Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 256 ... 349 350
Quesada Quesada

Topprestatie vandaag.

Michieltje

Waarom kijkt Vingegaard altijd zwalkend achterom als hij aanvalt

Doodzonde maar wel klasbak gereden. Vooral kudo’s voor Primoz

goldone123

eerlijk ik vind het verassend dat vingegaard zo dicht bij hem is gekomen, want ik dacht dat dit vingegaard helemaal niet light, langere klimmetjes, gaat nog leuk worden.

NCK17

Dit belooft voor zondag en de alpen. Deze klim ligt Pogacar beter dan Vingegaard en toch was Vingegaard niet minder dan Pogacar. Ik denk echt dat Vingegaard een kans heeft om Pogacar er in de alpen af te rijden. Jumbo heeft er ook de ploeg voor om doe ritten loodzwaar te maken. Dit geeft allezins veel hoop op een mooie tour.

kelderfan

Ja @Michiel dat moet iemand Jonas gaan vertellen. Blijf vooruit kijken, want Pogiboy gaat echt blijven proberen aan te haken.
Morgen is een rit voor Wout Van Aert. Sporza zegt dat Roglic moet gaan aanvallen en dat lijkt mij ook niet verkeerd.
Go, go Primoz Roglic.

goldone123

Prima dagje jumbo visma heeft helemaal niks gedaan, dat is goed kijk er naar uit volgende week

kelderfan

Dat is wat Michiel de jongens heeft ingepeperd. Niks doen en laat Pogi maar zijn troepen oproken.✌

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Zag er goed uit vandaag, maar we hebben Ineos ook nog. Wat gaat TJV doen als er een INEOS'er gaat aanvallen ? Durven ze te gokken/bluffen?

skylimit

Het bllijft een fansite hier :):) Positiviteit zien in kleine dingen en daar met hoop voor de toekomst verder op borduren.
Vandaag gebeurt wat in bijna elke bergetappe gebeurt wachten tot de laatste km's. Pogacar moest misschien iets dieper gaan maar gaf toch weer lik op stuk. Het wachten is op de echte bergen en dan kijken hoe de kaarten geschud worden, maar het blijft echt hopen op een flink mindere dag van Pogacar en dan mag Vingegaard zelf niets laten liggen.
Als je Pogacar meeneemt in de laatste km's van een klim ga je normaal gesproken aan het kortste eind trekken.
Kan ook zijn als er 2 om een been vechten dat Ineos er dan mee heen gaat al lijkt mij die kans niet zo groot.

Rawolf

Positief verrast door Roglic. Met messteken in je onderrug 2na beste klimmer vd wereld.

Gelukkig geen zware dag voor de Jumbo ploeg vandaag. Had ook niet ideaal geweest, van Aert had nog vuiligheid in de benen van zijn domme actie gister. Hoop dat die vuiligheid niet te lang blijft hangen. Iig ipv de UAE ploeg heeft van Aert zichzelf opgerookt.

Michieltje

Prima gebbetje van Rawolf naar, ik denk, mij toe. Nee, hopelijk profiteren we van de relatieve zwakte van UAE de komende weken.

kelderfan

'@skylimit
Eens maar Vingegaard heeft weer stappen gemaakt en Roglic is nog geen 100% met rugklachten en pijnlijke schouder.
Als Roglc gaat verbeteren, dan wordt 't een echte strijd, want ondanks zijn twee miniuten verlies door 't rechtzetten van de schouder staat hij alweer dicht bij de top-tien.
Het is alleen te hopen, dat Ineos met Yates en Thomas ook de aanval gaat zoeken.
Dan zie ik Pogiboy echt wel in de problemen komen. Nu kon zijn ploeg 't nog opbrengen, maar met langere beklimmingen wordt dat wel een punt.
Go, go Jonas en Primoz.🤔

ti-raleigh

'@skylimit
Giro 2019

kelderfan

Ja @Michiel
Het is goed dat JV Bennett heeft uitgeleend aan UAE. Soler lijkt toch niet de beste knecht en JV heeft die "domme" Wout Van Aert nog een geheim wapen. Als de vuiligheid echt weg is, dan wordt morgen nog een leuke etappe.
Want Aike Visbeek stuurt van der Hoorn in de aanval en Wout hoeft dan alleen maar in 't wiel te zitten.
Oh, ja ik zie Mathieu van der Poel ook meeglippen.

Michieltje

Ik ook wel, Kelderfan

I ❤️ Primoz

kelderfan

Als je maar geen tweespalt zaait binnen de fam. Roglic.

ForzAZ67

Vandaag JV gelukkig weer met het volle verstand gereden. Onderweg geen energie verspeeld en met het klimmersviertal uitstekend gefinisht. Heel jammer dat Vingegaard niet net wat later aan ging om daarmee Pogacar te verrassen. En wat ik hier ook lees niet achterom kijken maar vol doorgaan tot 'the line' zoals Nierman ook wel zal hebben gegild in zijn oortjes.
Morgen een heuvelrit met al vrij snel in etappe de sprint voor de punten. Een vroege vlucht reken ik niet op of Wout van Aert zal weer goede benen moeten hebben en mee willen zijn. Zal UAE dat toelaten is de vraag dan. Is de groep in de finale bij elkaar dan wacht op 5 km van de meet nog een aardig klimmetje. Zal JV daar weer een coupe willen plegen zoals in de 4e etappe?

kelderfan

Arthur van Dongen wil bommetjes gooien, zegt zijn collega Grischa Niermann, die altijd een realistische kijk heeft.
Dus als Wout zich kan inhouden, dan zie ik JV daar wel een bommetje gooien op de voor hen bekende wijze.

Rawolf

t zal op de verrassing moeten, bv in de etappe van morgen. Wout of Laporte in de vroege vlucht en 1 vd klassementspionnen die er op de verrassing naartoe springt tijdens de bevoorrading... zoiets.

Granon etappe is iedereen bij de pinken daar ga je Pogi niet verrassen met een bommetje of 2.

Laatste man

Mooie etappe. 2 en 3. Roglic kan amper lopen, maar vecht door. Kuss ook zijn neus aan het venster gestoken.

Voorlopig gaan we op voor een spannende 2 weken nog.

Michieltje

Ik zeg nog zo

Cen Morawec

Tom Dumoulin is volgens NOS vrij van rugpijn, Hij gaat volgend week weer trainen op de hoogte, maar hij mag niet met de helft van de ploeg in Tignes.
Maar gelukkig gaat hij nog met wat ploegmaatjes samen trainen. Dus ook zonder steun van de ploeg is hij op de goede weg voor de WK tijdrit.

Tom vertelde over Roglic, dat na zo'n val de renner koers moet verlaten. Wat denken jullie erover?

kelderfan

'@Cen
Bekend is dat Hofstede meegaat op hoogte, maar wie gaan nog meer mee?

Cen Morawec

'@kelderfan
Misschien nog Jos van Emden? Ze trainen vaak samen.

Michieltje

Dumoulin bepaalt niet of Primoz de strijd moet staken. Dat hij een hogere pijngrens heeft dan Dumoulin lijkt me een andere discussie

1 2 ... 256 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.