Jumbo maakt zijn selectie op basis van de mogelijkheden die de renners hebben. De enige renners die in de weegschaal liggen zijn nieuwe renners met hun directe concurrenten. Kuss is gewoon een zekerheid en gaat met een normale voorbereiding natuurlijk gewoon mee maar de Tour de France.
Ik mag inderdaad hopen dat Jumbo zijn Tourselectie maakt op basis van de mogelijkheden die de renners op dit moment hebben. Wat Kuss de afgelopen jaren heeft gepresteerd is totaal irrelevant en zou nooit mee mogen wegen bij het maken van de selectie.
Op dit moment is hij gewoon één van de slechtere renners van de ploeg en heb je er helemaal niks aan in de Tour. Kan je wel blijven hopen dat hij na een hoogtestage spontaan weer met de beste mee omhoog fladdert straks, maar dat is vooral veel wishfull thinking.
Heb sowieso een beetje het idee dat de ploegleiding het wel best vindt met die Tour de France selectie. Zo'n Dennis in topvorm moet daar op kop gaan rijden van een klimtrein met een mislukte Nederlandse klassementsrenner die over the hill is, twee renners in hopeloze vorm en een kopman met een kapotte knie. Dat wordt natuurlijk helemaal niets en een voortzetting van dit rampseizoen.
Xevar/maxtin/Jachtluipaard blijft maar doorgaan. Het is eigenlijk wel zielig dat een lid van dit forum die de rest hier maar een stelletje idioten vindt toch de haatberichtjes jegens alles wat TJV blijft plaatsen. Ik vind dat rukbunkertjes gedrag en pure provocatie maar gelukkig is hij maar alleen ondanks zijn vele persoonlijkheden.
Voor de rest een uitstekende Dennis gezien die bewijst op zijn plek te zitten bij de ploeg en presteert op niveau en ook een Gesink die al een heel seizoen beulswerk aflevert. Kruijswijk zat te ver van achter maar moet relatief hard hebben doorgereden want de schade valt mij mee.
Ze hoeven geen fan te zijn en je hoeft ook echt niet te haten op QS, sterker nog waarom zou je dat doen? Afgelopen jaren ploeg die veel wedstrijden (zeker in voorjaarklassiekers) heeft gekleurd.
Maar alleen maar negatieve dingen zien en deze overdreven uitvergroten en positieve zaken achterwege laten is wat zij doen.
Prima om kritisch te zijn, maar zij zijn alleen maar bezig om bewust af te zeiken.
Eigenijk moet je daar niet op reageren, maar dat is soms verdomd moeilijk 😀
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.