Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 22 ... 349 350
kelderfan

Ik maar denken, dat ha, ha, @rahimns'wel weet wie Sander Kruis is; maar @AWestie weet 't beter natuurlijk. Het linkje is zo onontbeerlijk in de discussie met @rahimns

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

bedankt @Sjonge Jonge

@Kelderfan ik weet wie Sander is... maar ik kan niet van afstand ruiken waar jij je quote vandaan haalt en ja het is zeker prettig als je dat dan even vermeld. Maakt het onnodig om het halve internet af te moeten speuren, maar dat is niet de eerste keer dat dit gevraagd word.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Als je weet wie Sander is, dan is de link toch simpel. Of ga je dan eerst al de media langs om uiteindelijk bij je eigen clubje te spieken.

Quesada Quesada

Jumbo Visma naar Roemenië komend jaar.
Bron: Sibiu cycling tour instagram.

xistnc

'@kelderfan
Ik heb 'm opgezocht op jouw PCS, maar daar kon ik hem niet vinden.

AWestie

Tot 31 december nog TJV nieuws: Dylan mag bij BikeExchange ook meteen de tour rijden https://twitter.com/ammattipyoraily/status/1471976029484900353?t=nfV14bt0G2xGfAvF709hug&s=19

$kedel

Dat is mooi voor Dylan. En voor Wout zou het ook gunstig zijn als Dylan een paar keer de volle buit weg kan snoepen in de massasprints.

kelderfan

Bron: IDL; Pogacar/Wout Van Aert "Pogacar haalt de crossfiets van Woutie op na Val di Sole."
Pogacar denkt, dat wil ik ook. Dat zou echt bizar zijn, als die drie kopstukken Van Aert, van der Poel en Pidcock gaan wedijveren met Pogacar in 't veld.

kelderfan

Marianne Vos heeft voor een zege gezorgd in 't veldgebeuren. Mooi dat zij haar oud-ploeggenote weet te verslaan.

KissMyAce2.0

Peppi en kokki

Anas

https://wielerrevue.nl/artikel/468927/interview-tom-dumoulin-het-klopt-wel-dat-het-stoicijnse-van-primoz-onbewust-mijn-eigen-twijfels-heeft-versterkt

kelderfan

Mooi dat verhaal over Tom Dumoulin. Dank voor het posten @Anas Abbassi.
Prima dat hij niet zover vooruit moet kijken, want dat is de valkuil.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De teampresentatie van de 23e is geannuleerd in ieder geval in de vorm die ze van plan waren. Het is even afwachten of er een alternatief komt.

Edit: ze gaan kijken of ze iets kunnen organiseren tijdens het trainingskamp in januari

Laatst gewijzigd
Anas

De youtube-video's zoals vorig jaar waren echt niet slecht

wieler4live

Aaah balen nog langer wachten op selecties doelen en programma's

Murcia

Ook jammer voor de fans van Orla zoals mijzelf die haar graag de presentatie weer zagen doen. Dan maar youtube filmpjes inderdaad.

Rawolf

Fan van iemand die een blaadje voorleest? Schiet mij naar lek.

AWestie

Murcia and Orla sitting in a tree

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vind Orla ook een prima presentatrice, kijk graag naar haar programma's.

Murcia

'@AWestie
LOL maar in alle ernst vind ik haar naast een prettige verschijning een vakvrouw. Haar programma op ES en freelance opdrachten bij zowel TJV als ook DSM een keer dacht ik worden keurig ingevuld.

AWestie

'@murcia Eens hoor, bij mij springt wat dat betreft ook Sander Kleikers er boven uit. Verder zijn presentatoren vaak stiekem iets te veel journalist of hebben ze juist duidelijk te weinig kennis van wielerzaken.

Michieltje

Hoe heet Orla van achteren?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Orla Chennaoui

Michieltje

Ah oui, die ken ik wel. Niet zozeer van gezicht maar ivm een stel indrukwekkende stelten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wout Van Aert is wederom Belgisch sportman van 't jaar geworden. Hij draagt dit op aan zijn fans.
Bron is niet PCS, maar de eigensite van Team Jumbo Visma. Proficiat Wout Van Aert.
Hopelijk wordt 't nog een beter jaar voor deze kanjer met hulp van zijn versterkte ondersteuning.

1 2 ... 22 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.