Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 261 ... 349 350
kelderfan

Je moet Planckaert echt wel serieus nemen. Alleen hij slaat in deze de plank mis en dan is dat een inkoppertje voor onze berggorilla Wout Van Aert.

Rawolf

Ik hoorde van Jose de Cauwer dat Eddy Plankaert zn uitspraak van 5/6 ritten zeker niet negatief bedoelt was en wat uit z'n verband is getrokken. Maar ach, de 'echte' jumbo fans kunnen weer zeiken op 't zeiken :)

Cen Morawec

'@Fanny

Ik mis echter Affini en wat met Dumoulin ? Denemarken ?

Ik wil heel graag zien Tom Dumoulin Ronde van Polen rijden, maar hij rijdt volgens mij niet meer voor deze ondnkbare ploeg.

Hij rijdt in geen geval Denemarken omdat hij in weekend 14/15 augustus in de Ronde Etten Leur voor ons Nederlands fans alles wil geven.

Laatst gewijzigd
Murcia

'@Rawolf
Was dat dezelfde De Cauwer die braaf zat mee te knikken toen Hannes zijn stelling poneerde dat Roglic een mentaal zwakke renner is? En wat is er precies uit het verband getrokken? Dat wil ik dan graag weten, als Eddy zich als een mascotte van het Vlaamse nationalisme wil gedragen is dat prima en als hij het serieus meent van die zeven knechten voor Wout ook maar de keutel laten intrekken door José is mij iets te makkelijk.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Rare opmerking. Je zit hier niet in het DSM topic..

Wout was er klaar mee. Daar reageerde De Cauwer in de uitzending gister op dat het goed bedoeld is voor Wout en dat Wout het hele verhaal niet goed door had gekregen.

Non-discussie verder. Wout zit prima en is met Pogacar de succesvolste renner deze Tour tot nu toe.

Murcia

José zat iets recht te praten wat krom was en ik denk dat bij Wout en de ploeg de grens wel een beetje is bereikt over de aanvallen op zijn ploeggenoten en de staf. Suggereren dat Wout het niet goed begrepen had allemaal is bovendien ook vrij neerbuigend.

Canabliz

'@cen morawec Das een grapje toch zeker? Dumoulin is als kopman met vorstelijk salaris gehaald, rond de 2 miljoen/jaar was het(?), dus heeft een totaal van 6 miljoen geboerd in 3 jaar tijd. Daarnaast heeft hij niks gewonnen voor Jumbo met al zijn motivatieprobleempjes etc. En volgens jou is de ploeg ondankbaar? Jouw wereld is raar en vaag.

skylimit

'@Canabliz misschien bedoelt @cen morawec het cynisch. De Ronde van Etten Leur is dat niet te zwaar of te gevaarlijk voor Dumoulin ? Waarom zou TJV Dumoulin uberhaupt nog ergens opstellen? Hij wil toch niets, ja alleen naar het WK tijdrijden. Sorry, die jongen heeft het echt te hoog in zijn bol gekregen. Het wielrennen is in een paar jaar tijd behoorlijk verandert. Met zijn manier van de sport beleven en een koers rijden, kom je er nu simpelweg niet meer.

Canabliz

"misschien bedoelt @cen morawec het cynisch." Laten we het hopen :)

veld

100 procent accoord met Canabliz; nergens meer opstellen en salariskorten wegens wanprestatie.

goldone123

Helemaal mee eens.

Laatste man

Opstellen en genieten van zijn laatste maanden als renner.

Overigens een goed verhaal van Niermann bij In het Wiel. Net als Plugge, genuanceerd.

Michieltje

Affini dus ook naar de Vuelta. Bouwman niet

AWestie

Affini in de Vuelta, Bouwman niet. Zij waren de laatste twee waaruit gekozen moest worden.

AWestie

Nou, de mensen die om de sponsorkleding van Tom zaten te nuilen kunnen ook weer naar huis trouwens, gezien de Avondetappe.

De mannen in de Tour hebben niet anders dan teamkleding, dus daar zie je ook alleen sponsors. Meestal vraagt zo'n redelijk dure tv productie als de Avondetappe ook wel gewoon om normale kleren.

Laatste man

Nu ik Affini hoor, kijk ik eens naar de profielen. Veel vlak in de Vuelta en 2 tijdritten.

goldone123

Als Teunissen weg gaat is het sam oomen en koen bouwman zn schult ze Zitten hem echt te klieren

Laatste man

Een grote ronde met Eenkhoorn, Teunissen, Oomen, Bouwman, Kooij, van Dijke, Roosen en Jos als captain. Lekker aanvallen. Wout om te knechten en klaar.

Laatst gewijzigd
AWestie

Mike wil dus blijven, daar was ik eerst ook nog gespannen over. Ik snap alleen wel dat daarmee de selectiepuzzel nog niet gelegd is.

Michieltje

Oomen is een goed ventje zeg. Gaat hij ook de Vuelta doen?

Yeez

'@awestie mike wil blijven, maar zal zelf ook eisen hebben. Als de ploeg hem een plan voorlegt waar mike niet mee akkoord gaat (ik heb het idee dat dit aan de gang is getuige zijn woorden dat het niet zo snel beklonken is) kan ik mij idd voorstellen dat hij aan het rondkijken is

AWestie

Ja tuurlijk, maar hij liet ook merken dat dit in principe gewoon het beste team is om te werken. We zullen het gauw - of juist niet - weten.

tdola

Teunissen wil.blijven, maar dat is dus niet zeker en hij praat ook met andere ploegen, afwachten dus. Eenkhoorn heeft aanbieding maar praat ook met andere ploegen. Van baarle is een vervanger en wellicht mick van dijke ook!? Voor hun plekken in klassiekers als ze mochten vertrekken.

Vuelta ploeg: (bouwman 1e reserve?).
Roglic, kruijswijk, kuss, affini, teunissen, Dennis, gesink. Laatste plek voor harper of foss?

Voor de ttt in nl dan met roglic, affini en Dennis iig 3 kanonnen. Teunissen en gesink kunnen dat ook, als foss er nog bijkomt ook knaller. Vraag me af of ze harper verlengen, zo ja denk ik hij vuelta. Anders wellicht herkansing foss na mislukte giro?

AWestie

Teunissen is een hele goeie kracht in een TTT, omdat je eigenlijk ook met power aan moet pikken.

YogiBear

Zonder Van Aert zou Jumbo Visma tweede staan in het prijzengeld klassement van de Tour. Of, andersom, zonder zijn ploeggenoten zou Van Aert nog steeds eerste staan. Opvallend is dat bij UAE van de 38.410 euro er maar 900 euro niet is opgehaald door Pogacar. Jumbo doet het daarentegen ook in de breedte best goed.

1 2 ... 261 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.