Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 212 ... 349 350
Turtlehead

Edit: domme post... gewist.

Laatst gewijzigd
Cen Morawec

Mooi terugkeer van ons held Tom Dumoulin. Wij mogen hem samen met Koen de Bergkoning geweldig tujuichen.

Echt snelle herstel naar zijn tegevaller. 12 dagen geleden moest de kopman van Jumbo-Visma opgeven tijdens de Giro, maar vandaag hervat de Vlinder van Maastricht precies in criterium Maastricht zijn wegseizoen

Laatst gewijzigd
luca77

Kan de hoeveelheid posts over Dumoulin wat verminderd worden? Weinig relevants te melden over hem.

@kelderfan, volgens een persartikel eind mei staat JV helaas niet bij de 21 deelnemende ploegen van de Baloise Belgium tour.

AWestie

Om hem nou elke keer held te noemen blijf ik ook wat gek vinden

goldone123

Vind ik ook wat overdreven.

Michieltje

Dumoulin stopt na dit seizoen met wielrennen ivm....teveel fysiek ongemak

LOL

AWestie

Wat is daar LOL aan, als ik vragen mag?

Michieltje

Ik geloof er niets van

Yeez

'@michiel je haat naar Dumoulin omdat die niet presteert en daardoor als fan teleurgesteld en gefrustreerd raakt is al langer bekend, maar er is niks lol aan en ook helemaal niet wat er staat.

Lichaam reageert niet meer op trainingsarbeid en hij wil geen lange weg zonder garanties afleggen. Dat kan toch? Hij stopt, dus geen reden om nu geheimzinnig te doen.

Ik hoop dat die geluk vindt en iets vindt waar hij voldoening uit kan halen. Heeft desondanks een geweldige carrière gehad

Sandy Casar

Grootse carrière en verstandig besluit. Het ga hem goed!

Michieltje

Wat een jammerlijke reactie van je Yeez. Ik heb hier zo vaak gezegd dat ik Dumoulin een prettige, intelligente jongen vindt, iewat gevoelig ook. Kom jij met haat aanzetten

Turtlehead

Misschien kunnen we een apart 'Dumoulin-Topic' maken? @Michiel: aan jou de eer het te openen.

AWestie

Dan geloof je het lekker niet, wat ik niet snap trouwens. Het is een uitgebreid en duidelijk statement, zonder open eindes (behalve over zijn werkzame toekomst na 2022 natuurlijk). Als je dat niet vertrouwt wens ik je succes met je eigen verhaal rond Dumoulin.

xistnc

edit wf: niet doen

Laatst gewijzigd
Michieltje

Succes met mn verhaal? Nou dankje hoor, dat had ik echt ff nodig. 😄

Turtle. Nah, verder weinig behoefte er nog veel woorden aan vuil te maken. Ik denk dat het vooral een mentale kwestie is

Michieltje

Ach daar hebben we onze huistroll xistnc weer. Slachtoffer? Nee hoor. Ik geloof niet dat mensen hier jouw summiere zuigende bijdrages überhaupt waarderen.

Sterkte!

Laatst gewijzigd
Yeez

Harper staat op de startlijst van de Dauphine en niet Dennis… nu is Dennis nooit officieel gecommuniceerd voor de Dauphine en rijdt hij eigenlijk altijd Zwitserland, maar hij stond daar ook niet op de voorlopige startlijst en Harper wel…

tdola

Ik denk dat de LOL sloeg op dat we t er minder over moesten hebbe, vervolgens kwam bericht dat Dumoulin stopt, dan is ie natuurlijk weer volop in nieuws.

Sandy Casar

Klopt Dennis en Harper zijn omgewisseld Yeez!

Michieltje

Nee daar ben ik heel eerlijk in. Ik denk dat het vooral een mentale kwestie is en niet fysiek, al baseerde ik me in eerste instantie op het NOS bericht die op mn telefoon op popte. De uitgebreide verklaring heb ik inmiddels gelezen, en dan nog denk ik dat het vooral mentaal is. De echte wil lijkt er niet meer te zijn bij Dumoulin. Dan voel je de pijntjes dubbel zo hard

Van Yeez kan ik het prima hebben, goede gozer

Maar die xistnc valt niet serieus te nemen

Laatst gewijzigd
Rawolf

Karsten Kroon zei ook al dat het mentale en het fysieke niet gescheiden kunnen worden.

En zo is 't.

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Wel een beetje schrijnend dat Dumoulin dit grote nieuws zelf communiceert, maar dat er vanuit de ploeg zelf (nog) geen enkel bericht over is. Die houden zich liever bezig met reclame maken voor hun shirtjes, lol

Laatst gewijzigd
AWestie

Of Wereld Fiets Dag! Wel typisch inderdaad, misschien later op de dag nog iets?

skylimit

Och Dumoulin loopt altijd voor de muziek uit. Communicatie bij TJV is wel een dingetje. Hopelijk stopt hij nu echt eind van het jaar (of eerder als hij toch niet meer opgesteld gaat worden door TJV), anders wordt het zo'n Heintje davids verhaal.
Op deze manier je carriere beeindigen verdient geen schoonheidsprijs.

Primoz Zomirp

Ik vind het jammer dat Tom aafsluit. Ik heb echt genoten van zijn tijdrit wedstrijden met Primoz.

Maar ik vind echt raar wat gebeurt achter de schermen bij JV. Geen nieuws of verklaring. Volgen dit forum moest Tom zijn interview annuleren. Dus iets was erg mis.

Vandaag, na Tom´s aankondiging geen reactie van de ploeg, niets op twitter van Plugge, Zeeman & Co. Alsof de ploeg nog niet weet dat nu een plan moet gemaakt worden. Heeft iemand van jullie goede verbindingen bij de ploeg? Verrassing of plan?

Ik gun hem WK tijdrit, maar de OS voorbereiding heeft 3 maanden aan ressourcen verbrand. Krijgt Tom nog een keer onbeperkt steun van de ploeg? Voor tijdrit prestatie heb jij niet alleen trainen maar veel aan material (bedankt @Awestie) en goede performance coach nodig. Tom is goed, maar hij was derde als de beste mannen er niet waren. Is hij nu goed genoeg voor WK podium, of alleen voor top 10?

Ik weet niet wat zijn de verplichtingen tot het einde van het jaar in zijn contract, maar mag Tom zomaar beslissen?

1 2 ... 212 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.