Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 205 ... 349 350
ti-raleigh

Kan hij hem vandaag veilig stellen ? Ik ben geen wiskundig wonderkind....
Mooie bijnaam op Eurosport voor Koen: de ijsvogel

kelderfan

Ik denk @ti-raleigh dat hij 't verstandig doet, want morgen kunnen de klassementsmannen oorlog gaan voeren, want dat is de laatste kans om het klassement om er nog wat aan te doen. Dan kan Koen Bouwman niet mee. Nee vandaag de punten pakken, dat zal echt niet mee vallen met morgen in je achterhoofd.
Dat is wel een leuke die ijsvogel.

Michieltje

Krullebol Koen gaat deze etappe gewoon pakken

kelderfan

Ja @Michiel
Dat is ook wel een leuke; ik zie hem nog voorbij schieten met de wind volop kop met krullen en dat op 't vlakke.

Michieltje

Al die rare dierennamen als nick is zoo 2021. Als t maar allitereert en de lading dekt, Kelderfan

AWestie

Wat heerlijk om, naast Jumbo-Visma in een blauwe trui, zoveel prullaria van het team op de Kolovrat te zien.

kelderfan

quote: CN; "Van Aert confirms Jumbo-Visma 'going full' for Tour de France yellow and green."
Even wat anders als leuke bijnamen. Wout heeft laten weten, dat de JV-TdF Team voor geel en groen gaat.
Als dat lukt dan wordt echt juichen.

AWestie

Karsten Kroon typeert de ploeg als beste en slechtste deze Giro: omdat enerzijds de klassementsmannen zo door het ijs zakten, maar anderzijds de knechten heel veel indruk maakten.

kelderfan

Daar heeft Karsten Kroon gewoon gelijk in. Maar Koen Bouwman heeft een mooie blauwe trui en wint ook nog de rit.
Twee zeges in een tour voor Koen zonder bijnaam. Chapeau Koen Bouwman.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Maar die Gijs Leemreize is echt de relevatie wat mij en JV betreft. Die maakt echt grote stappen.

goldone123

Idd, zonder de kopgroep 15e echt heel netjes

$kedel

De welp uit Assendelft doet het opnieuw!

goldone123

Ik slim van jumbo visma kijken hoe ver hij komt, beetje testen wat gijs leemreize heel errghard geslaagd.

Michieltje

Duurt wel lang de bevestiging

kelderfan

Is bevestigd en hij staat op het podium. Go, go Koen Bouwman
@Fanny
Jouw favoriet zorgt voor de 2e. zege in deze Giro en heeft ook nog de blauwe trui in zijn bezit en definitief.

goldone123

Waarom moest dat zo lang?

Murcia

Door het misbaar van Mauro duurde het lang maar de organisatie wist zelf ook wel dat met deze bocht de plaatsing cruciaal was, Koen snijdt hem als eerste aan en Schmidt zat aan de binnenkant dan al automatisch een tikkie klem. Niks geen straf want er viel hier niets te bestraffen. Koen is echt weer gegroeid als renner, de hele etappe dacht ik al dat hij hem zou pakken puur door de concentratie en slimheid die hij naast de sterke benen liet zien. Voor de ploeg maakt deze tweede zege en de Bergtrui veel uit. De kopmannen zakten door het ijs maar elke andere renner liet zich zien en maakte koers. Zeer knap van renners en leiding om zo weer de knop om te zetten. Mijn eindcijfer zet ik nu op een 7,5, aangezien het AK doel niet werd bereikt maar als volger was ik enorm gecharmeerd van het elke dag maar weer het geel-zwart van voren te zien. Vergelijk hun Giro maar met bv UAE en je ziet het positieve verschil.

kelderfan

In Noorwegen is er gesprint met Mike Teunissen, maar Dekker moest de club laten gaan. Die wordt echt niet bete helaas.

YogiBear

Foss laat vandaag compleet lopen. Hij is of helemaal op en zit op zijn laatste tandvlees, of is zich volgens mij heel erg aan het sparen voor de laatste tijdrit.

AWestie

Ja, het team van UAE was kleurloos, alleen Almeida was tot zijn testuitslag puik. Ineos is eigenlijk best saai de Giro aan het winnen en Bahrein+Bora geven de boel nog wat kleur op de wangen. TJV heeft samen met IWG en Alpecin-Fenix de entertainmentwaarde bezorgd deze ronde. Beetje buiten het comfortgebied van de ploeg, maar geef het ze maar.

Nog steeds hoop ik dat er nog wat gebulderd wordt op service course in Den Bosch, met drie kopmannen die maximaal tien minuten echt op de voorgrond waren. Zo begin je voortaan echt niet meer een grote ronde.

kelderfan

Reken maar dat er gebulderd wordt, want de hulptroepen hebben de Giro bijpassende kleur gegeven.
Het is niet voor niks, dat er wordt getrokken aan jongens als Van Baarle, Tratnik en wie nog meer.
Koen doet JV toch gelukkig weer juichen.

YogiBear

Leuke, maar voor de rest nutteloze, statistiek; Jumbo Visma staat weer eerste in het pcs ploegenklassement.

kelderfan

Oh, ja Lars Boven is gisteren 2e. geworden in de Alpes Isere Tour. Die laat zich ook zien, want hij staat na rit 3 nog steeds 2e. in 't klassement.

Turtlehead

Op de 1e rustdag gaf ik TJV een 5,5 met een opwaartse teneur, ‘t zal inderdaad wel een 7tje worden na zondag. Dat valt me reuze mee. Mochten Foss en Affini de mannen met ontsnappingen en prijzen waren geweest, dan was ik wel minder positief geweest eerlijk gezegd.

Yeez

Minder positief omwille van nationaliteit? Lol

1 2 ... 205 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.