Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 204 ... 349 350
Chris1995tjv

gaat de tour selectie de bergritten, tijdrit en de kasseien rit nog verkennen? Pogacar heeft volgens mij intussen alles al verkend maar onze vrienden zie ik nu op een hoogtestage.

Turtlehead

Een ingezonden brief in de Telegraaf. OK.

Yeez

'@chris1995tjv er is al het eea verkend door de ploeg. Onder andere de kasseienrit

AWestie

De motor van Affini is in orde: als hij op kop rijdt loopt de tijd juist weer op in plaats van af. Dat zie je bij de rest niet direct gebeuren.

AWestie

Heel jammer voor Affini

kelderfan

Toch mooi dat Affini JV een 2e. plaats bezorgt en dat hij niet wacht tot de tijdrit.

YogiBear

Grmpf. Dat is balen.

Quesada Quesada

Voorlopig toch wel het seizoen van de ereplaatsen. Jammer!

madeinstars

Fuuuuu 2 dagen op rij zo close. Superknappe sprint tegen snellere mannen.

Murcia

Erg klote voor Eduardo, maar weer een bewijs dat deze manier van koersen hoe noodgedwongen dan ook veel voor de ploeg kan opleveren. Hij is een echte aanwinst voor de ploeg gebleken als werkpaard in het voorjaar maar is als sprint aantrekker en nu dus als aanvaller ook een onmisbare schakel. Die etappe in de Giro gaat er nog wel komen.

Poeksel

In Noorwegen rijdt ondertussen Hessman solo ruim een minuut voor het peloton met nog 22 km te gaan. Kans dat hij het redt is klein, maar mooi dat hij het probeert,

kelderfan

Ja @Poeksel de bijna naamgenoot van @Michiel doet echt denken aan Jos van Emden. Hij lijkt zeker die kant op te gaan.
Go, go Michel

pirazzi

Affini heeft een Nederlandse vriendin? Vandaar dat hij redelijk goed Nederlands spreekt.

kelderfan

In Noorwegen doet JV niet echt mee, want in deze rit bergop kunnen zij niet mee.
Want teams als DSM en Alpecin laten zich wel zien.

AWestie

Grappig dat Affini zich in een jaar tijd geloof ik relatief snel in een sprint maar ook niet heel explosief noemt. Make up your mind, Edo!

Poeksel

Hij is denk ik goed in een lange sprint, maar minder goed in een korte. Daarom ging hij ook vrij vroeg aan.

Cycling

'@Kelderfan JV gaat hier niet voor het klassement, maar voor etappes. Dat ze met de renners i Noorwegen niet in deze etappe zouden meedoen was vooraf een zekerheidje. Als ze in de andere etappes maar voor de overwinning meedoen.

Michieltje

Kelderfan. Michel steelt mijn hart. Kan ook nog eens prima heuvels en bergen verteren. 1 meter 90 schoon aan de haak, het kan verkeren.

Nathan gaat er ook gewoon voor. De eerste Jumbo Visma man in de uitslag, 14de ofzo. Het wordt nog lastig kiezen voor de ploegleiding mbt de laatste Tour plek, ik ga voor Nathan.

kelderfan

Ik ook maar Laporte doet mee in Dauphine en dan weet je wie meegaat.

$kedel

Vandaag een mooie etappe voor Bouwman en ik hoop dat 'Yung Gizza' ook weer bij de pinken is vandaag. Lekker sparen en nog 1 bergsprintje om het af te maken.

AWestie

Morgen zijn er wel nog iets meer punten te halen, plus het dak van de Giro. Vandaag heeft Koen daarentegen meer winstkans. Keuzes keuzes!

Turtlehead

Je moet geen enkele kans laten liggen voor de bergtrui, als je pech hebt help je een ander in het zadel of lukt het een keer niet. 't kan bijna niet meer misgaan, dat moet vertrouwen geven. Vandaag zal de ploeg hem goed moeten ondersteunen, want in die aanloop rijd je niet alleen een gaatje dicht naar een kopgroep.

kelderfan

quote: IDL-Koen Bouwman; "'Ik ga ervoor vechten en ik ga proberen in de ontsnapping te zitten. Ik ga vrijdag all in."
Koen is er maar druk mee. Hopelijk heeft hij goede benen.

xistnc

Morgen zijn er meer bergpunten te behalen, maar de punten van vandaag zijn morgen niet meer te halen.

kelderfan

Dat zeg je heel goed @xistnc. Je moet geen punten laten liggen.

1 2 ... 204 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.