Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 176 ... 349 350
Michieltje

Hangt er vanaf of de groene trui een doel wordt voor de ploeg en van Aert, Kelderfan. Ik ben fan van van Hooijdonck. Gesink rijdt dit jaar ijzersterk. Als het aan mij ligt

Roglic, Vingegaard, Dennis, Kuss, Kruijswijk, van Aert, Laporte en Van Hooijdonck.

kelderfan

Ja Michiel met die opstelling kan ik mee leven hoor

Cen Morawec

'@kelderfan
Bedankt, Steven Kruijswijk mag naast Sam Oomen of Tom Dumoulin ook tijdens de Giro iets moois doen. Volgens mij is Giro met weniger tijdrit and lange beklimmingen (zoals Etna) hem of het lijf geschreven.

Maillot à Pois

Vreemde kronkel in de Jumbo opstelling voor de Giro op PCS - zou me sterk verbazen....

EDiT:
inderdaad, het was een foutje van PCS
https://twitter.com/ProCyclingStats/status/1520671338809151489?s=20&t=Dmn4oGfNK_H3aN7JQ3oHYw

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@casar In de tweet hierboven lees je de reservers voor de Giro.

Cycling

'@Casar Van der Sande is wat mij betreft geen optie voor de Giro. Roosen of Leemreize zal het dan wel worden als een renner toch niet kan starten. Goede nieuws is dat beide renners hebben laten zien in vorm te zijn

Michieltje

Goh, wat is die xistnc stil, lol

kelderfan

Nu wordt ook Jonas Vingegaard gemeld ipv Eenkhoorn. Maar Cen je kunt nog gelijk krijgen, dat Kruijswijk de dubbel Giro-TdF doet.

kelderfan

'@Michiel
Dat is stilte voor de storm.

Murcia

'@Maillot gaf hierboven al aan dat het een foutje was van Steef en zijn PCS, dus alle Vingegaard speculatie kan de prullenbak in. Voor wat betreft de Tour selectie volg ik Michiel zijn opstelling, Nathan is voor mij een zekerheidje en Laporte heeft alle kwaliteiten die Wout nodig heeft en is bovendien net als Nathan een lekkere aanvulling voor de Roubaix etappe. Tiesj is de ideale reserve en kan in de Vuelta een prominente rol als superknecht krijgen wat mij betreft.

Witte Trui

In alle Tour opstellingen die voorbij komen, mis ik toch Gesink als '1000-dingen-doekje' van de ploeg. Die is toch wel heel prettig om erbij te nemen. Renners als Vingegaard, Kuss en Kruijswijk zet je niet vroeg op kop, Dennis willen ze later inzetten. Je móet dus een motor meenemen die lang op kop kan sleuren.
Een nadeel bij meenemen Gesink: je geeft Wout dan weinig steun voor groen (alleen Laporte of Teunissen voor de lead-out). Potentieel nadeel: voor de kassei-etappe genoeg steun aan Laporte/Teunissen en van Aert (in steun)?

Vraag die er bij komt: sprint Wout sterk genoeg om voor groen in aanmerking te komen? Mijn gevoel: dat zal voor een ander jaar zijn...

xistnc

'@Michiel
Wat bedoel je?

Ik geef aan dat het artikel op WF de ploeg niet als bron heeft en jij plaatst als reactie klakkeloos een link naar dat artikel. Wat heeft Ajax daarmee te maken?

Michieltje

Haha doe niet zo onnozel xistnc en lees je reactie van gisteren van 11.32 eens terug. Jammer hè dat je de plank missloeg over mijn karakter

Michieltje

Kelderfan. Geen storm hooguit een briesje

tdola

Al hoewel van hooijdonk de ultieme knecht lijkt voor de tour, stond hij volgens mij niet in de voorselectie.

Benoot, teunissen, gesink en laporte waren de laatste 4 voor de 2 overgebleven plekken naast roglic, vingegaard, kuss, kruijswijk, Dennis en van aert.
Waarbij iedereen z'n plus en minpunten heeft lijkt me.

xistnc

Ik kan geen post vinden gisteren om 11u32. Ik zie wel een post over een ander onderwerp waarmee je 'toevallig' de bladzijde omslaat.

Michieltje

Typfoutje. 18.32 uur waarin je op je bekende zuigende wijze communiceert. Je sloeg de plank behoorlijk mis over mij. Vind het geen enkel probleem een vergissing van mijn kant toe te geven. Dat deed ik hier ook en het duurde ff omdat ik Ajax aan het kijken was.

Eigenlijk had je het over jezelf. Jij hebt geen zelfreflectie en bent blijkbaar zelf niet in staat een vergissing (over mij in dit geval) toe te geven. Heeeerlijk

Michieltje

Ben benieuwd naar Dennis. Een podiumplaats moet mogelijk zijn

goldone123

Jammer van dennis maar kruijswijk ook gwn goed.

pirazzi

Top 10 voor Kruijswijk en Dennis in het AK.

Murcia

Over Rohan ben ik niet verrast, dit is echt een klimtijdrit en dan komen de mannen als Vlasov bovendrijven. Wel zie je ogenblikkelijk dat zodra het slechte nieuws bij tussenpunt 1 duidelijk wordt hij ook mentaal niet meer kan schakelen om de schade te beperken. Steven was erg goed, misschien een tikje te snel gestart maar dit is het niveau bergop wat een klimknecht moet hebben. Kuss ook in orde. De balans is dat de mensen voor de Tourploeg maar ook mannen als Gesink en in de schaduw Hessmann en Leemreize in prima vorm zijn.

Laatst gewijzigd
YogiBear

Wel het ploegen klassement gewonnen. Laat duidelijk zien dat de ploeg het niet ze heel beroerd heeft gedaan deze week.

goldone123

Johannes Staune-Mittet wint de GP Vorarlberg

Murcia

Dank @Goldone123
Keurig gedaan van hem, maakt ook de stappen die nodig zijn en ze rijden met Ryan en van Bekkum drie man de Top 10 binnen.

goldone123

Ja, ryan toch lang een blessure gehad volgens mij heel knap van hem ook.

1 2 ... 176 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.