Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 179 ... 349 350
madeinstars

Dumoulin inderdaad wel topfavriet voor de tijdrit in dit veld, samen met de namen die jij noemt. Kort, technisch en explosief maakt het wel iets in het voordeel van Almeida en Van der Poel, maar gezien de tijdrit van Tom in UAE zal hij er zeker niet ver vanaf zitten.

AWestie

En Affini dan?

tdola

Affini en foss kunnen met goede benen ook allebei top 5 rijden in de tijdrit, alleen voor affini lijkt me laatste stukje bergop niet zo handig.

madeinstars

Affini heeft nog niet echt topvorm laten zien, maar ook nog maar 1 tijdrit gereden dit jaar (die tegenviel). Foss is goed en zeker top-10 kandidaat, maar zie ik niet als potentiële winnaar van de tijdrit.

Murcia

Arensman is dus ook in the picture bij de ploeg. Niet verrassend aangezien hij, en een AK talent is + Nederlander maar het geeft eens te meer aan dat men verder denkt en de mogelijkheden heeft om meerdere toprenners aan te trekken.

Yeez

Het nieuws van Tratnik klopte volgens Thijs Zonneveld ook meldde hij in zijn podcast, plus het feit dat gezien het artikel op wf jv een 3jarig contract bij van baarle heeft neergelegd. Er is dus of extra geld bijgekomen of er komt met een eventueel vertrek van dumoulin/teunissen extra geld vrij

Murcia

'@Yeez
Ik ben geneigd om van jouw laatste mogelijkheid uit te gaan, Tom is een grootverdiener en mocht hij vertrekken heb je een kleine 2 miljoen over. Daarnaast is met Dylan ook een man vertrokken die wel rond het miljoen zal hebben gezeten. Kan mij voorstellen dat dit ruimte biedt om in het duurdere segment te gaan shoppen.

kelderfan

'@Yeez
quote: "Er is dus of extra geld bijgekomen of er komt met een eventueel vertrek van dumoulin/teunissen extra geld vrij."
Ik hoop op 't eerste, want ik zie Mike Teunissen toch niet vertrekken.

kelderfan

Maar het is wel minder dat Harper er wederom niet bij is. Leemreize is wel goed bezig.
@Michiel
Zo jouw wens wordt vervuld met de mogelijke komst van Arensman. En als Tratnik en Van Baarle komen, dan wordt JV echt een sterk blok.

Michieltje

Kelderfan. Mooi man 😃

Maar van Baarle hoeft van mij niet. Dan wordt hij concurrent van Wout en dat slaat nergens op.

Ben Hermans zou ik als klimknecht graag zien komen

goldone123

'@michiel zelfde als het gebeurd zeur ik er niet over, maar als het niet gebeurd kan je een redelijke kllimmer van kopen.

appiett

Ben Hermans, hmmm dat is wel een goed idee. Snap niet dat die nog niet eerder is genoemd..

Michieltje

Zeker Goldone. Ik denk dat daar ook een behoefte ligt na alle versterkingen voor het voorjaar.

Michieltje

Appiett 🧐

Michieltje

Tegelijk, wat Murcia eerder al aangaf...die Staune gaat als een malle. Ondanks dat hij in 2024 toe zal toetreden tot het WT team, is zn ontwikkeling best bijzonder en stormachtig te noemen. Waarom niet volgend seizoen al. Kwam volgens mij binnen als een renner waarvan nog niet exact bekend was wat voor een renner het zou worden. Mij viel hij voor het eerst echt op in de Tour de L’Avenir vorig jaar in een zware bergetappe waar hij knechtte voor 1 van die broers. In Eem interview met Uno X gaf de ploegleiding aan ervan te balen dat ze hem zijn misgelopen. Mooi maatje voor Foss ook.

kelderfan

'@Michiel
Waarom zou Van Baarle een concurrent van Van Aert zijn of worden in de selectie voor 2023.
Ik denk dat het juist goed gaat werken. Van Aert gaat toch ook prima met Benoot.
Het wordt zeker lastig als Tratnik er ook nog bij gaat komen.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Er moeten wel budgetcentjes bijkomen, want met alleen 't vertrek van Dumoulin, Hofstede, Harper en Dekker kom je er niet.

kelderfan

'@Michiel
Ja dat was de insteek, maar net als met Harper, het echte nieuws komt altijd later. Derhalve zie ik Staune eerder aansluiten. Maar wie gaat hem volgen vanuit het opleidingsteam.

Michieltje

Van Aert is toch de absolute voorjaarskopman? Nu Van Baarle Roubaix heeft gewonnen zou hij ook een absolute voojaarskopman moeten worden. Iets wat Benoot niet is.

Pluimers

kelderfan

Die heeft de hele Voralberg tour op kop gereden om Staune in positie te brengen. Maar JV heeft Gijs al voor die rol.
Maar nog even over Arensman. Ik las dat hij goede maatjes is geworden met Bardet. Dus wat denk je, dat Bardet het toptalent Arensman gaat volgen ipv jouw maatje Ben,🤔

S. Morgenstern

Niet alles wat je kunt bedenken hoeft gedeeld te worden..

Michieltje

Ik Ben bang van niet, Kelderfan.

Ik denk dat we er wel uit zijn Morgenstern.
Out Dumoulin, Harper, Hofstede en Dekker
In Arensman, Tratnik, Staune, Pluimers en een buitenkansje

kelderfan

Ja Michiel dat is goede gedachte. De baas moet toch ook zijn verrassing kunnen hebben. Dus dat buitenkansje komt wel goed. Ben uit en Romain in.🎉

Michieltje

Het is toch een bijzondere plek dit forum. Doet me denken aan Asterix en Obelix en de Romainen. Ook Obelix zat aan de doping, al kon hij er niets aan doen dat hij bij zijn geboorte erin geflikkerd werd, Kelderfan. En als ze dan al die Romainen tot gort hadden geslagen, riep die bolle...ik wil nieuwe, deze gaan te snel stuk!

Ajbwib

goldone123

'@kelderfan haha denk het niet maar zou wel goede transfers zijn

AWestie

Van de drie genoemde mannen lijkt me Arensman het minste kansrijk, die zit met Bardet gezellig bij DSM. Bardet voorstellen is hoop ik een grapje toch? :')

Wat betreft budget kunnen we alleen maar gissen, alleen dat Groenewegen dit jaar al wat ruimte heeft open gelaten. Of een andere groterverdiener hetzelfde gaat doen, geen idee.

1 2 ... 179 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.