Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 21 ... 349 350
Michieltje

Heeft Kuss niet snel last van de kou? Een Giro klassement is dan best link

Leendert82

Ook iets nieuws wat ik las in dit interview over de Tour d'Isard was dat de etappe voordat hij won vanuit de kopgroep de dag ervoor ook de hele etappe in de kopgroep was en die dag zijn beste 60, 90 en 120 min waardes had. Ook enigszins logisch dat het de dag erop iets minder was en daarom terug zakte naar plek 5 in het klassement. Uiteindelijk steeg hij in de laatste etappe nog een plaats naar plek 4. Niet slecht voor een 19 jarige

Laatst gewijzigd
Leendert82

Michiel, het zou een goede test voor zijn ontwikkeling zijn. Een GC rijder moet ook tegen de koude temperatuur kunnen.

Leendert82

'@kelderfan..waarop baseer jij dat Lou van Belle er ook snel bij zou komen? Wat zie jij in hem wat ik niet zie?

Michieltje

Ja, wel met je eens Leendert. En anders neemt ie maar koude training bij Wim Hof, als Sep koudwatervrees heeft

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Leendert82
Kijk eens bij PCS Lou van Belle. Hij strooit met goede uitslagen in 't rondjeswerk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Eens met @Leendert82 ... ik zie nu ook niet meteen aanleiding voor een snelle overstap.

Laatst gewijzigd
Leendert82

Het is Loe van Belle volgens PCS, blijkbaar is hij zo bekend dat je zijn naam niet eens weet. Heeft 2 etappe overwinningen (nee de TTT tel ik niet mee). Voor de rest heel weinig uitslagen gereden dit jaar( 5e is Flanders
tomorrow tour was goed). Hoeft ook niet als 19 jarige, maar moet zich toch echt nog bewijzen in 2022 want ik zie nog geen duidelijke lijn of dergelijke presentatie die een overstap naar het WT verdient.
Als je inzicht heb op trainings data die heel goed zijn en indicatie geven op hoog niveau te kunnen deel dat graag hier.

Er gaan venzelf volgend jaar weer renners opstaan en zich laten zien zoals dit jaar met Mick en Tim van Dijke.

Michieltje

Ik zag Loe in 1 van de laatste wedstrijden rijden, weet de naam ff niet. Iig samen met die jongen van. Aanvallend ingesteld, beetje de bouw van een van Aert zeg maar. Explosief leek ie toch ook wel wat. Een aantrekkelijke renner om te zien. Ik kan Kelderfan wel volgen. Samen met die 2 Noren en die jongen van kandidaat om tzt naar de profs overgeheveld te worden.

Edit. Die jongen van Rick Pluimers

Laatst gewijzigd
Michieltje

Met die ploegentijdrit in de Vuelta en een Dumoulin die eigenlijk niet wil knechten, zou het zomaar eens Dumoulin kunnen zijn die in Utrecht als kopman gaat starten. Aangevuld met Gesink en Harper iig, Kruiswijk en Kuss die een tweede grote ronde rijden na de Giro. Mick van Dijke, van Hooijdonck ...en een rappe man

Dan heb je in alle grote rondes serieuze kopmannen. Iedereen tevreden. Tenzij Roglic weer uitvalt en voor de vierde keer op rij de Vuelta wint.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tom heeft nooit gezegd dat hij niet wil knechten... weet niet waar die fabel vandaan komt

Anas

'@rahimns
Tom een maand geleden voir Helden:
"Ik ben wielrenner geworden om het maximale uit mezelf te halen”, aldus Dumoulin, die zondag nog tweede werd in een hardloopwedstrijd in Maastricht. “Het proberen om resultaten te halen vind ik nog altijd het mooiste wat er is. Ik word er niet gelukkig van wanneer ik alleen maar voor anderen op kop moet gaan rijden. Dan kan ik ook op 95% van mijn kunnen een grote waarde voor de ploeg zijn.”

“Alleen al het gevoel dat je op 95% al goed kunt presteren, dat past niet bij mijn ambitieniveau. Ik wil voor die 100% gaan. Ik wil zelf nog korte uitslagen rijden en natuurlijk het liefst winnen. In welke koersen? Dat zien we in december wel. Maar grote rondes sluit ik zeker niet uit. Dat blijf ik heel uitdagend vinden en ik weet dat ik daar heel goed in kan zijn.”

AWestie

Alleen maar, jongens, alleen maar. Dit is gewoon begrijpend lezen hoor.

Hij wil simpelweg prestaties kunnen leveren zelf, maar hij sluit hierdoor echt niet categorisch een dienende rol uit. Dan had Zeeman hem met alle liefde naar BikeExchange geschopt.

$kedel

De eerste afvaller is een feit door een Covid besmetting:

Giro:
Dekker, Roosen, Affini, [s]Gesink[/s]Vader, Oomen, Leemreize, Kuss, Kruijswijk

Laatst gewijzigd
TJV94

Verwacht je echt dat Gesink daarom de Giro niet kan rijden?

TJV94

Mooi Vuelta parcours! Ploegentijdrit, veel bergetappes.
Voor zover je het al kan voorspellen:
Dumoulin
Bouwman
Gesink
Kuss?
Leemreize
Van Emden
Teunissen
Kooij

Lijkt me een mooie selectie. 7 Nederlanders met de start in Utrecht (evt Kruijswijk voor Kuss voor een volledig NL'se ploeg... :)). Aardige tijdrijders + 5 klimmers.
Teunissen is naast sprinter ook goed voor de ploegentijdrit en evt aantrekker voor Kooij.
Met Kooij en Leemreize 2 jonge mannen mee om ervaring op te doen maar die ook echt wat kunnen laten zien. Enige wat misschien mist is een schaduwkopman voor Dumoulin, dit lijkt hij toch wel prettig te vinden. Kuss/Kruijswijk lijken me hier wel de aangewezen mannen voor, maar die zullen ook de Giro/Tour rijden.

Leendert82

Thx Michiel voor die info over Loe hier kan ik wat mee (dit is meer dan alleen uitslagen bekijken op PSC igg) laten we zien hoe hij doorgroeit in 2022.

Michieltje

Kijk Leendert

https://m.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20210910_34175791?utm_source=google&utm_medium=organic

Leendert82

Leuk artikel. Dank voor het plaatsen

AWestie

Hij zit jammer genoeg achter een muurtje, maar Kuss gaat vooral eenweekse rondes gebruiken om mee te doen als AK-jongen "And if that doesn't work out it's okay". Coole jonge, die Sepp. https://www.velonews.com/news/road/tour-de-france-stage-wins-vuelta-a-espana-breakthroughs-and-beyond-sepp-kuss-talks-2021/

Laatst gewijzigd
Yeez

Dan zou je zeggen dat het weer de tour als knecht wordt

kelderfan

Ja, Sepp zal zeker weer de combi TdF en Vuelta gaan doen. Nu 't parcours duidelijk is geworden wat betreft de Vuelta met start in Nederland (TJV wil er wat moois van maken volgens Sander Kruis) denk ik, dat TJV met een hele sterke selectie gaat aantreden.
Hierbij denk ik aan Roglic, Bouwman, Dennis, Dumoulin, Kruijswijk, Kuss, Teunissen en Van Emden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Waar zegt Sander dat?

Sjonge Jonge

https://www.teamjumbovisma.nl/artikel/nieuws/team-jumbo-visma-wil-samen-met-vuelta-wielergekte-in-nederland-verder-aanwakkeren/

AWestie

Haha de dag dat Kelderfan ook echt met een linkje zijn bron vermeld is nog ver weg denk ik

1 2 ... 21 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.