Mooi terugkeer van ons held Tom Dumoulin. Wij mogen hem samen met Koen de Bergkoning geweldig tujuichen.
Echt snelle herstel naar zijn tegevaller. 12 dagen geleden moest de kopman van Jumbo-Visma opgeven tijdens de Giro, maar vandaag hervat de Vlinder van Maastricht precies in criterium Maastricht zijn wegseizoen
'@michiel je haat naar Dumoulin omdat die niet presteert en daardoor als fan teleurgesteld en gefrustreerd raakt is al langer bekend, maar er is niks lol aan en ook helemaal niet wat er staat.
Lichaam reageert niet meer op trainingsarbeid en hij wil geen lange weg zonder garanties afleggen. Dat kan toch? Hij stopt, dus geen reden om nu geheimzinnig te doen.
Ik hoop dat die geluk vindt en iets vindt waar hij voldoening uit kan halen. Heeft desondanks een geweldige carrière gehad
Nee daar ben ik heel eerlijk in. Ik denk dat het vooral een mentale kwestie is en niet fysiek, al baseerde ik me in eerste instantie op het NOS bericht die op mn telefoon op popte. De uitgebreide verklaring heb ik inmiddels gelezen, en dan nog denk ik dat het vooral mentaal is. De echte wil lijkt er niet meer te zijn bij Dumoulin. Dan voel je de pijntjes dubbel zo hard
Van Yeez kan ik het prima hebben, goede gozer
Maar die xistnc valt niet serieus te nemen
Och Dumoulin loopt altijd voor de muziek uit. Communicatie bij TJV is wel een dingetje. Hopelijk stopt hij nu echt eind van het jaar (of eerder als hij toch niet meer opgesteld gaat worden door TJV), anders wordt het zo'n Heintje davids verhaal.
Op deze manier je carriere beeindigen verdient geen schoonheidsprijs.
Ik vind het jammer dat Tom aafsluit. Ik heb echt genoten van zijn tijdrit wedstrijden met Primoz.
Maar ik vind echt raar wat gebeurt achter de schermen bij JV. Geen nieuws of verklaring. Volgen dit forum moest Tom zijn interview annuleren. Dus iets was erg mis.
Vandaag, na Tom´s aankondiging geen reactie van de ploeg, niets op twitter van Plugge, Zeeman & Co. Alsof de ploeg nog niet weet dat nu een plan moet gemaakt worden. Heeft iemand van jullie goede verbindingen bij de ploeg? Verrassing of plan?
Ik gun hem WK tijdrit, maar de OS voorbereiding heeft 3 maanden aan ressourcen verbrand. Krijgt Tom nog een keer onbeperkt steun van de ploeg? Voor tijdrit prestatie heb jij niet alleen trainen maar veel aan material (bedankt @Awestie) en goede performance coach nodig. Tom is goed, maar hij was derde als de beste mannen er niet waren. Is hij nu goed genoeg voor WK podium, of alleen voor top 10?
Ik weet niet wat zijn de verplichtingen tot het einde van het jaar in zijn contract, maar mag Tom zomaar beslissen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.