Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 238 ... 349 350
Yeez

'@kelderfan 3e en 4e. Van anrooij was nog sneller.

Hoole nu 12 sec sneller dan van emden aan de meet. Leemreize lijkt iets te zijn tegengekomen. Verliest heel veel in de laatste 7 minuten. Totaal niet in verhouding

S. Morgenstern

Ja, samen met twee anderen en zijn vroege afwezigheid daar werd (naast het tekort schieten van de andere kopmannen) prima opgevangen door reeds aanwezige renners.

Dus nogmaals, op welke manier laat het vertrek van Dumoulin een nood ontstaan aan een klimmer die uitgespeeld kan worden als kopman? Volgens mij is die vacature er duidelijk niet.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Zowel op het NK tijdrijden beloften als het NK tijdrijden elite valt het wel tegen wat TJV heeft laten zien. De Van Dijke broers hadden met deze tijden de titel bij de beloften niet eens gehaald (ruim niet zelfs), Van Emden en Dumoulin vallen mijns inziens ook echt tegen. Had van Jos toch zeker wel podium verwacht en Dumoulin had hier gewoon de titel moeten pakken (en pakt nu maar nipt de tweede plek).

kelderfan

Jammer voor Tom, maar hij ging al niet goed weg. Irritatie, dat hij geen kopman was in de Giro. ๐Ÿ˜’
Toch nog een mooie 2e. plaats voor hem.

AWestie

Irritatie over dat hij niet goed werd vastgehouden, @kelderfan.

Yeez

Zijn start was niet goed omdat die geรฏrriteerd was omdat die geen kopman in de giro was? Hoe krijg je zoiets verzonnen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Glorious

Tijd voor tom om te stoppen. Volgend jaar v baarle iedereen verslaan op het nk tijdrijden. Lang leve jumbo

Landeirovic

Dunbar zou naar Bike Exchange gaan trouwens :)

Rawolf

Kleine blamage op het NK tijdrijden.

Met afstand verslagen door de mol en voormalig renner van t Development team van der Tuuk.

Bij de vrouwen ook geen prijs maar daar was van Dijk ook wel de topfavoriet.

Ben benieuwd of ze bij de wegrit het enigszins kunnen goedmaken maar met deze vorm verwacht ik er weinig van. Riesebeek en Mollema voorname kandidaten

Laatst gewijzigd
Michieltje

Altijd maar weer die zichtbare emotie irritatie bij Dumoulin. Beter stopt ie per direct, mij interesssert het iig niks meer wat hij presteert

AWestie

Waarom @michiel? Ik heb dat niet, al heb ik Tom natuurlijk liever blij dan chagrijnig.

goldone123

Dat dunbar niet naar jumbo visma gaat vind ik niet heel erg, zijn wel andere renners die kunnen komen.

Michieltje

Ik trek dat blijkbaar erg slecht AWestie. Hij doet me dan denken aan een kleuter die zn zin niet krijgt. Dat continue verongelijkte...nee ik trek dat niet. Vind dat niet passen bij een topsporter. Mss past het wel bij een ontevreden topsporter

Laatst gewijzigd
Yeez

Het interesseert je niet, maar je maakt je wel elke keer ontzettend druk om hem @michiel. Moet zeggen dat ik dat sippe gezichtje ook wel zat ben

Michieltje

Ontzettend druk zeker niet. Gefronste wenkbrauwen en wat irritatie is het. Tot vandaag hoopte ik telkens op herstel Yeez. Maar wat ik al zei, het interesseert me nu niet meer

Murcia

De irritatie heb ik ook en bij mij komt het door het contrast met zijn teamgenoten, Tom is een beetje de Iejoor van het TJV bos. Te veel positivisme is ook een afknapper voor mij maar Dumoulin slaat door naar de andere kant. Ik begrijp die blikken van Tony en Grischa uit de beroemde docu steeds beter. Het negatieve leidt Tom zelf af maar ook de rest van de ploeg.

