Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 269 ... 349 350
madeinstars

Dit is een waardeloze situatie. Gewoon stoppen met rijdrn, of op zijn minst heel langzaam gaan rijdrn nu.

Sjonge Jonge

Lijkt er op dat ze niet geleerd hebben van de vorige keer, voor mij in ieder geval niet uit te leggen waarom ze dit doen.

Jopie

Iemand enig idee wat Van Aert in vredesnaam aan het doen is? Nu moet de ploegleiding toch gewoon ingrijpen en hem terugroepen.

Op de dag dat je Roglic verliest gaat Van Aert zich 200 km lang kapot rijden met 40 graden in een vrijwel kansloze vlucht.

madeinstars

Ik snap wel dat van aert mee springt. Dat is niet zi erg maar zodra je met drie bent moet je gewoon kappen. In een groep van tien prima, minder dan vijf gewoon niet meedraaien

ti-raleigh

Mijn eerste reactie is dezelfde als hierboven. Ik snap de tactiek niet goed. Of het moet gewoon een portie spierballen rollen zijn. Of willen zie iets doen op die colletjes? Het heeft wel iets iig.

madeinstars

Toch wel geleerd van vorige week. Nogmaals, in een kopgroep van 10+ is het perfect als Wout mee is. Nu gewoon sparen en de sprint winnen.

kelderfan

Niet geleerd hoor gewoon tactiek.. Wout zorgt er in z'n eentje voor om de sprintersploegen aan 't werk te zetten en daarmee zijn collega's te ontlasten. Want gisteren hebben die jongens geleden voor al 't werk met die hitte.

madeinstars

Kelderman terug naar Jumbo. Interessant!

Murcia

Wilco wilde twee jaar geleden al terug. Toen geen geld, maar dat is na exit Tom geen probleem meer. Best beschikbare Nederlandse klimmer AK renner wordt zo aangetrokken. Met een rol die wat meer in de schaduw zal zijn en dat werkt voor hem het best. Goede zet, en beter dan een Poels vind ik. Vooral door zijn leeftijd.

horsm

Hee! Goed nieuws van Kelderman!!

Rawolf

Eerst was het geld van Dumo voor van Baarle en nu gaat het ook al naar Kelderman... rijden die 2 toppers op hongerloontjes of zou het budget toch omhoog zijn gegaan ;)

kelderfan

Wauw dat is echt leuk nieuws. Go, go Wilco.

kelderfan

Nu nog die Max van der Meulen erbij, dan is 't plaatje bijna compleet.

Murcia

Dylan verdiende ook rond het miljoen, dus dan is er wel wat geld over lijkt me. Belangrijker is dat er wel degelijk een idee zit achter de versterkingen. Net als dit jaar wordt er doorgeselecteerd en geanticipeerd.

deharderpeter

Kruiswijck heeft ook altijd pech, jumbo zo in 1 dag 2 toppers kwijt.

Fanny

'@Kelderfan
Leuk dat je als fan van Kelderman deze renner de komende jaren weer in jouw favoriete ploeg kunt zien rijden.
Ik vind het een uitstekend move van Kelderman en een prachtige transfer met ook Van Baarle en waarschijnlijk Tratnik.
Hij zal op den duur de Nederlanders Gesink en Kruijswijk wel vervangen.
Trouwens wat een pech met de onfortuinlijke Kruiswijk en zijn ploeg met kopman Vingegaard.

deharderpeter

Rampdag zo, nu weer 2 valpartijen gaat lekker. Heerlijk z'n overgangsetappe

tdola

Pffff leuk nieuws kelderman, maar absoluut drama nieuws voor de tour door uitvallen kruijswijk.

Ook nog val vingegaard en benoot.....dramadag

Rawolf

Het grootste drama is de pure paniek daarna die alles verergerd. Jumbo gaat met 4 man tussen de wagens rijden terwijl dat net zo goed met 2 kan. VHooydonck en Kuss daardoor compleet onnodig kwijtgespeeld

Vingegaard door die domme acties nu bijna geïsoleerd in peloton, enkel nog WvA en Laporte.

Laatste man

Je hebt het maar druk ermee.

Klote dag, maar ook dat hoort erbij.

Murcia

Wout nog knap 2, werd ietwat afgesneden door Pedersen maar dit vind ik hetzelfde als zijn situatie eerder met Sagan. Voor de rest veel pech, met name door die val van Steven en Jonas al leek de laatste niet heel veel schade te hebben, zag niks op de benen en het pak was ook niet gescheurd maar het blijft afwachten. Meesterlijk was trouwens Laporte, Jonas terug brengen en daarna in de finale een geweldige lijfwacht voor hem. Wat is die Fransman toch een kanjer. Zal de koerstactiek conservatiever maken deze dag vermoed ik maar dat zien we dinsdag wel weer.

kelderfan

Ja het is natuurlijk geen goede dag voor JV in de TdF. De paniek is niet uit te bannen, bij zo'n pech.
Net de valpartij van Kruijswijk verwerkt en dan de valpartij van Jonas.
Die Laporte heeft Vingegaard prima geloosd in deze hete aankomst.
Maar het gaat goed met 't kleine Belgenlandje, want 1 en 2 scoren is niet gek.
Ondanks de val zat Wout er toch weer dicht bij en loopt weer uit met de groene punten.
@Fanny
Ja ik ben echt blij, dat Wilco Kelderman erbij gaat komen, want een klimmer erbij lijkt mij niet verkeerd.
Gelijk daarbij een kopman voor de Giro gehaald.

ForzAZ67

Tactisch soms briljant, maar soms zo stupide. Van Aert geweldig sterk, maar waarom die energie niet inzetten op dagen dat het er op aan komt. Zeker nu het groen toch al veilig is gesteld.
Vandaag moet Van Aert door ploegleiding na 40 km op kop gereden hebben uit de start terug geroepen worden. Wetende dat Roglic al niet meer gestart is moet elke renner zich nu volledig inzetten voor het geel. Dan zie ik later in de koers de groep weer niet volledig met het geel voorin rijden. Ergens in het tweede deel van het peloton komt Kruiswijk te vallen en moet de koers verlaten met de ambulance. Kort er na liggen Vingagaard en Benoot op het asfalt. Ook weer niet vooraan rijdend in de groep.
Ik snap het niet. Met het geel rijd je toch altijd in veilige positie? Daar moet de hele ploeg voor zorgen. Zijn de krachten aan het weg vloeien of is er sprake van verslapping? In de finale deed Laporte heel goed werk voor Vingagaard. Van Aert spaarde zich voor een tweede plaats en het groen. Ik zou als ploegleidig nu toch echt Van Aet zeggen dat vanaf nu hij alleen in dienst van Vingagaard moet rijden. Wout op alle terreinen is zijn beste helper. Er komen spannende dagen aan. Niet alleen loert het gevaar van UAE met Pogi. Ik zie ook Ineos met Thomas, Yates, Pidcock en Martinez die lijkt te verbeteren nog een rol spelen om met hun overtal gekke dingen te doen. Hopelijk houdt Jonas Vingagaard zelf het hoofd koel en blijft overeind. Na vandaag is mijn vertrouwen wel een stuk gezakt.

kelderfan

'@ForzAZ67
Waarom nu weer paniekeren, want Jonas Vingegaard is gelukkig nog goed omringd.
Die Laporte groeit in de wedstrijd en Kuss moet zijn mannetje kunnen staan.
Wel zal Ineos een alles of niets poging doen in de komende ritten.

Zwarte Wout

Twee jaar geleden was er geen geld om Kelderman te halen omdat de voorkeur uit ging naar Oomen...!

1 2 ... 269 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.