Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 250 ... 349 350
kelderfan

Er is hier een discussie over budgetten. Ik lees bij 't Nieuwsblad dat JV 20 nieuwe fietsen laat aanrukken voor vandaag.
Dat is in een keer 20 x 15.000,00. Tel uit je winst.

Landeirovic

Uhm, naar mijn mening maar hoop het niet voor jullie denk ik dat Vingegaard als lichtgewicht en onervaren kassei rijder vandaag tijd aan zijn broek gaat krijgen. Ik denk dat Roglic geen tijd zal verliezen of toch schade zal beperken.

AWestie

Reactie leeggehaald

Laatst gewijzigd
AWestie

Wat een geneuzel over salarissen. Renners van naam verdienen veel, nou, verrassing! We zijn geen boekhouders hier die precies willen nagaan hoeveel Tom, Steven of Robert waard is (het gaat altijd om een Nederlander lijk het).

Als ik een ding haal uit salarislijstjes is het meestal wel dat TJV goed is in de hand op de knip houden in vergelijking met andere teams. Props voor Plugge. En nu hop naar koers, jongens.

Yeez

'@kelderfan die fietsen zijn vd sponsor (Cervelo) en kosten dus niks. Of denk jij dat ze alle fietsen zelf moeten kopen?

kelderfan

Ja @Yeez
Dat klopt helemaal. Maar het geeft wel aan dat er centjes op de plank liggen. Go Wout met je "R" vleugels.

Adrianus en Patrick

Welke koppeltjes zullen er vandaag gevormd worden in de kassei rit.

Roglic, van Aert en Laporte
Vingegaard, Benoot en v Hooydonk

Kuss en Steven een snipperdag?

S. Morgenstern

Roglic met Benoot en Vingegaard met Van Hooydonck zijn me in enkele situaties in Denemarken opgevallen als 'koppeltjes'. Wellicht toevallig zo uitgekomen in die chaos, maar zou verwachten dat daar anders Van Aert en Laporte bij aansluiten.

pirazzi

Vandaag pechdag

Michieltje

Soort deja vu. Over en uit als Pogi de komende 2 weken niets tegenkomt

Chris1995tjv

wat een drama weer jumbo visma weer .... altijd liggen ze erbij... die tourwinst gaat niet gebeuren...

goldone123

ineos en jumbo visma moet samen werken ofzo, zit niks anders op.

Glorious

Manmanman zweet staat in me rug. Jumbo toch goed, roglic knecht van aert nog geel en nu vol voor groen en Vingegaard kan de tour nog winnen... benieuwd naar alle schade en reacties op naar morgen.

Michieltje

2 kopmannen pakt vandaag niet echt goed uit

Laatst gewijzigd
goldone123

21 seconden achter Pogacar, het is nog mogelijk.

Laatste man

Roglic pechvogel, verder valt de schade mee. Vingegaard als lichtgewicht alleen op Pogacar 13 seconde verloren. Ploeg is in orde.

Komen nog leuke 2.5 week aan.

AWestie

Roglic zijn schouder uit de kom geweest.

goldone123

Gwn aanvallen aanvallen rn aanvallen met rogic en met ineos samen werken.

YogiBear

Conditie Roglic was dus zeker goed als je na val en schouder uit de kom, dit nog kunt.

YogiBear

Verder een etappe om snel te vergeten voor Jumbo Visma.

goldone123

En 13 seconden verloren niet veel, en pog heeft verl energie gebruikt terwijl vingegaard alleen in het wiel heeft gezeten

AWestie

Voor wat ze zijn tegengekomen is de schade nog redelijk

wieler4live

Uiteindelijk valt de schade nog mee dacht dat beide minimaal
anderhalve min gingenn verliezen dan valt 13 sec voor Jonas nog mee. roglic vroeg aan vallen maar de rest van de tour en dan hopen dat Jonas ervan kan profiteren

goldone123

Roglic zn arm was uit de kom helaas…

kelderfan

Ja, je kunt rustig stellen, dat Pogacar al klaar is. Toch heeft Wout met toch een slechte dag de meubelen gered voor JV.
Nu maar alle ballen op Vingegaard, die er nog steeds goed voor staat en Roglic moet herstellen, want dat is niet niks je schouder uit de kom..
De ploeg heeft er verder alles aan gedaan om de schade beperkt te houden.

1 2 ... 250 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.