YogiBear

Meest opvallende vind ik zelf dat mijn vrouw, die werkelijk helemaal niets met wielrennen heeft, als Dumoulin in beeld komt zegt "daar heb je die mopperaar weer". Ze kent ondertussen zijn naam (maar heeft bv geen idee wie Mollema, Van der Poel of Gesink is), maar herkend hem al veel langer.

ghostwriter

'@Rawolf
"Met afstand verslagen door de mol en voormalig renner van t Development team van der Tuuk. "

Alleen Leemreize eindigde achter Vd Tuuk.

Rawolf

Axel van der Tuuk natuurlijk haha, Danny heeft niet bij t dev team gereden

Winnaar bij de beloften. Maar ook sneller dan de broers van Dijke die bij de profs reden.

Laatst gewijzigd
Cen Morawec

Wij waren vandaag langs de route vlakbij te finish in Emmen. Mooi wedstrijd met een enthousiaste commentaar. Ik heb iets meer mensen verwacht, maar we kwamen echt dicht bij de renners en het podium.

Tom Dumoulin was vandaag zichtbaar teleurgesteld. Maar het was mooi ons held van vlakbij te zien. Na de ceremonie ging hij weg maar kwam binnenkort terug om met fans een beetje te praten. Hij was zo menselijk. Ook na zijn teleurstellende prestatie bedankte hij toeschouwers. Hij verborg zijn chagrijn niet en hij deelde autogrammes. Hij was met ons erg lang, misschien 5 of 10 minutes.

Het was duidelijk uit zijn worden hoe hij steeds van wielrennen houdt en hoe hij voor de ploeg alles wilde geven. HIj vertelde ook iets over zijn tijd na de Giro en over aanbiedingen en relaties e.z.v. tussen hem en de ploeg. HIj was erg direct erover. HIj wilde nog meedoen, maar eisde duidelijke belangstelling voor hem. Als ik hem goed begrepen heb, was hij ook bereid ook nu naar de Tour te gaan, en hij zei dit nog een week geleden tegen coaches, maar ze wilden niet erover.

Laatst gewijzigd
Murcia

Als hij naar de Tour wilde terwijl hij tegelijkertijd spreekt over aanhoudende rugklachten begrijp ik wel waarom de ploeg daar niet op is ingegaan. Je kan niet half fit een grote ronde rijden. Mocht de renner dit hebben voorgesteld vind ik het ook op zijn zachtst gezegd nogal naรฏef.

AWestie

Ook wel gek, stel dan voor in de relatieve luwte de Vuelta te doen ofzo, Tom. Lekker in Nederland beginnen en prima tijdrit voor hem. Leuk dat je hem gesproken hebt, @Cen.

Ik ga ook nog steeds niet mee in het verhaal dat Tom de sfeer in het team zou verzieken. Volgens mij is hij een aangename teamplayer omdat hij ook juist kan relativeren maar ook hard is. Als ik het zo meekrijg is hij vooral naar begeleiding toe gewoon slecht in communicatie soms. Zegt ook genoeg over de halve ploegleider Martin, die daar dan ook tegenaan loopt.

Ik begrijp je wel beter, @michiel en @murcia

Michieltje

Ok dan Awestie

Cen Morawec. Nou, mooi te horen dat Tom zijn hart heeft kunnen luchten bij jullie. Hij keek toch erg verdrietig op t podium
๐Ÿ‘ถ

Laatst gewijzigd
Yeez

Vooral de reacties vd ploeg lijken mij veelzeggend. Niks gehoord toen hij stopte en ook nu nog veel onduidelijkheid rond zijn programma. Polen normaal gesproken en dan verder kijken tot het wk? Lekkere aanpakโ€ฆ

Beer

Wat mij betreft laten ze hem nu vertrekken bij Jumbo. Blijkbaar verwacht Dumoulin weer een mooie voorbereiding en ondersteuning richting TT-WK. Benieuwd wanneer hij Jumbo eens iets terug geeft.

1 2 ... 238 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.