Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 203 ... 349 350
Michieltje

Leemreize moet Matje er af kunnen rijden in de laatste klim

goldone123

Heel jammer…

goldone123

Ik kan nu wel begrijpen maar hij chris harper heeft vervangen.

kelderfan

Gijs Leemreize doet 't geweldig in zijn 1e. GT. Ook Koen Bouwman is boven verwachting erg goed en heeft een prima kans om de blauwe trui mee naar huis te nemen.

Murcia

Er wordt vaak afgegeven op de Nederlandse renners in de ploeg maar hier redden Gijs, Koen en Pascal meer dan de meubelen. Een rit, de bergtrui waarschijnlijk en ongelooflijk veel tijd in de aanval en op TV. Falende kopmannen? Ja, maar als geheel beklijft deze Giro van TJV meer voor mij dan die van vorig jaar. Heerlijk vandaag weer om te zien dat Leemreize een leeuwenhart heeft en net als Gesink dat mantra van nooit opgeven kent. Die vent komt er wel.

Yeez

Wist iemand trouwens dat Leemreize zo hard kon dalen? Zelfs MvdP had alle moeite hem te volgen en maakte zelfs een slippertje…

AWestie

Deze ronde beklijft inderdaad stukken meer dan die van vorig jaar (ook een beetje door de negatieve momenten). TJV heeft kleur gegeven aan de Giro, dus wat dat betreft volop geslaagd. De tweede ritzege is heel dichtbij, hopelijk lukt het nog.

goldone123

Ik niet, blijkbaar door oscar saiz zegt mathieu heijboer @yeez

AWestie

Aan de leadout heeft het niet gelegen, maar Hayter is ook gewoon heel sterk op deze aankomsten. Ook in Noorwegen zitten ze dichtbij.

kelderfan

In Noorwegen doet Mike Teunissen het goed, want hij wordt 2e. in de sprint van een kleine groep.
Ja die Hayter is beresterk.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Netjes. Dan maakt ook Mike nog serieus kans op de TDF.

Ik denk dat Leemreize ook goed kan tijdrijden. Hij ontbolstert in alles

Saiz zit al jaaaaren bij JV, Rabo

Here we go
https://m.youtube.com/watch?v=SuBNMnGQPFw

Yeez

Natuurlijk ook het talent van leemreize wat hem zo laat dalen. Geloof niet dat door die training alle renners in de academy nu zo naar beneden gaan…

Verder een perfecte leadout in Noorwegen, maar Hayter helaas iets sterker. 2x 2e was het maximale resultaat vandaag…

goldone123

Ik vond het al knap dat hij terug naar het groepje reed, ben benieuwd al voor de volgende koersen die hij gaat rijden.

Yeez

Denk niet dat de verwachtingen voor leemreize te hoog moeten liggen voor rondjes van een week. Toch een renner die boven komt drijven op de lange cols in grote rondes. Een echt type gesink

madeinstars

Yung Gizza is echt de perfecte bijnaam.

Heldhaftige koers weer van de ploeg.

Michieltje

Dat klinkt als een drill rapper met dreadlocks en tattoos in het gezicht. Word.

kelderfan

'@Michiel In Noorwegen deed Michel van zich spreken, want Mike vertelde quote: "Michel reed erg sterk door ons weer terug de eerste waaier in te loodsen."
Je bijna naamgenoot is ook geen verkeerde renner. Zij zaten trouwens met 4 man in de 1e. groep na waaiergeweld.
Nathan Van Hooydonck en Timo Roosen zaten daar ook bij.

Cen Morawec

De Telegraaf was altijd helemaal positief over Tom Dumoulin. Voor de Giro met uitgebrede serie van mooi reportages of interviews waar hij vedette van Jumbo-Visma wordt genoemd.

Nu heerst alleen groote teleurstelling: https://www.telegraaf.nl/watuzegt/1344341547/dumoulin-stelt-teleur

Ook in ons omgeving zijn sommigen telurgestelt. Wij hebben samen vandaag in ons tuintje de etappe gekeken. Zusje van mijn vriendin was altijd gek naar hem. Ze was 14 toen hij GIro won. Maar nu vertelde ze, dat ze zijn signierte foto van haar tafel verwijdert heeft. :(

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Fanny
Koen Bouwman mag ook uit zij schulp komen, want hij kon de drie beste renners uit deze Giro-editie zonder problemen volgen. Hij denkt helaas teveel, dat hij moet sparen. Hij is nu enkele toch betere klimmers de baas.

Michieltje

Ja die Michel kan je idd hele dag op kop vh peloton laten sleuren, Kelderfan. Prima tijdrit ook. Een soort Van Emden wellicht?

Heerlijk verhaal uit de familie doos, Cen Morawec. Herkenbaar ook. Toen Michael Jackson koekoek werd heb ik zijn posters van mn slaapkamermuur gehaald.

Murcia

Koen denkt nu aan zichzelf juist door te sparen wanneer het kan, hij heeft zijn rit al binnen en weet dat het gaan voor de bergtrui ook betekend dat je je extra procentjes al eerder in een etappe daarvoor moet opofferen. Doe je dit niet dan zie wat er gebeurt met bv Ciccone. Bouwman is verstandig genoeg om voor de Blauwman ere-titel te gaan ipv ritzeges.

AWestie

Ik ben dan toch wel een iets te nuchtere Nederlander hier voor. Een foto weghalen omdat Tom Dumoulin afstapt? Dan dicht je ze wel een heel hoge heldenstatus toe. Als dat de marge is bij een topsporter die juist ook uit een ongelooflijk diep dal komt zou ik ook een beetje bij mezelf te rade gaan.

En ja ik weet dat topsport leeft bij de verhalen, de voorbeelden, inspiratie, doorzettingsvermogen en dat soort termen. Ieder verhaal heeft allern ook zo zijn context. Het kan bijvoorbeeld zomaar zijn dat door deze Giro er toch wat meer jochies en meiden in de Achterhoek op een fiets springen door de blauwe trui (en bij winst van Gijs was het misschien nog wat mooier).

Afsluitend; mooi dat Tom bij jullie familie thuis op een voetstuk heeft gestaan. Hopelijk mag je nog een beetje van zijn verhalen onthouden zodat het voetstuk misschien nog een beetje overeind blijft. Tom blijft namelijk een parel voor de sport met wat hij al heeft bereikt.

I Langof

'@Cen nu ga jij echt te ver. Koop liever Behamontes of Wielerrevue in plaats van De Telegraaf.

Zusje van mijn vriendin was altijd gek naar hem.

Mag ik een grapje (voor je de familie doos)? ... erste pagina van De Telegraaf: "Vedette van Jumbo Visma is sinds woensdag niet meer de natte droom van Limburgs meisje(s)"....

AWestie

Het is ook geen redactioneel stuk van de Televaag.

kelderfan

Ja @Michiel
Die Michel begint echt te lijken op Jos van Emden. Die heeft vorig seizoen al laten zien, dat hij de kar kan trekken.
Maar Timo Roosen en Nathan Van Hooydonck laten zien, dat zij erbij horen.

1 2 ... 203 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.