang de meest trouwe knecht van Roglic in grote rondes. Die krijgt echt wel een nummer opgespeld in juli. Dat hij zelf nauwelijks goeie resultaten rijdt is niet van belang.

goldone123

Klagen klagen en klagen, rohan dennis gwn heel goed daar kijk ik naar!

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Het is niet van belang dat Kuss zelf geen goede uitslagen rijdt..? Huh? Dat is een grap toch?
Mag hopen dat de ploegleiding er niet zo over denkt, maar ik vrees er een beetje voor.

Michieltje

Wat doe je door je eten jachtluipaard ?

S. Morgenstern

Heb sowieso een beetje het idee dat de ploegleiding het wel best vindt met die Tour de France selectie. Zo'n Dennis in topvorm moet daar op kop gaan rijden van een klimtrein met een mislukte Nederlandse klassementsrenner die over the hill is, twee renners in hopeloze vorm en een kopman met een kapotte knie. Dat wordt natuurlijk helemaal niets en een voortzetting van dit rampseizoen.

goldone123

Ja word helemaal niks meer 🤣

Turtlehead

Kuss was vorig jaar in de Tour ook om te huilen, vrijwel alle dagen. Op één na. En dat was alleen interessant, omdat Roglic uitgevallen was. Op die manier heb je inderdaad geen bal aan die gast. Kan kennelijk niet pieken, of traint onvoldoende, of... ?

Murcia

Xevar/maxtin/Jachtluipaard blijft maar doorgaan. Het is eigenlijk wel zielig dat een lid van dit forum die de rest hier maar een stelletje idioten vindt toch de haatberichtjes jegens alles wat TJV blijft plaatsen. Ik vind dat rukbunkertjes gedrag en pure provocatie maar gelukkig is hij maar alleen ondanks zijn vele persoonlijkheden.

Voor de rest een uitstekende Dennis gezien die bewijst op zijn plek te zitten bij de ploeg en presteert op niveau en ook een Gesink die al een heel seizoen beulswerk aflevert. Kruijswijk zat te ver van achter maar moet relatief hard hebben doorgereden want de schade valt mij mee.

25sep

Kruijswijk verliest maar 22 seconden vandaag. Terwijl hij er volgens mij niet bijzat toen de klim begon. Best netjes nog

Sjonge Jonge

Het zegt natuurlijk genoeg dat Rohan Dennis 2e wordt (op een haar na tegen de in supervorm verkerende muurtjesrijder Teuns) en ons 'nieuwe' roofdier dan maar over de prestatie van een knecht begint.

Laatst gewijzigd
Chasse_patate

Whoop whoop. Laat mannen als jachtluipaard en Franco Ballerina toch. Dit zijn gewoon twee gasten die niks anders doen dan zeuren op JV.

Dit zijn twee mannen die totaal geen JV fan zijn. Ze doen hetzelfde als wat ik met QS doe. Gewoon op haten. Wat ze ook doen.

Sjonge Jonge

Ze hoeven geen fan te zijn en je hoeft ook echt niet te haten op QS, sterker nog waarom zou je dat doen? Afgelopen jaren ploeg die veel wedstrijden (zeker in voorjaarklassiekers) heeft gekleurd.

Maar alleen maar negatieve dingen zien en deze overdreven uitvergroten en positieve zaken achterwege laten is wat zij doen.
Prima om kritisch te zijn, maar zij zijn alleen maar bezig om bewust af te zeiken.
Eigenijk moet je daar niet op reageren, maar dat is soms verdomd moeilijk 😀

YogiBear

Kruijswijk maar op 22 seconden. Hoe snel is hij die slotklim nog op gereden na zo’n lange achtervolging?

Chasse_patate

Kuss zo slecht nog niet. Kijk naar een hoop andere klimmers die op minuten binnen komen. Cattaneo van QS bijvoorbeeld. Goede klimmer. Krijgt ook minuten aan zijn broek.

Rawolf

Wel interessant dat Dennis uitspreekt naar de Tour te gaan echt als klimknecht. Ik had meer verwacht als allrounder.

Dit zet de selectie van Kruijswijk/Kuss onder druk.

1 2 ... 171 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.