Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 174 ... 349 350
Michieltje

In een interview Skedel. Denk op wf maar al googelen vind ik niets, behalve Tiesj die uitspreekt dat hij een ak in een grote ronde wil rijden 😅

kelderfan

Henderson bezorgt JV Dames de 1e. zege van 't jaar. Swinkels ook gped met een 4e. plek.
Ook Jip laat zich weer eens zien met een 6e. plek.

AWestie

Succes bij de dames! Hopelijk komt het bij Anna er snel een keer uit op het allerhoogste niveau

kelderfan

Anna heeft zich ook in eerdere koersen goed laten zien. Helaas geen zeges tot nu toe dan.

Michieltje

Wat is dat voor raar rondje in Bretagne voor de jonkies ? Wordt daar alleen maar gesprint ?

$kedel

'@Michiel
Ik hoop dat hij er zelf nog vertrouwen in heeft want ik moet het nog eens zien als hij eens wat minder tegenslag heeft in een grote ronde.

Poeksel

Mooie resultaten van de dames. En Dennis blijkt veelzijdig te zijn: hij kan ook al sprinten!

AWestie

Dennis netjes derde, als Hayter wat minder de deur dicht had gehouden had ik nog wel willen weten hoeveel snelheid Rohan echt had. Nu durfde hij er als ongeoefende sprinter vast niet langs.

Witte Trui

Heel attent hoe Dennis koerst in Romandie, ben benieuwd hoe hij zich in de bergetappe houdt. Lijkt er op dat TJV toch de kaart Dennis trekt voor het AK in dit rondje. Kruijwijk ook goed van voren en - ondanks enig werk voor Dennis - nog met enig overschot mee leek het.

kelderfan

Ja, Kruijswijk schikt zich opvallend makkelijk in de rol van ondersteuner en ook Sepp Kuss ging makkelijk mee bij een demarrage. Die Michel Hessmann doet 't in dit veld ook prima. Ook Robert Gesink is in Zwitserland in zijn sas. Hij nam met De Plus toch 't leeuwendeel van het werk in de achtervolging op de drie sterke vluchters voor zijn rekening.

Rawolf

Dennis is goed bezig!

Murcia

Goede taakverdeling vandaag waarbij Dennis eigenlijk de hele dag in een zetel zat geholpen door het feit dat INEOS Hayter wilde uitspelen en dus een strak tempo reed maar niet koerste om de boel te laten ontploffen. Zelf was hij alert en dat zag je vooral aan de sprint maar ook eerder in de afdaling van de laatste klim toen hij achter Vlasov aanging. Ik heb er wel een hard hoofd in dat hij morgen echt de trui kan behouden. Met name Vlasov, McNulty en G. zullen normaal gesproken beter zijn, pikt hij echter aan in de vorm die hij in RVZ 2019 had kan het echt leuk worden. Maar de manier waarop hij zich dit jaar laat zien bewijst maar weer eens wat een dijk van een coureur het is.

Landeirovic

Hij gaat morgen gewoon tijd verliezen Dennis. Dat is geen schande. Rijdt een prima ronde. Gaat vast in de top 10 eindklassement kunnen eindigen. Maar morgen verliest hij tijd tegenover Thomas, Mcnulty, Ayuso, Vlasov.

Rawolf

Ik moet dat nog maar zien, Dennis is duidelijk in vorm nu en heeft al eerder goede klimmen afgewerkt (Ronde van Zwitserland/Giro)

Thomas is al het hele seizoen bagger, McNulty baskenland moeten missen wegens ziekte en gevallen in LBL, Ayuso onbekende factor met zn 19 jaar.

Vlasov en Dennis lijken mij de topfavourieten om dit rondje te winnen. Met daarbij de kanttekening dat de mannen van Bahrain ook wel slagkracht hebben, 1 van hen klassementsmannen kan ook zomaar verbazen.

Landeirovic

Mcnulty rijdt gewoon goed. Ayuso ook enorm sterk. Dennis is voor mij niet vanzelfsprekend topkanidaat de ronde te winnen. Als hij het flikt wil ik gerust mijn fout toegeven. Een heuvel lekker opknallen. Of morgen de laatste 40km klimmen is iets totaal anders. Als Uae, Ineos, Bahrain, Bora hard tempo gaan maken kan Dennis snel alleen zitten. Hij gaat niet alles kunnen counteren. Ook moet gezegd worden dat hij in 2018 of 2019 ben niet zeker zijn beste jaar ooit had. Toen was er ook een klimtijdrit en werd hij 8e en verloor 1:30 geloof ik. Hij mag mij positief verrassen maar zie hem morgen gewoon lossen.

Sjonge Jonge

Dus Dennis kan je niet beoordelen op een heuvel die hij lekker op knalt, maar McNulty "rijdt gewoon goed".
Waar heeft McNulty dan gewoon zo goed gereden?

xistnc

McNulty en Ayuso komen beide terug van recente ziekte. UAE zal het allicht gaan proberen, maar ik denk dat ze tekort zullen schieten. Vlasov zal morgen wat proberen op het steile stuk halverwege de slotklim. Dan is het aan Kuss om te counteren. Dennis mag morgen gerust wat tijd verliezen gezien de marge die hij heeft en de slottijdrit.

Quesada Quesada

De echte kanonnen qua klassementsrenners ontbreken in Romandië, dus ik zie Dennis zeker in staat de schade te beperken morgen. Zeker gezien de slotklim her en der ook nog wat vlakke/dalende kilometers heeft. Vlasov lijkt me de favoriet, met daarachter Caruso & O'Connor.

kelderfan

Dat zou echt tof zijn als Dennis dit kan afmaken. Maar morgen wordt 't duidelijk en Vlasov, Teuns en Ineos met Plapp en Thomas zijn ook nog in de race. Hoe zijn morgen Kuss en Kruijswijk, want die worden morgen heel belangrijk.

AWestie

Kruijswijk en Kuss staan ook nog te dichtbij om ongezien mee te sluipen in een vlucht. Leuk om te zien dat Dennis soeverein rondrijdt. Give that man a win.

Murcia

De man die ik en iedereen(behalve 1 zie ik nu) lijkt te vergeten is O'Connor, typisch een etappe voor hem morgen. Rohan is goed, erg goed zelfs hier maar ik zie hem niet voor de podiumplekken meedoen. Als hem dat wel lukt hebben hij en de trainers wel een nieuw kunststukje op hun naam staan.

Laatst gewijzigd
goldone123

Dennis kan het wel ben die giro nog niet vergeten al was het een etappe.

Poeksel

Het zou me (ook) verbazen als hij morgen nog de leiderstrui heeft, maar dat hij na de proloog nog twee keer podium reed was ook onverwacht. Dus wie weet!

Sandy Casar

Weet iemand welke reserves er voor Jumbo Visma op de startlijst van de Giro staan?

kelderfan

Mooi dat Sepp Kuss er weer is. In goede doen bedoel ik. Hij is vandaag heel sterk gebleken.
Ook Gijs Leemreize heeft stappen gemaakt, want die heeft lange tijd de colonne op sleeptouw genomen.
Dat wordt nog spannend slot morgen met de klimtijdrit.
Hopelijk kan Dennis de eindzege grijpen. Hij staat er nog steeds goed voor.

1 2 ... 174 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.